Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mä jo muutamaan otteeseen oon miettinyt sitä fiilistä kun saa tehdä jouluruokia, kuusi loistaa ihanine koristeineen ja valoineen, lapset katselee jouluohjelmia ja käyvät närppimässä välillä mamman kokkailuja, katuvalo paljastaa että ulkona leijailee hiljalleen lumihiutaleita.
Jospa yänä jouluna vihdoin pääsis joulukirkkoon! (lähes joka vuosi ajatellut mennä mutta en ole saanut aikaiseksi)
Just tänään puhuttiin mun pojan kanssa tulevasta joulusta :love:
:oops: :eek:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
(oihhh, kohta on taas JOULU!!!)
Ruvetaanki oottamaan jo nyt joulua
Joulu se tulla jolokottaa, kohta jo ovehen kolokuttaa, onkos kilttejä onkos kilttejä onkos kilttejä lapsia....
Täällä odotellaan myös jo joulua, ja ilmeisesti jouluhulluus geeniperimässä siirtynyt kuopukselle joka on kaksi viikkoa hoilotellut kulkusia, ja viikon höpöttänyt mitä haluaa joulupukilta lahjaksi! :love:
 
Viime viikolla kuopus leikki yhdellä joululahjalelullaan kun oltiin lähdössä kauppaan, pyysin tuleen laittaan kenkiä ni hän tullessaan totesi että "Voi kun mä näkisin joulupukin ja voisin kertoa miten kiitollinen mä oon tuosta lahjasta!"
Hymyilin vain ja sanoin että "Voi kulta, kyllä pukki tietää!":love:

Ehdotti sen jälkeen että lähdetään korvatunturilla käymään mut en kuitenkaan siihen suostunut:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä