Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En menis ikinä Australiaan. Jokainen maassa mönkivä ja meressä uiva on potentiaalinen murhaaja
Tää on kyl haittapuoli.
Itse hämähäkki kammoisena saisin slaagin kun joku nyrkin kokoinen otus tollottaisi kahdeksalla silmällään jossain keittiön seinällä.
Toisaalta olis ihana kun jonain kauniina päivänä jossain takapihalla pötköttelis auringossa rokotiili, mut ei niitä sinne joka päivä tahtois. Toisaalta siellä kuitenkin asuu niin paljon ihmisiä että kai niiden elukoidenkin kanssa toimeen tulee kun on varuillaan...
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
En menis ikinä Australiaan. Jokainen maassa mönkivä ja meressä uiva on potentiaalinen murhaaja
Mä lähtisin heti:p
Ei niitä öttimönkiäisiä enää edes ajattele parin viikon päästä, petivaatteiden ravistelustakin iltaisin tulee kuulema normaali tapa ja vessanpytyn taakse tarkistamisesta myös (siellä viihtyy parhaiten sellanen valkoinen lintuhämähäkki, jonka myrkky tappaa minuuteissa ellei pääse äkkiä sairaalaan) :X3:
 
Tää on kyl haittapuoli.
Itse hämähäkki kammoisena saisin slaagin kun joku nyrkin kokoinen otus tollottaisi kahdeksalla silmällään jossain keittiön seinällä.
Toisaalta olis ihana kun jonain kauniina päivänä jossain takapihalla pötköttelis auringossa rokotiili, mut ei niitä sinne joka päivä tahtois. Toisaalta siellä kuitenkin asuu niin paljon ihmisiä että kai niiden elukoidenkin kanssa toimeen tulee kun on varuillaan...
Rokotiilit viihtyy pohjois Australiassa ja siellä kyllä pitääkin olla tarkkana ennenkun menee veteen...jokisuistojen kohdilla tulevat myös mereen:)
Mua kiinnostais eniten New south Wales:n alue, enemmän sellanen keski eurooppalainen sää...talvella voi tulla luntakin ja siellä on mm. laskettelurinteitä:p
 
Tää on kyl haittapuoli.
Itse hämähäkki kammoisena saisin slaagin kun joku nyrkin kokoinen otus tollottaisi kahdeksalla silmällään jossain keittiön seinällä.
Toisaalta olis ihana kun jonain kauniina päivänä jossain takapihalla pötköttelis auringossa rokotiili, mut ei niitä sinne joka päivä tahtois. Toisaalta siellä kuitenkin asuu niin paljon ihmisiä että kai niiden elukoidenkin kanssa toimeen tulee kun on varuillaan...
Vuosituhannen alussa tuli Animal Planetilta mielenkiintoinen ja mun suosikkisarja nimeltä VenomER. Jaksoja löytyy juutuupista. Tässä vaikka yksi (hypätkää suoraan ekan minuutin yli)


Edit: Siis animal planetilta eikä discoveryltä
 
Viimeksi muokattu:
Höh, mä antaisin sotkun olla. Puhuisin siitä seur. päivänä.
Ikävä tulla kotia, jos se näyttää kaatopaikalle... Ei muuta kuin kiristys-, uhkailu- ja lahjontametodit käyttöön
Nää toimi kolme päivää ja oli suht siistiä, jopa tiskikone oli ollut päällä, neljäntenä sentäs pahoitteli kun oli ollut huonovointinen eikä sitten ollut kyennyt "kaikkea"(eli mitään) hoitamaan. Eiliseltä oli kaikkein kamalin kaaos niin se ei sitten harmittanutkaan, varmaan kun mulla on vapaa päivä niin ehdin varmasti siivoamaan. Paitsi että täytyy muksua kiikuttaa sinne ja tänne treenileirin vuoksi ja itse mennä kampaajallekkin. Että se siitä ylimääräisestä ajasta:LOL:
 
Rokotiilit viihtyy pohjois Australiassa ja siellä kyllä pitääkin olla tarkkana ennenkun menee veteen...jokisuistojen kohdilla tulevat myös mereen
Mua kiinnostais eniten New south Wales:n alue, enemmän sellanen keski eurooppalainen sää...talvella voi tulla luntakin ja siellä on mm. laskettelurinteitä
Toi veteen meno ei ole ongelma kun mun kädet ei muutenkaan kestä uimista:ROFLMAO:
mut missäs päin ne australian rokotiilit majailee, nehän ei ole ihmisille niin vaarallisia. Sellasen vois ottaa tiluksille asusteleen:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nää toimi kolme päivää ja oli suht siistiä, jopa tiskikone oli ollut päällä, neljäntenä sentäs pahoitteli kun oli ollut huonovointinen eikä sitten ollut kyennyt "kaikkea"(eli mitään) hoitamaan. Eiliseltä oli kaikkein kamalin kaaos niin se ei sitten harmittanutkaan, varmaan kun mulla on vapaa päivä niin ehdin varmasti siivoamaan. Paitsi että täytyy muksua kiikuttaa sinne ja tänne treenileirin vuoksi ja itse mennä kampaajallekkin. Että se siitä ylimääräisestä ajasta
No hyvä, sit sen ymmärtää jos on porukkaa kipeänä.

Kampausvinkki: ei mittää kynittyä kanan persiitä sitte
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Toi veteen meno ei ole ongelma kun mun kädet ei muutenkaan kestä uimista
mut missäs päin ne australian rokotiilit majailee, nehän ei ole ihmisille niin vaarallisia. Sellasen vois ottaa tiluksille asusteleen
Australiankrokotiili
Australiankrokotiili elää vain Pohjois-Australiassa. Sitä esiintyy Länsi-Australiassa, Pohjoisterritoriossa ja Queenslandissä. Australiankrokotiili elää mieluiten jokia reunustavissa pienillä vesialueilla. Se elää myös soilla laguuneissa ja billabongeissa.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Päivää kaikille!❤
Täällä ollaan koko päivä toppatakki niskassa, ei varmaan vaikeaa arvata missä ollaan. Voi herravarjele, että osaa olla kylmä! Ei ees ulkona kerkiä lämmetä ku sit on jo mentävä takas pakkaseen.
Paista ny hiivatin aurinko lämpimämmin!:LOL:
t. kiakkomutsi
 

Yhteistyössä