Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hyvää huomenta,sateinen yö/ aamu ollut.Eilen oli aika viileä päivä.
Aika hyvin nukuin viime yönä,mitä nyt pari kertaa heräsin mutta nukahin uudestaan. 7 jälkeen heräsin kun Hertta tuli melkein kainaloon asti kahtomaan ja siliteltäväksi. Siinä Hertaa silittäessä vähän aikaa torkuin.
 
Reilun viikon päästä se kurjuus taas alkaa. :cautious: Wilma vinkuu otsikolla "Hyvät vanhemmat", aamut kilpajuoksua ja ihmiset kireitä.

Olisin aina lomalla. Lomalla ihmiset on aina omia itsejään ja leppoisia, ilman rooleja ja stressiä.
Ei silti, töissä ja koulussa on kans tärkee olla, siinä on paljon hyviä puolia. Se pitää ihmisen ryhdissä.

Mut väsyttää jo etukäteen..
 
Mut tää kesä on ollu jotenkinsakin :poop:

En oo jotenki rentoutunu oikeesti, nuutunu olo. Silloin kun mulla on ollu luppopäiviä niin on satanu, silloin kun ollu kiirettä niin on ollu mitä parhaat kelit.
Ehkä kun ei olla missään oikein pitemmän päälle käyty, niin en oo päässy irrottautumaan.

Ahistaa.

Sori. Valivali.
 
Viimeksi muokattu:
Reilun viikon päästä se kurjuus taas alkaa. Wilma vinkuu otsikolla "Hyvät vanhemmat", aamut kilpajuoksua ja ihmiset kireitä.

Olisin aina lomalla. Lomalla ihmiset on aina omia itsejään ja leppoisia, ilman rooleja ja stressiä.
Ei silti, töissä ja koulussa on kans tärkee olla, siinä on paljon hyviä puolia. Se pitää ihmisen ryhdissä.

Mut väsyttää jo etukäteen..
Jahans, taidan olla tässäkin asiassa se säännön vahvistava poikkeus:sneaky:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
Mut tää kesä on ollu jotenkinsakin :poop:

En oo jotenki rentoutunu oikeesti, nuutunu olo. Silloin kun mulla on ollu luppopäiviä niin on satanu, silloin kun ollu kiirettä niin on ollu mitä parhaat kelit.
Ehkä kun ei olla missään oikein pitemmän päälle käyty, niin en oo päässy irrottautumaan.

Ahistaa.

Sori. Valivali.
Ikävä sanoa mutta oon melkistä iloinen että joku muu jakaa nuo samat tuntemukset. En tiedä onko keleistä vai auringon asennosta, koronakeväästä vai mistä mut tämä kesä on ollut jotenkin henkisesti raskaampi kuin muut kesät.

Vaikka muutenkin kesälomat on mulle hankalia.
 
  • Rakkaus
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja Echo
Ikävä sanoa mutta oon melkistä iloinen että joku muu jakaa nuo samat tuntemukset. En tiedä onko keleistä vai auringon asennosta, koronakeväästä vai mistä mut tämä kesä on ollut jotenkin henkisesti raskaampi kuin muut kesät.

Vaikka muutenkin kesälomat on mulle hankalia.
Tää kesä on ollu monelle tutullekin tavallista rankempi. On jotenki niinku liisterissä olis.
 
vierailija
Lapsettomat parit ovat ilmeisesti ilmaa lapsellisille pareille, koska me ollaan talvella ja kesällä aina puhuttu kummilapsien vanhemmille ja veljille perheineen että olisi kiva lähteä kesällä käymään kaikki yhdessä huvipuistossa,tai viedä sinne kummilapsi. No tänään tuli taas miehen veljeltä kuvia heidän huvipuistoretkestä. Eikä näköjään ollut mikään yksityinen perheretki että olisivat olleet vain oman perheen kesken vaan matkassa oli muita lapsellisia pareja. Miksi meitä ei oteta koskaan mukaan ilonpitoon? Ilmeisesti ollaan niin vastenmielisiä.
 
r0s
Mut tää kesä on ollu jotenkinsakin

En oo jotenki rentoutunu oikeesti, nuutunu olo. Silloin kun mulla on ollu luppopäiviä niin on satanu, silloin kun ollu kiirettä niin on ollu mitä parhaat kelit.
Ehkä kun ei olla missään oikein pitemmän päälle käyty, niin en oo päässy irrottautumaan.

Ahistaa.

Sori. Valivali.

Koulujen alkaminen on oikeasti perseestä!

Onneksi meillä nuorinkin hoitaa koulun jo omatoimisesti. Mut pitää silti varmistaa että on tarpeeksi sukkia ja kyniä ja kaikkea typerää pikkusälää.

Ja ohoh, lainasin väärää viestiä mutta samapa tuo kai.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
r0s
Lapsettomat parit ovat ilmeisesti ilmaa lapsellisille pareille, koska me ollaan talvella ja kesällä aina puhuttu kummilapsien vanhemmille ja veljille perheineen että olisi kiva lähteä kesällä käymään kaikki yhdessä huvipuistossa,tai viedä sinne kummilapsi. No tänään tuli taas miehen veljeltä kuvia heidän huvipuistoretkestä. Eikä näköjään ollut mikään yksityinen perheretki että olisivat olleet vain oman perheen kesken vaan matkassa oli muita lapsellisia pareja. Miksi meitä ei oteta koskaan mukaan ilonpitoon? Ilmeisesti ollaan niin vastenmielisiä.

Johtuisko ihan vaan siitä, että lapsista on kiva mennä puistoon kavereidensa kanssa. Sun pitää ehkä ehdottaa, että otat mukaan kummilapsen ja kummilapsi saa ottaa mukaan parhaan kaverinsa ni sit toimii.
 
r0s
Onkohan jotain oksutautia liikkeellä?


Oksensin eilen ihan koko iltapäivän ja illan! En saanut syötyä yhtään mitään ja aina jos erhedyin juomaan ni ylös tuli. Ja miten ihmeessä desi juotua muuttuu ulostullessaan puoleksi litraksi nestettä? En vaan tajua!
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Koulujen alkaminen on oikeasti perseestä!

Onneksi meillä nuorinkin hoitaa koulun jo omatoimisesti. Mut pitää silti varmistaa että on tarpeeksi sukkia ja kyniä ja kaikkea typerää pikkusälää.

Ja ohoh, lainasin väärää viestiä mutta samapa tuo kai.
kynät ja sukat saa ostettua kymmenessä minuutissa ja vastapainoksi saa lapsille asianmukaisen päivärytmin ja yhden lämpimän aterian päivässä

koulujen alku on vanhemmille helpotus
 
Onkohan jotain oksutautia liikkeellä?


Oksensin eilen ihan koko iltapäivän ja illan! En saanut syötyä yhtään mitään ja aina jos erhedyin juomaan ni ylös tuli. Ja miten ihmeessä desi juotua muuttuu ulostullessaan puoleksi litraksi nestettä? En vaan tajua!
Mä oksensin ainakin sillon yks yö tässä ihan äskettäin, mutta ei se noin pahaks äitynyt ja tulevan päivän iltana pystyin jo syömään suht normaalisti.
Mahassa tosin möyri kyllä ikävästi.
 
vierailija
Huomenta

Sateista ja vilposaa on, televisiossa näkyy jo koulumainoksia ja mä haluaisin kietoutua kesän ympärille ja anella ettei vielä menis pois...
Tykkään toki syksystä ja JOULUSTA, mutta hei...kesä*niiskasee*
19 oli mittarissa jo yhdeksältä. Hiki tuli lenkillä. Kohta voi vöhän sataa mutta Mamba alkoi soimaan päässä. Voi perkele
 
  • Haha
Reactions: Elena777
r0s
Huomenta

Sateista ja vilposaa on, televisiossa näkyy jo koulumainoksia ja mä haluaisin kietoutua kesän ympärille ja anella ettei vielä menis pois...
Tykkään toki syksystä ja JOULUSTA, mutta hei...kesä*niiskasee*

Oikeasti joku ihmeoksutauti. Mut onneksi tuntuu menneen ohi täälläkin jo.

Ja joulu muka? Hellekelejä lupaillaan! Kesää on jäljellä vaikka kuinka!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m.e.k. ja Elena777

Yhteistyössä