Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomentapäivää

Näin unta, että osasin lentää...noi on niin ihania unia!:love::love:
Tosin olin unissani onnistunut myös kääntymään sellaseen asentoon, että ei pahemmin hölkkäillä tämän selän kanssa ja oikea jalka oli taas ihan ihme asennossa ja nyt sattuu polveen...pitäis varmaan sitoo yöksi kiinni ittensä jotenkin etten poukkoilis unissani....
 
Huomentapäivää

Näin unta, että osasin lentää...noi on niin ihania unia!
Tosin olin unissani onnistunut myös kääntymään sellaseen asentoon, että ei pahemmin hölkkäillä tämän selän kanssa ja oikea jalka oli taas ihan ihme asennossa ja nyt sattuu polveen...pitäis varmaan sitoo yöksi kiinni ittensä jotenkin etten poukkoilis unissani....
Sun tarttee pyytää, jos joku naapuri, vaikka se 2m Jeti, pistäis sut käsirautojen kanssa kiinni. Multa muuten löytyis pinkkikarvaiset käsiraudat :D
 
r0s
Maksatteko kalastusluvan vai miten aiotte kalastaa tuolla? En ole ikinä käynyt joten en tiedä...

Meidän mökki on alueella, missä saa kalastaa tavallisella kalastuksenhoitomaksulla.
Ellei saada sieltä syötävää ni käydään sit ehkä jollain koskella minne pitää hankkia erikseen lupa.

Viime kerralla haukia ja ahvenia kyllä nousi tarpeeksi mut tällä kertaa ois upeaa saada saaliiksi joku muukin vonkale.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Sun tarttee pyytää, jos joku naapuri, vaikka se 2m Jeti, pistäis sut käsirautojen kanssa kiinni. Multa muuten löytyis pinkkikarvaiset käsiraudat
Sitä mies vauvaa mä en lähelleni päästä:eek:
Havahduin tässä yksi yö siihen, että riiteli on-off naiskaverinsa kanssa jostain kännissä pihalla ja haukkui ja mollas sitä naista kaverinsa aikana jota selvästi nolotti olla siinä tilanteessa...ainoa selkee lause mitä hänen suustaan sai selvää oli ''Lähde ny meneen vtun huora stna....mun luokse et tule, haiset paskalle'' ja toinen yritti vaan rauhotella.
Teki mieli avata ikkuna kokonaan auki ja huutaa sille äijälle ettei sillä ole kyllä vara haukkua ketään hajuista, kun hänen ittensä takia löyhkää koko rappukäytävä tupakalle aina kun on kotonaan..
 

Yhteistyössä