Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Piimä on hyvää. :p
Mä unohdan joskus että piimä on olemassa. Kattelen maitohyllyltä kaikki rahkat ja viilit (viili taas on jogurtin ja rään sekoitus) mutta mun aivot sulkee piimän pois.

Et kai sä oo semmonen ns. kunnon ihminen joka kiduttaa itseään?
-partaäijä/rahka ilman sokeria, vain marjoja/pähkinöitä
-puolukoita vedetään sinänsä
-kylmä suihku joka auttaa pintaverenkiertoa ja sulkee hiussuomut
-avantouinti auttaa vastustuskykyä
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
r0s
Mä unohdan joskus että piimä on olemassa. Kattelen maitohyllyltä kaikki rahkat ja viilit (viili taas on jogurtin ja rään sekoitus) mutta mun aivot sulkee piimän pois. .

Et kai sä oo semmonen kunnon ihminen joka kiduttaa itseään?
-partaäijä/rahka ilman sokeria, vain marjoja/pähkinöitä
-puolukoita vedetään sinänsä
-kylmä suihku joka auttaa pintaverenkiertoa ja sulkee hiussuomut
-avantouinti auttaa vastustuskykyä

Multa ei kysytty, mutta.

Kokeiles ku oot vetänyt hikilenkin ni että reidet kiljuvat ja paukkuvat niin laske niille kylmää vettä pari minuuttia.
Seuraavana päivänä reidet eivät ole kipeät.

Ja avantouinti. Rentouttaa jokaikisen lihaksen!


Piimä taas on hyvää sellaisenaan plus silleen että siitä tekee mangolassia :p
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.
Mä unohdan joskus että piimä on olemassa. Kattelen maitohyllyltä kaikki rahkat ja viilit (viili taas on jogurtin ja rään sekoitus) mutta mun aivot sulkee piimän pois.

Et kai sä oo semmonen ns. kunnon ihminen joka kiduttaa itseään?
-partaäijä/rahka ilman sokeria, vain marjoja/pähkinöitä
-puolukoita vedetään sinänsä
-kylmä suihku joka auttaa pintaverenkiertoa ja sulkee hiussuomut
-avantouinti auttaa vastustuskykyä
Melkein noin. :X3:
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Multa ei kysytty, mutta.

Kokeiles ku oot vetänyt hikilenkin ni että reidet kiljuvat ja paukkuvat niin laske niille kylmää vettä pari minuuttia.
Seuraavana päivänä reidet eivät ole kipeät.

Ja avantouinti. Rentouttaa jokaikisen lihaksen!


Piimä taas on hyvää sellaisenaan plus silleen että siitä tekee mangolassia :p
Mä tiesin ettet voi vastustaa mun syöttiä. :sneaky:
 
Tuo ylläoleva on myös ns.Terttu-testi. Kunnon suomalainen nainen läpäisee sen.

Ensin lillutaan kylmien jäälauttojen seassa, sit virkistävä ulkosuihku räntäsateessa, 2 tuntia kahvakuulaa ja iltapalaksi piimää puolukoilla ja haudutettua selleriä.
 
r0s
Tuo ylläoleva on myös ns.Terttu-testi. Kunnon suomalainen nainen läpäisee sen.

Ensin lillutaan kylmien jäälauttojen seassa, sit virkistävä ulkosuihku räntäsateessa, 2 tuntia kahvakuulaa ja iltapalaksi piimää puolukoilla ja haudutettua selleriä.

Mä varmaan kolauttaisin kahvakuulalla itseäni päähän. :S


Mut kokeiles laittaa juuriselleriä bolognesekastikkeeseen ja haudutella rauhassa muutama tunti. Ihan äärestherkullista!
 
Mä unohdan joskus että piimä on olemassa. Kattelen maitohyllyltä kaikki rahkat ja viilit (viili taas on jogurtin ja rään sekoitus) mutta mun aivot sulkee piimän pois.

Et kai sä oo semmonen ns. kunnon ihminen joka kiduttaa itseään?
-partaäijä/rahka ilman sokeria, vain marjoja/pähkinöitä
-puolukoita vedetään sinänsä
-kylmä suihku joka auttaa pintaverenkiertoa ja sulkee hiussuomut
-avantouinti auttaa vastustuskykyä
Mä syön partaäijää sellasenaan, omenia ja marjojaKIN joskus jopa raakana, rakastan kylmiä suihkuja, mutta myös kuumia suihkuja, avannossa EN ui ja ainiin puolukat, niitä syön sellasenaan ja tykkään myös sokeroimattomasta puolukkamehusta :giggle: :giggle:
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Mä syön partaäijää sellasenaan, omenia ja marjojaKIN joskus jopa raakana, rakastan kylmiä suihkuja, mutta myös kuumia suihkuja, avannossa EN ui ja ainiin puolukat, niitä syön sellasenaan ja tykkään myös sokeroimattomasta puolukkamehusta :giggle: :giggle:
Siis tarkotin partaäijää sellaisenaan tai marjojen kanssa, mut ilman sokeria. Tai jos joku Terttu makeutta haluaa, niin hunajaa sekaan - yöks.

Kai sitä hetelmämarjoja syödään nimenomaan raakoina. :D
 
Arvoisa nikki M1es. Huumorinne on hyvin yksipuolista ollut nyt viime aikoina.
Ei vaan ei jaksa kun joka sun viesti päättyy johonki elmukelmutettuun naiseen.
Ymmärrän, jos sirojen aasialaisnaisten vilahtelu näkökentässäsi ärsyttää. Mutta outoa on se, että valitit tuosta yksipuolisuudesta juuri silloin, kun viestissäni ei ollut mitään aasialaisnaisista. Matematiikanopettajani olivat pesunkestäviä suomalaisia (eivätkä edes meikanneet) ja pienikokoiset, tempperamenttiset ja älykkäät naiset eivät ole synonyymi itäasialaisille naisille muutoin kuin sinun mielikuvissasi.
Olen pahoillani, jos saattumalta olet pitkä, vaalea ja luonteeltasi tasainen. Toisaalta - miksi ihmeessä haluaisitkaan täyttää minun mielestäni kiinnostavan naisen kriteerejä?
Matematiikasta et pidä, sen jo kerroit. Mutta onko matematiikka vaikeaa ymmärtää vai pelkästään tylsää?
 
Viimeksi muokattu:
Ymmärrän, jos sirojen aasialaisnaisten vilahtelu näkökentässäsi ärsyttää. Mutta outoa on se, että valitit tuosta yksipuolisuudesta juuri silloin, kun viestissäni ei ollut mitään aasialaisnaisista. Matematiikanopettajani olivat pesunkestäviä suomalaisia (eivätkä edes meikanneet) ja pienikokoiset, tempperamenttiset ja älykkäät naiset eivät ole synonyymi itäasialaisille naisille muutoin kuin sinun mielikuvissasi.
Olen pahoillani, jos saattumalta olet pitkä, vaalea ja luonteeltasi tasainen. Toisaalta - miksi ihmeessä haluaisitkaan täyttää minun mielestäni kiinnostavan naisen kriteerejä?
Matematiikasta et pidä, sen jo kerroit. Mutta onko matematiikka vaikeaa ymmärtää vai pelkästään tylsää?
Pari asiaa.
-sillä ei ole väliä olenko brunette vai blondi, jos saman asian jauhaminen ärsyttää
-Voinhan mä alkaa laittaa vaikka jokaisen sun viestis jälkeen kuvan jostain nauravasta adonis-äijästä, esim.kun puhutaan koronasta, Suomen säästä, ruuanlaitosta, ilmastonmuutoksesta jne.

Se alkais pitemmän päälle vaikuttaa vähäsen oudolta....
 
Ääh.... täytyy laittaa auto piuhaan ja käydä kaupassa.... Noh, ehkä pikku happi hyppy virkistää:)

Mikähän aiheuttaa joka aamuista päänsärkyä?
Mulla on koko viikon ollut joka aamu krapulatyyppinen pään särky joka menee noin parissa tunnissa pois, se alkaa joskus 3-4 aikaan yöllä, ei tunnu makuulla vaan sen huomaa herätessä.:unsure:
 
Mä syön partaäijää sellasenaan, omenia ja marjojaKIN joskus jopa raakana, rakastan kylmiä suihkuja, mutta myös kuumia suihkuja, avannossa EN ui ja ainiin puolukat, niitä syön sellasenaan ja tykkään myös sokeroimattomasta puolukkamehusta
Samis! Ainakin osittain...
Tuoreet puolukat sellaisenaan on ihania, pakastetut survottuna ripauksella sokeria. Ja partajugu, kreikkajugu❤ tai luonnonjugurtti menee vain pilalle jos sinne sokeria lykkää, hunajaa joukkoon jos on vaikka flunssa tai pientä makean mielitekoa. Kylmään suihkuun en mene paitsi jos teen kylmä-kuumahoitoa lihaksille:unsure:
Avannossa tahtoisin käydä lihashuollon vuoksi jos olisi enemmän aikaa, mutta olen hieman saamaton tuollaisien extrojen vuoksi:unsure:.

Hmm...taitaa minustakin kasvaa Terttu:giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777

Yhteistyössä