Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuo nautinnon mahdollisuus onneksi elvyttää kylmästä kärsineen. Hypotermiasta kärsivän miehen elvytysohjeisiin pitäisikin liittää hellävarainen naisen antama hieronta. Tästä ehdotuksesta voisi SPR ottaa kopin.

Vai on SPR tuon jo tehnytkin? Ovatko vapaaehtoiset ymmärtäneet VOKeihin saapuneiden nuorten miesten kärsivän kylmettymisestä ja siksi päättäneet auttaa, mitä sitten tulkittiin väärin?
 
Olipa ihana myrsky. Semmonen pitää myrskyn olla että lentelee pihagrillit naapuriin ja koko ajan saa pitää nurmikosta ja omenapuusta kiinni ettei lennä taivaan tuuliin.
Mikä sua vaivaa?:D
Ihan hirvee myrsky oli! Koko ajan sai vahtia ettei tuuletusikkuna rävähä auki ja kissa kiipeili hädissään pitkin seiniä kun pelkäs:eek:

Niin ja pienpäs tuuletusikkunat raollaan, ettei tuu kuuma*kävelee pois nenä pystyssä ja arvonsa tuntien*
 
Tuulista huomenta,kovasti tuulee puuskissa,alkoi jo illalla. Välillä paistaa aurinko.
Aamupalaa,helmipuuroa voilla ja mehukeittoa.

Mukavaa päivää sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mikä sua vaivaa?
Ihan hirvee myrsky oli! Koko ajan sai vahtia ettei tuuletusikkuna rävähä auki ja kissa kiipeili hädissään pitkin seiniä kun pelkäs

Niin ja pienpäs tuuletusikkunat raollaan, ettei tuu kuuma*kävelee pois nenä pystyssä ja arvonsa tuntien*
Mä oon niiku mun äiti. Äiskä on herttainen mummeli mutta välillä nauttii draamasta. Esim. formulakisat ei hänen mukaansa ole mitään jos siellä ei kolaroida jossain vaiheessa. :unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Tulipa hyvää pizzaa. :eek: *kädet tärisee järkytyksestä*

Jos yhtään on lohipizzan ystävä, niin kannattaa kokeilla tätä! Pohjan päälle ohuelti smetanaa, sit lohta+sitruunamehua+mustapippuria ja uuniin. Sit paistetun pizzan päälle tillipestoa ja rucolaa.

Epäilin tuleeko ns.valkoisesta pizzasta mitään mut ihanaa on.


Tuo on täytteiltään suht terveellinenkin, jos ei pelkää pizzapohjassa vehnäjauhoa.
Vaikka en tiedä voiko tuota tituleerata pizzaksi koska siinä ei tomaattikastiketta eikä mun lempparia eli oreganoa, eli perinteisen pizzan makua on turha odottaa - mutta oli mitä oli, niin hyvää tuli!

Pohjakin on ihanan rapea kun se paistettiin ensin sen smedun ja lohen kans.

Nyt kun ois lasi valkoviiniä. :love:
 
Tulipa hyvää pizzaa. *kädet tärisee järkytyksestä*

Jos yhtään on lohipizzan ystävä, niin kannattaa kokeilla tätä! Pohjan päälle ohuelti smetanaa, sit lohta+sitruunamehua+mustapippuria ja uuniin. Sit paistetun pizzan päälle tillipestoa ja rucolaa.

Epäilin tuleeko ns.valkoisesta pizzasta mitään mut ihanaa on.


Tuo on täytteiltään suht terveellinenkin, jos ei pelkää pizzapohjassa vehnäjauhoa.
Vaikka en tiedä voiko tuota tituleerata pizzaksi koska siinä ei tomaattikastiketta eikä mun lempparia eli oreganoa, eli perinteisen pizzan makua on turha odottaa - mutta oli mitä oli, niin hyvää tuli!

Pohjakin on ihanan rapea kun se paistettiin ensin sen smedun ja lohen kans.

Nyt kun ois lasi valkoviiniä.
Lohta pizzassa? Nouu! :eek:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Huokaus:cautious:

Onko kenelläkään muulla muuten tapana ikinä jäkättää televisiossa esiintyville ihmisille sillon, kun ne tekee jotain tyhmää?
Esim. Hengenvaarallisesti lihavat mua ärsyttää ne selitykset niillä naisilla miksi he eivät noudata annettuja ohjeita...''Minulla ei ole aikaa syödä terveellisesti'' - istuvat sohvalla tai makaavat sängyssä 24/7 syömässä hampurilaisia, pizzoja (yksikin nainen söi kerrallaan 6) ja passuuttamassa miehiään ja jopa pieniä lapsia. Sitten se kaikkein yleisin ''Tri Now ei ymmärrä minua, olen erilainen kuin muut ja painoni on pääasiassa nestettä'' - Joo ei, kenelläkään ei ole nestettä kehossa yli 700lb:n verran...Miksi he hakeutuvat siihen ohjelmaan, jos eivät halua ottaa apua vastaan?? Yksikin nainen lähti kesken ohjelman pois, koska hänet yritettiin saada katkolle ja huusi mennessään, että tri Now langetti hänen ylleen kuolemantuomion:rolleyes:
 
Huokaus

Onko kenelläkään muulla muuten tapana ikinä jäkättää televisiossa esiintyville ihmisille sillon, kun ne tekee jotain tyhmää?
Esim. Hengenvaarallisesti lihavat mua ärsyttää ne selitykset niillä naisilla miksi he eivät noudata annettuja ohjeita...''Minulla ei ole aikaa syödä terveellisesti'' - istuvat sohvalla tai makaavat sängyssä 24/7 syömässä hampurilaisia, pizzoja (yksikin nainen söi kerrallaan 6) ja passuuttamassa miehiään ja jopa pieniä lapsia. Sitten se kaikkein yleisin ''Tri Now ei ymmärrä minua, olen erilainen kuin muut ja painoni on pääasiassa nestettä'' - Joo ei, kenelläkään ei ole nestettä kehossa yli 700lb:n verran...Miksi he hakeutuvat siihen ohjelmaan, jos eivät halua ottaa apua vastaan?? Yksikin nainen lähti kesken ohjelman pois, koska hänet yritettiin saada katkolle ja huusi mennessään, että tri Now langetti hänen ylleen kuolemantuomion
En oo jäkättänyt tuota ohjelmaa katsoessa. Joskus olen puhunut jännäriä katellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä