Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
@Lispetti oliko sulla joskus S80? mitä tykkäsit ja oliko toimiva kampe?

oon harkinnu semmosen laittamista
Yks parhaimmista autoista by far! Laita ihmeessä!
Nyt ollut koeajossa uus Passatti, ei ikinä tällaista muovihärpäkettä tule meidän perheeseen, onko liene edes kovin turvallinen. ”Isoihin” Volvoihin pystyy aina luottamaan. Ei pikkuvolvokaan (S60) mikään huono ollut, mutta pieni! S80 takahutlariin meni kaksostenrattaat heittämällä sisään, että tilaa on!

Vakioviat:
-hantinpuolen ikkuna
-valot (yleensä vain toinen umpio) kerää kosteutta

Ei edes S Mersu ole mielestäni mitenkään hirveästi S80 parempi.

Jos perse kestää ni laita S90!:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Näköjään bussissa on unohtunut turvavälit. Kävin hoitajalla aamulla ja bussi oli melkein tyhjä ja paikkoja runsaasti,mutta naisen piti tunkea ihtensä sitten mun edessä olevaan penkkiin ja yskiä siinä. Vaihdoin paikkaa kauemmaksi, onneksi oli tilaa vaihtaa paikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Näköjään bussissa on unohtunut turvavölit. Kävin hoitajalla aamulla ja bussi oli melkein tyhjä ja paikkoja runsaasti,mutta naisen tunkea ihtensä sitten mun edessä olevaan penkkiin ja yskiä siinä. Vaihdoin paikkaa kauemmaksi, onneksi oli tilaa vaihtaa paikkaa.
Tuo on kyllä ärsyttävää, tilaa on mutta aina jonkun täytyy tulla aivan liki. Minä lähden illemmalla käymään bussilla asioilla, toivottavasti silloin on väljää. Minulla ei ole kasvomaskia kun sellaisia ei löydy mistään kaupasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä