Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa...päivää...

Banaanikärpäset ovat taasen sotajalalla, nyt ei ole mitään hajua mistä tulivat ja miksi lisääntyvät.
Kaappitasot ja tiskipöytä putsattu, kissan ruokakupin ympärillä lentelevät kyllä (mutta eivät ole itse kupista kiinnostuneet, kupin tiskaan aina kun kissa sen tyhjäksi syö)....ansankin tein, mutta käyvät hengailemassa sen astian reunalla...No täytyy tehdä huomenna uus ansa ja tujummista aineista, eli ostan lisää omenia ja muutaman banskun.
 
Iltaa...päivää...

Banaanikärpäset ovat taasen sotajalalla, nyt ei ole mitään hajua mistä tulivat ja miksi lisääntyvät.
Kaappitasot ja tiskipöytä putsattu, kissan ruokakupin ympärillä lentelevät kyllä (mutta eivät ole itse kupista kiinnostuneet, kupin tiskaan aina kun kissa sen tyhjäksi syö)....ansankin tein, mutta käyvät hengailemassa sen astian reunalla...No täytyy tehdä huomenna uus ansa ja tujummista aineista, eli ostan lisää omenia ja muutaman banskun.
Joku marttojen vinkki oli laittaa sitruunan puolikkaat kylmään uuniin yöksi, uunin luukku auki ja aamulla uunin luukku kiinni ja lämpöä. Kärpäset menee yöllä uuniin ja sit kun ne on kärtsätty niin siivoaa vaan uunin pohjalta kärpäsen raadot pois:unsure:
 
  • Vau!
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Joku marttojen vinkki oli laittaa sitruunan puolikkaat kylmään uuniin yöksi, uunin luukku auki ja aamulla uunin luukku kiinni ja lämpöä. Kärpäset menee yöllä uuniin ja sit kun ne on kärtsätty niin siivoaa vaan uunin pohjalta kärpäsen raadot pois
Oho, eli ostan huomenna myös sitruunan.

Sitä en sitten tiedä antaako kissa uunin olla rauhassa, tuo luukku on sellanen että pysyy joko kokonaan auki tai menee kokonaan kiinni ja jos kissa löytää uunista kivan paikan nukkua niin ei ne kauheesti sinne mee sen kanssa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja m.e.k.
Olipa mulla taas unet.
Olin laskettelukeskuksessa jossa oli kauheesti vauvoja, ajelin jokivenettä kesäiltana appiukon isän kanssa (joka on ollu kuolleena jo 30 v.), sitten töhrin tussilla ostoskeskuksessa, sit kurkkasin Sanna Marinin liinavaatekomeroon (Sanna muuten otti pienen vaipan sieltä=enneuni?) ja lopulta kävin nukkumaan James Bondin eli Roger Mooren viereen: meillä oli vauva ja jouduttiin rahapulan takia nukkumaan vain patjalla.
Oli se Moore komea :love:
 

Yhteistyössä