Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Taivaan isällä loppui ideat kesken silloin kun siirtyi piirteleen mereneläviä, sieltä niitä hirvityksiä löytyy:eek:
Lyhtykrotti oli mun muksujen ykköskammotus pienenä, kun kateltiin luontokirjoja.
Mut sillä on kätevä taskulamppu pään päällä, luonnon oma otsalamppu. :)



M1es kun herää, niin tulee huolehtimaan sitten kuvakollaasista jossa on munannäkösiä luontokappaleita jostain etelä-Amerikan viidakoista (jotenkin aina tiedän etukäteen, mitä se meinaa postata).
 
r0s
Lyhtykrotti oli mun muksujen ykköskammotus pienenä, kun kateltiin luontokirjoja.
Mut sillä on kätevä taskulamppu pään päällä, luonnon oma otsalamppu. :)



M1es kun herää, niin tulee huolehtimaan sitten kuvakollaasista jossa on munannäkösiä luontokappaleita jostain etelä-Amerikan viidakoista (jotenkin aina tiedän etukäteen, mitä se meinaa postata).
Just selailin kalakirjaa. Mut siinä vain suomen kaloja. Rasvakala on jotenkin ällö.
 
Lyhtykrotti oli mun muksujen ykköskammotus pienenä, kun kateltiin luontokirjoja.
Mut sillä on kätevä taskulamppu pään päällä, luonnon oma otsalamppu.



M1es kun herää, niin tulee huolehtimaan sitten kuvakollaasista jossa on munannäkösiä luontokappaleita jostain etelä-Amerikan viidakoista (jotenkin aina tiedän etukäteen, mitä se meinaa postata).
Mä muistelin et mikä se oli minkä kuvan Epek silloin laitto mut juu se oli joku krotti. Ihan järkky. Suurien merien pohjakalat on aika moisia hirvityksiä. Se yksikin millä on julmetun kokoset silmät, ihan kuin olisi jonkun säteilyn aikaansaama kammotus.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Lyhtykrotti oli mun muksujen ykköskammotus pienenä, kun kateltiin luontokirjoja.
Mut sillä on kätevä taskulamppu pään päällä, luonnon oma otsalamppu.



M1es kun herää, niin tulee huolehtimaan sitten kuvakollaasista jossa on munannäkösiä luontokappaleita jostain etelä-Amerikan viidakoista (jotenkin aina tiedän etukäteen, mitä se meinaa postata).
Varmaan ainakin niitä peniskaloja:ROFLMAO:
Saatetekstillä "tämä suussa sulava etelä-korealaisherkku maistuisi varmasti sinullekkin":sneaky:
 
  • Haha
Reactions: KalaMies ja Echo
Mä muistelin et mikä se oli minkä kuvan Epek silloin laitto mut juu se oli joku krotti. Ihan järkky. Suurien merien pohjakalat on aika moisia hirvityksiä. Se yksikin millä on julmetun kokoset silmät, ihan kuin olisi jonkun säteilyn aikaansaama kammotus.
Kai sitä itelläki naama vääntyis jos yläpuolella ois tonneittain vettä. :unsure:

Ja mua pännis olla kala. Aina lillua jonku nesteen sisässä petokaloja väistellen. Ikinä ei pääsis käppäilemään kuivan maan päällä, vaik niiku jossai kauniissa luontomaisemassa tai Kolmatta linjaa takaisin jne.
No, onneks ne ei paremmasta tiedä. :)
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Ellimaar ja m.e.k.
Huomentaaaa!!❤ Aamukahvi kuumana kupissa, sohva pehmoisena alla ja 45 kiloa tuhisevaa koiraa päällä.❤

Nyt on vapaapäivä! Viikonlopun pelitkin pelattu jo, ja varusteet huollettu.
Tänään laitetaan lasten toiveesta punaista nakkikastiketta, keitinperunoita ja iiiiso salaatti.
Jospa noin niin ku muuten olis vaan ja lojuis, koska voi.:)

Oih miten söpöä, karvavauvan tuhina vaihtui juuri kuorsaukseksi❤
ja nyt on räkäkupla suunpielessä, mistä vetoo ni se pyyhkäsee sen kohta muhun!

pssst, vielä vähän reeniä pallon kanssa ja sitten sm-tasolle! *tunkee nyrkin suuhunsa ettei huua*❤ On molemmilla peliä pelien perään. Ens viikonloppuna onki pelit ylempänä pe-su. Melkoista järjestelyä välillä, mutta ilmankaan ei osaa enää olla; viikko pari sitten koronan vuoksi siirretty peli aiheutti tyhjiön, tästä on tosiaan niinku tullu lifestyle, en edes maalle malttanut lähteä koska pelit!*facepalm*
 
Laitapas se nakkikastikkeen resepti :p

Huomentaaaa!!❤ Aamukahvi kuumana kupissa, sohva pehmoisena alla ja 45 kiloa tuhisevaa koiraa päällä.❤

Nyt on vapaapäivä! Viikonlopun pelitkin pelattu jo, ja varusteet huollettu.
Tänään laitetaan lasten toiveesta punaista nakkikastiketta, keitin perunoita ja iiiiso salaatti.
Jospa noin niin ku muuten olis vaan ja lojuis, koska voi.:)

Oih miten söpöä, karvavauvan tuhina vaihtui juuri kuorsaukseksi❤
ja nyt on räkäkupla suunpielessä, mistä vetoo ni se pyyhkäsee sen kohta muhun!

pssst, vielä vähän reeniä pallon kanssa ja sitten sm-tasolle! *tunkee nyrkin suuhunsa ettei huua*❤ On molemmilla peliä pelien perään. Ens viikonloppuna onki pelit ylempänä pe-su. Melkoista järjestelyä välillä, mutta ilmankaan ei osaa enää olla; viikko pari sitten koronan vuoksi siirretty peli aiheutti tyhjiön, tästä on tosiaan niinku tullu lifestyle, en edes maalle malttanut lähteä koska pelit!*facepalm*
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä