Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kattelin huvikseni tapetteja. Jos olisin vainiharhaisempi niin ajattelisin että joku on lukenut mun viimekesäisistä koivikkounelmista.

Oh my god! Se on jonku palstalaisen suunnittelema! :love:
Vai ettet itse ois, jos sulla on toinen persoona:ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Kuinka moneen paikkaan on S-ryhmän kaupoissa (S-market ja Prisma) tomaattisoosit ripoteltu?

Kolmeen. Ketsupit on eri hyllyssä kuin tomaattimurska ja tomaattipyree. :cautious:
(En ees kattonu missä on UncleBens ja Dolmio pastakastikkeet)

K-ryhmän kaupoissa ne on vain parissa eri kohdassa.
 
Kuinka moneen paikkaan on S-ryhmän kaupoissa (S-market ja Prisma) tomaattisoosit ripoteltu?

Kolmeen. Ketsupit on eri hyllyssä kuin tomaattimurska ja tomaattipyree.
(En ees kattonu missä on UncleBens ja Dolmio pastakastikkeet)

K-ryhmän kaupoissa ne on vain parissa eri kohdassa.
Täällä on ainakin S-marketissa kaikki jotenkin päin persettä. Jollain ruottalaisella logiikalla järjestelty. Citymarketissa löytää helposti kaiken ja ne on aina jossain lähellä missä arveliskin olevan, s-marketissa joutuu laukkaan ristiinrastiin pitkin kauppaa kun tuotteet on missä sattuu...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Pyykinpesukone jäi lumiin, jurnuttaa vaan ja vikakoodi vilkkuu. Koneesta nyt kaikki luukut avattu, antaa kuivua. Joku siis mätti koneeseen jotain, josta seurasi valtavasti vaahtoa
Mulla kävi joskus samoin. Mulla oli pöytäliina jossa pahoja tahroja ja laitoin vanish oxiactionia ohjeen mukaan, sitähän tulee siis aika paljon ja lisäksi kuuluu laittaa normaalisti pesuainetta. Päätin et heitän sinne yhden valkoisen pyyhkeenkin kun oli muuten niin vajavainen koneellinen, ja se vaahtoskin ihan älyttömästi ja alko piippaano_O. Sammutin koneen ja putsasin kaikki vaahdot ja huuhtelin vähän niitä pyykkejä, sit laitoin uudestaan(ilman pesuainetta) niin toimi ihan ok..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mutta mites miehelle käykään kylmässä vedessä?
hyvin, eix se oo niin että kylmä kangistaa
Mutta miehillä se kangistus taitaa kylmässä kääntää suunnan sisäänpäin...toisilla pidemmälle kuin toisilla.
Joskus tahdon vastaisesti tullut oleskeltua hyvin kylmässä vedessä pidempäänkin. Jos Echo olisi tullut tuon jälkeen kanssani saunaan lämmittelemään, olisi naurussa ollut pitelemistä.... :(
 

Yhteistyössä