Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
:( Onnistuin polttamaan poskipääni. ;( En kyllä ymmärrä, miten! Puoli päivää oli pilvessä ja korkeat talot estävät muutenkin auringon ja sit yhtäkkiä poskia kuumotti :(

Voi vit.unketunper.kele! (vaik kai tää kerran kesässä pitää sit kokea)
Punaiset posket?
Tonttulakki päähän, puinen kauha käteen ja mies ottamaan valokuvia.
Tulee söpö kuva joulukorttiin. :)
 
  • Haha
Reactions: m.e.k.
r0s
Täällä kans ällä ruotsista. Mutta nyt tällä hetkellä ihmettelen, mihin sekin kielitaito on kadonnut. En osaisi sanoa oikeastaan mitään ruotsiksi, enkä todellakaan tulisi toimeen jossain keskustelussa. Arggh! Hukkaan meni sekin opiskelu. Pöh!

Oon ihan varma, että kun katsot kauden Wallanderia tai luet vaiks Ronja ryövärintyttären ruotsiksi ni taito palautuu.
 
Oon aikasemmin inhonnu marenkeja. Siis semmosia kaupan imeliä pahvikakkaroita jotka kahisee ja kirskuu hampaissa ja lentää tuulen mukana.

Mut britat ja pavlovat on parantanu mun traumoja, oon saanu niin ihania mansikkabritoja maistaa että namnam ja hörpötihörpöti.

Mutta: äsken aloin tehdä väsyneenä yhtä mansikkapavlovatorttua, ja ohjeessa oli 1,5 tl perunajauhoa sen valkuaisvaahdon joukkoon.
No mä löin 1,5 dl. :unsure: Saa nähdä miten tuo jähmettyy vai jähmettyykö ollenkaan uunissa...
 
vierailija
Oon aikasemmin inhonnu marenkeja. Siis semmosia kaupan imeliä pahvikakkaroita jotka kahisee ja kirskuu hampaissa ja lentää tuulen mukana.

Mut britat ja pavlovat on parantanu mun traumoja, oon saanu niin ihania mansikkabritoja maistaa että namnam ja hörpötihörpöti.

Mutta: äsken aloin tehdä väsyneenä yhtä mansikkapavlovatorttua, ja ohjeessa oli 1,5 tl perunajauhoa sen valkuaisvaahdon joukkoon.
No mä löin 1,5 dl. Saa nähdä miten tuo jähmettyy vai jähmettyykö ollenkaan uunissa...
:eek:
 

Yhteistyössä