Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joskohan se lääkäri määräis sitä.
Mä vaan kammoon vähän sitäkin kun olen lukenut että se voi tuhota kehon oman melatoniinituotannon.... Ei varmaan lyhyellä käytöllä mutta mikä sit olisi se oma raja....
Onko sulla ongelmana se ettet saa unta vai jatkuva heräily? Vai sekä että?
Kun mä saatan saada unta nopeasti mutta olen sellaisessa horroksessa, eli kunnollista unta ei tule... Aiemminkin on ollut unettomuutta, välillä enempi välillä vähempi mut jotenkin tuntuu et nyt on vähän erilaatuinen ongelma... Kesä on aina paha.
Liekö sitten ikä vaikuttaa että ongelma muuttaa muotoaan tai sitten on taustalla eri aiheuttaja....
Melatoniinin käytössä kannattaa pitää taukoa tai lopettaa kokonaan, jos saa rytmit kuntoon...sillon ei pitäis tulla mitään damagea.

Mulla on ongelmia sekä että'n kanssa, eli en meinaa saada unta JA heräilen, eli sen takia tuo vahvempi sopii mulle paremmin.

Ittelläni vaikuttaa suru, stressi, huolet...sillon ei oikein saa unta ja jos saa niin se unenlaatu on just tuota mitä kuvailit, eli niinkun jonkunlainen horrostila (ihankun valvois, vaikka ei valvokkaan).
 
Heeeimoi allihuuppa!❤
Taas tultiin maalle maanantaina ku vietiin poika kiakkoleirille ja ylihuomenna hajetaan poika pois.
Sitten kai sitä vois taas mennä hetkeks töihin - jos viittii ku kivat helteet ois tulossa.:sneaky:

Tää kesä on ollu kyllä yhtä reissaamista pitkin Suomea! Ei mikään huono vaihtoehto ulkomaanreissulle - todellakaan!❤

Toivottavasti ootta voineet hyvin ja nautitaan nyt lämmöstä, että jaksetaan talven pakkaset paremmin! (oihhh, kohta on taas JOULU!!!❤❤❤❤)
 
vierailija
jos ostaa raaputus arvan kaupasta ja voittaa siitä muutaman euron niin pitääkö se voitto lunastaa samasta kaupasta kun mistä sen arvan osti vai voiko lunastaa mistä paikasta vaan?
 
vierailija
Heeeimoi allihuuppa!
Taas tultiin maalle maanantaina ku vietiin poika kiakkoleirille ja ylihuomenna hajetaan poika pois.
Sitten kai sitä vois taas mennä hetkeks töihin - jos viittii ku kivat helteet ois tulossa.

Tää kesä on ollu kyllä yhtä reissaamista pitkin Suomea! Ei mikään huono vaihtoehto ulkomaanreissulle - todellakaan!

Toivottavasti ootta voineet hyvin ja nautitaan nyt lämmöstä, että jaksetaan talven pakkaset paremmin! (oihhh, kohta on taas JOULU!!!)
Moi Lispetti <3
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Heeeimoi allihuuppa!❤
Taas tultiin maalle maanantaina ku vietiin poika kiakkoleirille ja ylihuomenna hajetaan poika pois.
Sitten kai sitä vois taas mennä hetkeks töihin - jos viittii ku kivat helteet ois tulossa.:sneaky:

Tää kesä on ollu kyllä yhtä reissaamista pitkin Suomea! Ei mikään huono vaihtoehto ulkomaanreissulle - todellakaan!❤

Toivottavasti ootta voineet hyvin ja nautitaan nyt lämmöstä, että jaksetaan talven pakkaset paremmin! (oihhh, kohta on taas JOULU!!!❤❤❤❤)
Ruvetaanki oottamaan jo nyt joulua :love:
 
Nouu, liian aikaista.
Kyllä mä jo muutamaan otteeseen oon miettinyt sitä fiilistä kun saa tehdä jouluruokia, kuusi loistaa ihanine koristeineen ja valoineen, lapset katselee jouluohjelmia ja käyvät närppimässä välillä mamman kokkailuja, katuvalo paljastaa että ulkona leijailee hiljalleen lumihiutaleita.
Jospa yänä jouluna vihdoin pääsis joulukirkkoon! (lähes joka vuosi ajatellut mennä mutta en ole saanut aikaiseksi:eek:)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Oli jo aikakin, miks kaikki pitää hoitaa aina viime tingassa.
No sanoppa muuta, tai siis äläpä muuta sano!
Sitten porukka juoksee tukka tötteröllä, hermostuneena ja stressiä täynnä viime hetken ostoksilla ja tönii muita kassajonossa ja äksyilevät lapsilleen....kun alottaa suunnittelut aikaisin, ei tarvi hermoillakkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo

Yhteistyössä