Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minäpä muistan, kun sain tämän biisun sellaselta todella herttaselta mieshenkilöltä ja juuri oikealla hetkellä...olin silloin tosi syvissä vesissä ja mietin miten helppoa olis vaan luovuttaa ja lähteä.
Kiitos
oleppa hjuva, meikäläinenhän tunnetaan syvästi tuntevana ja herkkänä miehenä jonka yrmeän käytöksen ja ulkonäön ei kannata antaa hämätä
 
  • Rakkaus
Reactions: m.e.k. ja Elena777
oleppa hjuva, meikäläinenhän tunnetaan syvästi tuntevana ja herkkänä miehenä jonka yrmeän käytöksen ja ulkonäön ei kannata antaa hämätä
Sä et ole ikinä kohdellut mua huonosti, no joo tiedän miten herkästi tykkäät harmailla;) MUTTA uskon olevani aika vahva vastus sulle silloinkin ^^
Mutta sä et teeskentele tykkääväs tai käytä hyväksi tai satuta...senKIN takia voit olla varma, että olisin sun puolella tiukanpaikan tullen ilman epäilystä ja tiedän että niin on moni muukin :giggle: :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja m.e.k.
Sä et ole ikinä kohdellut mua huonosti, no joo tiedän miten herkästi tykkäät harmailla MUTTA uskon olevani aika vahva vastus sulle silloinkin ^^
Mutta sä et teeskentele tykkääväs tai käytä hyväksi tai satuta...senKIN takia voit olla varma, että olisin sun puolella tiukanpaikan tullen ilman epäilystä ja tiedän että niin on moni muukin
mulla ei tullu tosta tippu linssiin vaan tuuli heitti roskan silmään vaikka oon sisällä
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Sinun pitää opetella säilyttämään/käsittelemään kaloja, r0s!

Jos hauki aioitaan käyttää ravinnoksi, se teurastetaan heti kun se on nostettu vedestä. Kurkku auki siis. Kun teurastettua kalaa pidetään kylmässä vedessä tai vielä mieluummin jäämurskassa, se tyhjenee verestä tehokkaasti. Kala kannattaa säilyttää suorana, tekee käsittelystä jälkeenpäin helpompaa.
 
r0s
Sinun pitää opetella säilyttämään/käsittelemään kaloja, r0s!

Jos hauki aioitaan käyttää ravinnoksi, se teurastetaan heti kun se on nostettu vedestä. Kurkku auki siis. Kun teurastettua kalaa pidetään kylmässä vedessä tai vielä mieluummin jäämurskassa, se tyhjenee verestä tehokkaasti. Kala kannattaa säilyttää suorana, tekee käsittelystä jälkeenpäin helpompaa.
No toi tyyppi tarttui jigiiin, soudettiin rantaan ja puolessa tunnissa se oli savustuspöntössä.

Tääl ei oo kylmäsäilytystiloja ja lämmintä oli kymmenen plusastwtta ni säilöttäväksi ei kalasteltu.
 

Yhteistyössä