Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikö noi dildot riittäny kun piti tuo tuorekurkkukin ostaa?
Vegaanius tunkee kaikkialle, tässä artikkelissa suositellaan naisille porkkanoita, kurkkuja ja kesäkurpitsoita (sinun suosikkejasi?). Banaaneista varoitellaan.


 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Lapsilla on turnauksia ja matseja peräperään, ihanaa!❤
Kyllä mua vähän lannistas, lapsista puhumattakaan, jos taas menis koronan takia luukut kiinni! Ei sais etukäteen manailla, tiedän. Mutta silti, plääh, en jaksais noita koronataukoja. *nurisee itsekkäänä*

Ens viikonloppuna alan lottomiljonääriks ja rakennutan oman jäähallin!:geek:
 
Lapsilla on turnauksia ja matseja peräperään, ihanaa!
Kyllä mua vähän lannistas, lapsista puhumattakaan, jos taas menis koronan takia luukut kiinni! Ei sais etukäteen manailla, tiedän. Mutta silti, plääh, en jaksais noita koronataukoja. *nurisee itsekkäänä*

Ens viikonloppuna alan lottomiljonääriks ja rakennutan oman jäähallin!
Ei siitä omasta hallista olisi hyötyä, jos sinne eivät muut uskaltautuisi pelaamaan. Olen pahanilman lintu ja ennustan että uusia rajoitteita tulee syyskuun alussa - ulkorajat ja iltaelämä vuotavat liikaa koronavirusta.
 
Ei siitä omasta hallista olisi hyötyä, jos sinne eivät muut uskaltautuisi pelaamaan. Olen pahanilman lintu ja ennustan että uusia rajoitteita tulee syyskuun alussa - ulkorajat ja iltaelämä vuotavat liikaa koronavirusta.
Ihan riittää, että poika pääsee jäälle. Eli teen loton!:geek:

Mulla myös sellainen kutina, että rajoitteita tulossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Matkustusrajoituksia, kaupat kiinni. Ei saa tavata vanhuksia. Eli jo siitä syystä ettei saa kyläillä esim. Isovanhemmilla nii monen joulu menee mönkään.
Ei kauppoja suljettu edelliskerrallakaan, miksi nyt?
Niin ja vaikka sulkisivat, aina voi tilata netistä jotain. Mulle jouluntunnelma on aina ollut paras lahja. Vanhusten kanssa voi jutella videopuheluissa...rajoittaahan se, mutta asian voi myös kääntää ympäri ja ajatella, että se on jotain uutta.

Joulupukit eivät saa kiertää talosta taloon... Joulukirkko etänä. Kauneimmat joululaulut peruttu. Hautausmaalle ei saa kokoontua, sulloontua yli 10 ihmistä kerralla
Kaikki tuo on korvattavissa, ihmiset voi sisustaa kodin jouluntunnelmaan ja avata radion ja kuunnella sieltä joulumusiikkia.
Vainajat ei pahalla ajattele, jos haudoille ei vie kynttilää...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä