Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No oli pakko kattoa netistä mikä on pilttuu. Ei se ookaan ruokailuun viittaava, vaan lähinnä karsinan tapainen.

Ois pitäny kokeilla heppatyttöilyä nuorempana.

(Juu ei sit mitään kuvaa jostain Wung Lee Huangista/Piung Paung Pongista nakuna hepan ratsailla)
(Tuo oli ennakoiva varoitus. Sulla ja pau lalla on taipumus tarttua hakusanoihin)
Miten sää et pilttuuta tienny?:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Niin siis palatakseni vielä tuohon suomen kielen muunteluun.
Olen kertakaikkisen kyllästynyt näihin sanaleikkeihin! Mitä väliä sillä on onko siinä kalakukossa kukkoa vai ei. Se on kalakukko per**le, koska se nimi sille on annettu!

Kauheasti kuluu resursseja ihan tyhjänpäiväiseen kääntämis ja vääntämishömppään. Suomen kieli on kaunis. Voi kun ihmiset puhuisivatkin vielä suomea - sellaista ihanaa romanttista kuin Ansa Ikonen ja Tauno Palo aikoinaan, huoooooh.❤

Nykyaikana suuri osa sanoista on lyhennettyjä ja kopsattuja englannin kielestä tai sitten sanoista aletaan vääntämään että täyttyykö sanan määritelmä. Ketä oikeasti kiinnostaa onko väärti!
 
Niin siis palatakseni vielä tuohon suomen kielen muunteluun.
Olen kertakaikkisen kyllästynyt näihin sanaleikkeihin! Mitä väliä sillä on onko siinä kalakukossa kukkoa vai ei. Se on kalakukko per**le, koska se nimi sille on annettu!

Kauheasti kuluu resursseja ihan tyhjänpäiväiseen kääntämis ja vääntämishömppään. Suomen kieli on kaunis. Voi kun ihmiset puhuisivatkin vielä suomea - sellaista ihanaa romanttista kuin Ansa Ikonen ja Tauno Palo aikoinaan, huoooooh.

Nykyaikana suuri osa sanoista on lyhennettyjä ja kopsattuja englannin kielestä tai sitten sanoista aletaan vääntämään että täyttyykö sanan määritelmä. Ketä oikeasti kiinnostaa onko väärti!
Mä paasasin samasta aiheesta eilen mun pojalle ja vaikka ikäero on suhteellisen suuri niin samaa mieltä oltiin!!
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Niin siis palatakseni vielä tuohon suomen kielen muunteluun.
Olen kertakaikkisen kyllästynyt näihin sanaleikkeihin! Mitä väliä sillä on onko siinä kalakukossa kukkoa vai ei. Se on kalakukko per**le, koska se nimi sille on annettu!

Kauheasti kuluu resursseja ihan tyhjänpäiväiseen kääntämis ja vääntämishömppään. Suomen kieli on kaunis. Voi kun ihmiset puhuisivatkin vielä suomea - sellaista ihanaa romanttista kuin Ansa Ikonen ja Tauno Palo aikoinaan, huoooooh.

Nykyaikana suuri osa sanoista on lyhennettyjä ja kopsattuja englannin kielestä tai sitten sanoista aletaan vääntämään että täyttyykö sanan määritelmä. Ketä oikeasti kiinnostaa onko väärti!
Juuri näin. Btw onneksi peniskarkit ei sisällä penistä, koska nautin niistä viime kesänä...

 
Juuri näin. Btw onneksi peniskarkit ei sisällä penistä, koska nautin niistä viime kesänä...
Oletko varma, mistäs sitä tietää minkä verran ne sisältää kikkelsonin ainesosia esim. joltain eläimeltä?
Ohan vaniljassakin sen yhden jyrsijän anaalirauhas eritettä, senjonkanimeäennytmuistajamikätekeepatoja...
 

Yhteistyössä