Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mut tää on upea paikka!

Sauna on täydellinen. Ranta ihan vieressä, matalahko, mut ainakin pulahtamiskelpoinen. Oon kastautunut siellä, löylyjen välissä, jo kuusk kertaa ja tänään ehtii vielä. Luuriinkin löytyy kenttää melkis aina. Ja järvessä on ainakin haukia.

Metsoja on nähty muutama, sais paistia jos osaisi pyytää.

Ja lähimpään naapuriin kilometrejä.
 
Mut tää on upea paikka!

Sauna on täydellinen. Ranta ihan vieressä, matalahko, mut ainakin pulahtamiskelpoinen. Oon kastautunut siellä, löylyjen välissä, jo kuusk kertaa ja tänään ehtii vielä. Luuriinkin löytyy kenttää melkis aina. Ja järvessä on ainakin haukia.

Metsoja on nähty muutama, sais paistia jos osaisi pyytää.

Ja lähimpään naapuriin kilometrejä.
osais ja olis lupa...

antautuuko ne ihan haulikkohollille?
 
No niin.

Mies leikki eilenillalla Vatasts ja tuloksena puhjennut rengas. Vararengas tietenkään ei ole matkassa koska Biliassa eivät sitä paikalleen laittaneet vaan jättivät takakonttiin ja s iit ähän sen aut otalliin kiireessä kesällä nostin ja...

No, nyt mies matkaa hinurin kyydissä kohti Nurmesta ja mä tönötän siis vähintään kaksi tuntia yksin umpikorvessa.

Jos Echo nyt kysyisi etteikö muka pelota ni en kieltäisi että jos ehtii pimeä tulla ennenko mies palaa ni...
Voi ei, toivotaan että sun mies pääsee ennen pimeän tuloa mökille. :(

Ennenku ihmissudet nousevat luolistaan.
 
Katoin 90 päivää morsiona äsken, ja kesti 1-2 min.se kattominen.

Vaalea länsimainen nainen seukkaa jonkun geelitukka-mamun kans, ja tivaa:"miksi viestittelet muiden naisten kanssa?"
Mies sanoo "Se on mun maan tapa. Älä syyttele mua!"
geelitukka valehteli, ei takuulla kukaan nainen hänen kotimaassaan uskalla viestitellä vieraille miehille
 

Yhteistyössä