Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ding-dong viri-viri tööt-tööt
Kukkuu, kukkuu, kukkuu
Auts töks töks töks
Uffaffaa uffaffaa

Aivot alkaa asettua lepotilaan...kroohh...
Pitäis täälläkin asettua lepotilaan.... nyt on muka hirveä nälkä mutta en saakelissa syö tähän aikaano_O
Lehvan jäljiltä väi vähän laimea fiilis, oikeastaan vois kuvailla tuosta leffasta että antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Nyt tiedän miltä miehistä joskus tuntuu:sneaky:
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Huomenta! Hitto mikä yö taas takana, kulmä, kuuma, kurkku kipeä, närästi,vatsaan sattu, olkapäihin sattu, niskat kipeät.... Näitä vuorotellen ja noiden lisäks taas ihan outoja havahtumisia...:cautious:
Onkohan nää jotain vierotusoireita töistä?:ROFLMAO:
Onneks ens viikolla loppuu loma:)
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Echo ja ruuttis
vierailija
Huomenta! Hitto mikä yö taas takana, kulmä, kuuma, kurkku kipeä, närästi,vatsaan sattu, olkapäihin sattu, niskat kipeät.... Näitä vuorotellen ja noiden lisäks taas ihan outoja havahtumisia...
Onkohan nää jotain vierotusoireita töistä?
Onneks ens viikolla loppuu loma
Toi on jo vakavaa jos sulla on vieroitusoireita töistä? Herranjee, ei mulla ole ikinä tollasta ollut.
Aina loma on liian lyhyt, oli kuinka pitkä tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Toi on jo vakavaa jos sulla on vieroitusoireita töistä? Herranjee, ei mulla ole ikinä tollasta ollut.
Aina loma on liian lyhyt, oli kuinka pitkä tahansa.
Mä veikkaan että nää oireet johtuu jostain muusta, en varmaan liiku tarpeeksi, syö ja juo riittävästi tms.

Mutta normaalisti mulla tulee lomilla, etenkin pidemmillä jonkikasteinen eroahdistus töistä ja se on perseestä, pilaa koko loman, se alkaa viimeistään 2vkon loman jälkeen ja rauhottuu juuri kun loma on loppusuoralla. Tänä vuonna ei ole niin pahana ollut, ellei sitten tämä saamattomuus ja "lamaantuminen" juonna juurensa siitä.
 
r0s
Huomenta! Hitto mikä yö taas takana, kulmä, kuuma, kurkku kipeä, närästi,vatsaan sattu, olkapäihin sattu, niskat kipeät.... Näitä vuorotellen ja noiden lisäks taas ihan outoja havahtumisia...
Onkohan nää jotain vierotusoireita töistä?
Onneks ens viikolla loppuu loma

En muuten tajua tuota! Siis sitä että olkapäihin tai käsiin alkaa sattua keskellä yötä. Kuulostaa siis tutulta! Kuten muutkin oireet.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
En muuten tajua tuota! Siis sitä että olkapäihin tai käsiin alkaa sattua keskellä yötä. Kuulostaa siis tutulta! Kuten muutkin oireet.
Joihinkin lihas/hermojumeihin mä noi käsi/olapää/niskaprobleemat yhdistän, omalla kotidiagnosoinnillani siis, mutta kun ei jaksa eikä ehdi ja kaikkimuutkintekosyyt hoidattaa itseäni kuntoon saati selvittää ydinsyytä, vaikka juu tiedän että iän myötä nämä pahenee ja blaablaaablaaaaa niin silti:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Mä veikkaan että nää oireet johtuu jostain muusta, en varmaan liiku tarpeeksi, syö ja juo riittävästi tms.

Mutta normaalisti mulla tulee lomilla, etenkin pidemmillä jonkikasteinen eroahdistus töistä ja se on perseestä, pilaa koko loman, se alkaa viimeistään 2vkon loman jälkeen ja rauhottuu juuri kun loma on loppusuoralla. Tänä vuonna ei ole niin pahana ollut, ellei sitten tämä saamattomuus ja "lamaantuminen" juonna juurensa siitä.
Ihme työnarkkis-holisti mikälie työry*sä anteeks ihana ihmine mutta oo nyt lomalla ja nauti! :eek:
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Ellimaar
vierailija
Tääki on kiva kolttu Kuplahuoneella...

Äää... liian levoton.
 

Yhteistyössä