Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta! :love:
Niksat vähän jumissa ja päätä särkee(on särkenyt jo muutamana aamuna) mut eiköhän se tästä kun vauhtiin pääsee ja alkaa liikkumaan:).

Onkohan mullakin jotain allergiaa, on nyt monena aamuna nenä ihan tukkonen....:unsure: Tosin oon välillä ottanut histecin mut en oo havainnut olevan ainakaan isoa vaikutusta...
Tää päänsärky on muutes ollut samoina aamuina kuin tää tukkoisuus, onkohan jotain hapenpuutosta yöllä:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta!
Niksat vähän jumissa ja päätä särkee(on särkenyt jo muutamana aamuna) mut eiköhän se tästä kun vauhtiin pääsee ja alkaa liikkumaan.

Onkohan mullakin jotain allergiaa, on nyt monena aamuna nenä ihan tukkonen.... Tosin oon välillä ottanut histecin mut en oo havainnut olevan ainakaan isoa vaikutusta...
Tää päänsärky on muutes ollut samoina aamuina kuin tää tukkoisuus, onkohan jotain hapenpuutosta yöllä
Tsemppiä.
Juu siitepölyallergiaa ollu täällä molemmilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Huomenta,ei meinannu ensin saaha unenpäästä kiinni millään ja sitten olikin levottomat unet :(:sneaky:
Sama vika vissiin miehelläkin
No onneksi sitten suihkun jälkeen tuli uni ja aamulla nukutti hyvin puoli 9 asti :giggle:
 
r0s
Huomenta päivää

Kissa herätti aamuyöllä pudottamalla lautasen lattialle.
Lautanen ei ollut likainen vaan siinä oli satsumia...nyt siinä ei ole enää ikinä yhtään mitään, koska se meni tuhannen palasiksi ja kissan ilmeestä päätellen tuli tehtyä erittäin hyvä työ.
Olen valvonut siitä saakka ja ihmetellyt sitä mitä söis tänään, hirnunut simpsoneille sohvalla yliväsyneenä, leikkinyt piilosta kissan kanssa ja yrittänyt nukahtaa häiriöttä.
Nyt, kun voisin nukahtaa häiriöttä (kissa nukkuu), mua ei enää nukuta

Mä menisin kiusaamaan kissaa. Alkaisin ainakin imuroida ja kuunnella oopperaa. Ja availisin jääkaapinovea ihan vaan katsoakseni että oisko sinne ilmestynyt herkkuja.

Kosto!
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Kais
Huomenta päivää:giggle:

Kissa herätti aamuyöllä pudottamalla lautasen lattialle.
Lautanen ei ollut likainen vaan siinä oli satsumia...nyt siinä ei ole enää ikinä yhtään mitään, koska se meni tuhannen palasiksi ja kissan ilmeestä päätellen tuli tehtyä erittäin hyvä työ.
Olen valvonut siitä saakka ja ihmetellyt sitä mitä söis tänään, hirnunut simpsoneille sohvalla yliväsyneenä, leikkinyt piilosta kissan kanssa ja yrittänyt nukahtaa häiriöttä.
Nyt, kun voisin nukahtaa häiriöttä (kissa nukkuu), mua ei enää nukuta:cautious:
Tsemppiä,mokoma katti.
Täällä Minttu puotteli yksi yö minitomaatit pitkin lattioita ja päätti että ois aika kiva juttu pestä keittiöntasot kanaliemellä,tiskipöytä ja leikkuulauta sitten lainehti kanaliemestä
 
Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: r0s
Niija huomenta!

Kaik heinät ja koivut kukkivat aiankin tällä. Täysi lääkitys päällä ja pysyy ainakin syyskuulle.

Ihana sade! Melkein kuulee, miten kaikki kasvaa kun saavat imeä juurinsa kosteutta ja ravinteita.
Täälläkin tulee vettä eikä sisällä ole enää tukahduttavan kuuma!
Mä menisin kiusaamaan kissaa. Alkaisin ainakin imuroida ja kuunnella oopperaa. Ja availisin jääkaapinovea ihan vaan katsoakseni että oisko sinne ilmestynyt herkkuja.

Kosto!
Emmä malta kun toinen on niin älyttömän söpö...varsinkin nukkuessaan:D
Kyllä mää vähän kurkin sen lempilaatikkoon missä se nukkuu sellasena karvapallerona :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä