Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miten matikasta voi _tykätä_.
Koska se oli motivoivaa ja palkitsevaa. Sai käyttää aivojaan ongelmien ratkomiseen. Onneksi sattui mukavat (nais)opettajat matematiikkaan, pidin heistä henkilöinäkin paljon. Toisen luona tuli useamman kerran vierailtuakin iltakahvilla.

Voisiko tuolla olla merkitystä siihen, että myöhemminkin olen pitänyt pienikokoisista, tempperamenttisista ja älykkäistä naisista, kuten he olivat?
 
Koska se oli motivoivaa ja palkitsevaa. Sai käyttää aivojaan ongelmien ratkomiseen. Onneksi sattui mukavat (nais)opettajat matematiikkaan, pidin heistä henkilöinäkin paljon. Toisen luona tuli useamman kerran vierailtuakin iltakahvilla.

Voisiko tuolla olla merkitystä siihen, että myöhemminkin olen pitänyt pienikokoisista, tempperamenttisista ja älykkäistä naisista, kuten he olivat?
Arvoisa nikki M1es. Huumorinne on hyvin yksipuolista ollut nyt viime aikoina.
 
vierailija
Koska se oli motivoivaa ja palkitsevaa. Sai käyttää penistään ongelmien ratkomiseen. Onneksi sattui mukavat (trans)opettajat matematiikkaan, pidin heistä henkilöinäkin paljon. Toisen luona tuli useamman kerran vierailtuakin iltarun quillakin...

Voisiko tuolla olla merkitystä siihen, että myöhemminkin olen pitänyt pienikokoisista, tempperamenttisista ja älykkäistä transuista, kuten bb-ellasta.
 
r0s
Huomentapäivää!


Nukuin melkis kaksitoista tuntia putkeen. :O

Onneksi tän päivän toimenkuvaan ei kuulu muu kuin se, että ajan hakemaan miehen uudelta työmaalta ja pudotan vanhalle jotta saadaan toinen auto kotiin. Sit se alkaa.


Loma!

Katselin jo ruokakaappeja ja reissuun lähtee mukaan ainakin säilykepurkillinen Riipisen poronlihaa ja Rannarootsin maksapateeta. On taas, mitä syödä, ellei Ahti suo antejaan. :p
 

Yhteistyössä