Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Onko noissa vuokramökeissä jokin palautesysteemi, että muut mahdolliset vuokraajat saisivat lukea palautetta netistä? SIihen voisi laittaa varoitukseksi muille, että paikan päällä odottaa pitkä lista varottavista/tehtävistä asioista. Ei tuo lomalta tunnu.
On, joo.

Mutta tää on uusi kohde. Meitä ennen on ollut yhdet vuokralaiset. Ja se mummo oli hirmu symppis muuten ja...

Ehkä kritisoin ainoastaan rantaa ni tänne tulee äijäporukoita kala-apajille ja pian mökki on niinku mökin kuuluukin.
 
vierailija
Joo, mun tulee pää kipeeks tällasesta...silmiä väsyttäis ja kroppaa, mutta uni ei tule vaikka ulkona kävis kävelemässä.
Kroppasi on yliväsymystilassa? Sen korjaamiseen menee aikaa mutta ennen kaikkea se vaatii sitoutumista normaalissa päivärytmissä pysymiseen. Eli kuten varmasti ehkä jo tiedätkin, niin riittävässä suhteessa unta ja lepoa sekä säännöllisiä ateriarytmejä kuin myös sopivaa fyysistä rasitusta. Oletko kokeillut syvähengitysvenytyksiä tai joogaa, missä myös keskitytään lihashuollon ohella oikeanlaiseen hengitykseen sekä mm. stressitason vähentämiseen?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Makwan Amirkhani voitti jonku turnauksen kuristamalla tajuttomaksi vastustajansa...oi mikä ihana laji ja ihana mies, mistä tuommosia saa, haluun heti tänne 10 tuommosta kuristavaa shownyrkkeilijää mitälie...
Mutta täytyy kyllä myöntää, että sillä on paljon mielipiteitä mistä olen tykännyt...on kritisoinut maahanmuuttajia ja kehoittanut heitä kunnioittamaan Suomen lakeja ja maan poliitikkoja siitä, että eivät ajattele enemmän suomalaisia ja oli hänellä muitakin mielipiteitä mistä tykkäsin...niin ja jossain haastattelussa puhui siitä miten eläinsuojelua pitäis parantaa. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Echo
Kroppasi on yliväsymystilassa? Sen korjaamiseen menee aikaa mutta ennen kaikkea se vaatii sitoutumista normaalissa päivärytmissä pysymiseen. Eli kuten varmasti ehkä jo tiedätkin, niin riittävässä suhteessa unta ja lepoa sekä säännöllisiä ateriarytmejä kuin myös sopivaa fyysistä rasitusta. Oletko kokeillut syvähengitysvenytyksiä tai joogaa, missä myös keskitytään lihashuollon ohella oikeanlaiseen hengitykseen sekä mm. stressitason vähentämiseen?
On varmasti, viime yön nukuin ihme ja kumma hyvin...tai suht hyvin.
Normaali ateriarytmi...jaa, kun sais edes syötyä kunnolla jotain..
Tää saattaa olla masennustakin.
 
vierailija
Makwan Amirkhani voitti jonku ottelun kuristamalla tajuttomaksi vastustajansa...oi mikä ihana laji ja ihana mies, mistä tuommosia saa, haluun heti tänne 10 tuommosta kuristavaa UFC-ottelijaa mitälie...
Vapaaottelun säännöin kuitenkin ottelee, joten jos sallitussa otteessa vastustaja menettää tajuntansa, niin se tuskin on toisen kilpailijan vika. Kilpailijat ovat tietoisia riskeistä kyllä. Muutoinhan Amirkhani on kilpailijanakin kyllä osoittanut olevansa vapaaottelun maailman kärkiluokkaa mutta on myös näyttänyt olevansa ns.tavallinen ihminen kertoessaan omista taustoistaan ja arvoistaan, mitkä eivät suinkaan ole täynnänsä testosteronikuohua aggressioineen kuten voisi ehkä vääristyneesti luulla.
 
vierailija
On varmasti, viime yön nukuin ihme ja kumma hyvin...tai suht hyvin.
Normaali ateriarytmi...jaa, kun sais edes syötyä kunnolla jotain..
Tää saattaa olla masennustakin.
Auttaisiko sulla ruokarytmissä pysymisessä ruokapäiväkirjan pitäminen? Oikeanlainen laadukas ravinto kun vaikuttaa sekä fyysisesti että henkisesti ihmisen hyvinvointiin. Hetkessä ihmeitä ei tosin tapahdu mutta avainsanana lienee tosiaan se sitoutuminen muutokseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Vapaaottelun säännöin kuitenkin ottelee, joten jos sallitussa otteessa vastustaja menettää tajuntansa, niin se tuskin on toisen kilpailijan vika. Kilpailijat ovat tietoisia riskeistä kyllä. Muutoinhan Amirkhani on kilpailijanakin kyllä osoittanut olevansa vapaaottelun maailman kärkiluokkaa mutta on myös näyttänyt olevansa ns.tavallinen ihminen kertoessaan omista taustoistaan ja arvoistaan, mitkä eivät suinkaan ole täynnänsä testosteronikuohua aggressioineen kuten voisi ehkä vääristyneesti luulla.
Vai ni. Voi "Makulla" siviilissä olla ihan hyviäki ajatuksia, mut on se ihmeellistä että mä en saa kuristaa vaikka kaupan myyjää ku sika-nauta jauheliha on loppu, mut vapaaottelija saa tehdä niin ja tienaa vielä. Tai mä en saa tintata postikuskia päähän niin että tippuu maahan, mut kehän sisällä se muuttuiskin jotenki vaarattomaksi.
No tästä on keskusteltu ennenki...
 
vierailija
Vai ni. Voi "Makulla" siviilissä olla ihan hyviäki ajatuksia, mut on se ihmeellistä että mä en saa kuristaa vaikka kaupan myyjää ku sika-nauta jauheliha on loppu, mut vapaaottelija saa tehdä niin ja tienaa vielä. Tai mä en saa tintata postikuskia päähän niin että tippuu maahan, mut kehän sisällä se muuttuiskin jotenki vaarattomaksi.
No tästä on keskusteltu ennenki...
Niin kuin on sanottua, vapaaottelijat sekä kaikki muutkin kamppailulajeissa kilpailevat tietävät riskit ja säännöt kilpailuissa. Syyttömiä he siihen ovat. Sen sijaan jos itse menet ja kuristat kauppiaan vain siksi, että sika-nauta on loppu syyllistyt mm.vakavaan ylilyöntiin sekä aivan turhaan väkivallan käyttöön ja tousen ihmisen hengen vahingoittamiseen.
Kamppailulajien harrastaminen ei ainoastaan ole oivallista liikuntaa ja fyysiikan kehittämistä vaan siellä myös kasvatetaan henkistä kypsymistä, mentaalista puolta, jotta ei turhista lähdetä ruokkimaan aggressioita. Itseasiassa kamppailulajeissa kunnioitetaan aina vastustajaa toisin kuin kuohuspäissään tehdyissä sanotaan vaikka kauppakohtaamisissa, mitkä voivatkin olla kohtalokkaita juuri siksi, kun ei ymmärretä mitä suuttuneena tehdään..
 
Niin kuin on sanottua, vapaaottelijat sekä kaikki muutkin kamppailulajeissa kilpailevat tietävät riskit ja säännöt kilpailuissa. Syyttömiä he siihen ovat. Sen sijaan jos itse menet ja kuristat kauppiaan vain siksi, että sika-nauta on loppu syyllistyt mm.vakavaan ylilyöntiin sekä aivan turhaan väkivallan käyttöön ja tousen ihmisen hengen vahingoittamiseen.
Kamppailulajien harrastaminen ei ainoastaan ole oivallista liikuntaa ja fyysiikan kehittämistä vaan siellä myös kasvatetaan henkistä kypsymistä, mentaalista puolta, jotta ei turhista lähdetä ruokkimaan aggressioita. Itseasiassa kamppailulajeissa kunnioitetaan aina vastustajaa toisin kuin kuohuspäissään tehdyissä sanotaan vaikka kauppakohtaamisissa, mitkä voivatkin olla kohtalokkaita juuri siksi, kun ei ymmärretä mitä suuttuneena tehdään..
Juu mut lopputulos on sama. Toinen menee tajuttomaksi, tai täystyrmäyksessä menettää aivosoluja.

Ei aivot ole semmoset että ne runnoutuu vähemmän jos siinä ensin kätellään ja hymyillään kehässä ensin.
 
Vai ni. Voi "Makulla" siviilissä olla ihan hyviäki ajatuksia, mut on se ihmeellistä että mä en saa kuristaa vaikka kaupan myyjää ku sika-nauta jauheliha on loppu, mut vapaaottelija saa tehdä niin ja tienaa vielä. Tai mä en saa tintata postikuskia päähän niin että tippuu maahan, mut kehän sisällä se muuttuiskin jotenki vaarattomaksi.
No tästä on keskusteltu ennenki...
Sun kanssa vois olla pelottavaa asioida lihatiskillä, jos sinne satuttais menemään sillon kun sulla on huono päivä :unsure:
 
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä