Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jääkiekossakin voi puhtaan taklauksen seurauksena tulla mm.aivovamma. Pelaajat ovat riskeistä tietoisia.
Sen sijaan jos itse käyttäydyt hallitsemattoman epävakaasti ja väkivaltaisesti suuttuessasi, niin kukaan uhria myöten ei ole tietoinen käytöksesi lopputuloksesta.
Vielä viimenen kaneetti:jääkiekossa on eritasoisia taklauksia, ja rajanvetoa vähemmän vaarallisen ja vaarallisen kanssa käydään jatkuvasti.
Päähän ei saa tähdätä, toisin kuin kilpanyrkkeilyssä se on lähes tavoite...
 
Iltaa!

Ihmelutakko tää Kymijoki! Oikeaa kalaa ei tuu vaikka menis just sinne minne papparainen neuvoi eikä sieltä, mistä sääksi nappasi kalan 3ikä sittwnkään vaikka kahlasin ällölöllöpohjassa kaislikon ohi ni että pääsin hyvin heittelemään virtapaikkaan ja pöksytkin kastui siinä ja itikat söivät ja alkoi sataa ja olin umpijäässä tunnin.

Lohdukkeeksi ajelin 1.4 kilsaa autolla kaupalle ostamaan kultalonkeroja kuusi. :p

Pian saunanlämmityspuuhia...
Sä et kyllä päästä itteäsi helpoimmalla. :D
 
Vieläkin nukuttais, vaikka katkoin tarkoituksella sähköt ja painuin ukkosen alettua peiton alle...taitaa keho olla siinä luulossa, että ne oliskin olleet yöunet jo.
Mikähän sitä on kun mulla on kans ihme horros päällä koko ajan. Väsyttää, mitään ei saa aikaseks ja mikään ei huvita. Koko kropassa tuntuu sellainen väsynyt paine/kipu. Mutta kuitenkaan ei saa nukuttua, heräilen pitkin yötä ilman järjellistä syytä ja vaikea saada unen päästä kiinni. Eli yötkin menee jossain unen ja valveilla olon sekasessa horroksessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Mikähän sitä on kun mulla on kans ihme horros päällä koko ajan. Väsyttää, mitään ei saa aikaseks ja mikään ei huvita. Koko kropassa tuntuu sellainen väsynyt paine/kipu. Mutta kuitenkaan ei saa nukuttua, heräilen pitkin yötä ilman järjellistä syytä ja vaikea saada unen päästä kiinni. Eli yötkin menee jossain unen ja valveilla olon sekasessa horroksessa.
Sama täällä. Onko meillä vitamiinin vaje tms.? Mun hb on 134 että siinä ei oo vikaa.
 
Mikähän sitä on kun mulla on kans ihme horros päällä koko ajan. Väsyttää, mitään ei saa aikaseks ja mikään ei huvita. Koko kropassa tuntuu sellainen väsynyt paine/kipu. Mutta kuitenkaan ei saa nukuttua, heräilen pitkin yötä ilman järjellistä syytä ja vaikea saada unen päästä kiinni. Eli yötkin menee jossain unen ja valveilla olon sekasessa horroksessa.
Mietin aiemmin kanssa, että johtuikohan se mun ylikierroksillä käynyt pulssi ukonilmasta, koska nyt on pikkusen parempi olla ja tosiaan tuolla maatessani oikeesti sattui vähän joka paikkaan...nyt taas ei.
Ja mulla menee noi heräilyt ja unen-valveillaolo ajat just noin, siitä varmaan johtuu ne oudot heräämiset muka ovikellon soittoon tai ihmisääniin mitä tässä asunnossa muka kuulen.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Sama täällä. Onko meillä vitamiinin vaje tms.? Mun hb on 134 että siinä ei oo vikaa.
En tiiä, mä otin itseäni niskasta kiinni ja varasin lääkäriajan, vaikuttaa kuitenkin osaltaan perheeseenkin.
Mun hb:ta ei ole hiljan mitattu mutta olen niin lihan syöjä etten usko että siitä olis kiinni... ellei sit ferritiini, sitä ei ole kai ikinä mitattu. Tai sit ehkä joku muu vitamiini....
Kun ei saa vaan sen vertaa aikaseks että vetelis edes purkista niitä vitamiineja varuks..
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
r0s
Mitä meinasit noista tehdä?
Alkoi tekemään mieli sienipihviä!
Ja sieni kastiketta!
Jopa sienisallaattia, vaikken siitä niin hirveesti tykkää!
Ja sipulin kanssa paistettuja sieniä!!
Nää viipaloidaan ohuen ohuiksi ja paistetaan avotulella, valurautapannulla, runsaassa voissa lähes sipsintapaisiksi, rapeiksi herkuiksi.
 
En tiiä, mä otin itseäni niskasta kiinni ja varasin lääkäriajan, vaikuttaa kuitenkin osaltaan perheeseenkin.
Mun hb:ta ei ole hiljan mitattu mutta olen niin lihan syöjä etten usko että siitä olis kiinni... ellei sit ferritiini, sitä ei ole kai ikinä mitattu. Tai sit ehkä joku muu vitamiini....
Kun ei saa vaan sen vertaa aikaseks että vetelis edes purkista niitä vitamiineja varuks..
Lekuri sanoi jo aikoja sitten mulle, että mun pitäis syödä d3 ja kalkki hössäköitä lopun elämääni purkista, kun en niitä saa millään tarpeeks ruoasta...ihmettelen kyllä tuota d vitamiinia, koska syön paljon kalaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä