Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mites muiden päivä meni/on mennyt?

Mää kävin lenkillä ystävättären ja hänen koiransa kanssa.
Käveltiin n. 5,3km ja jo puolivälissä mietin, että mikä mua vaivaa kun lähen tällasessa kuumuudessa lenkille??!
Lenkin jälkeen meinattiin ensiks kävästä yksillä - kaksilla terassilla, kun ne täällä vihdoinkin aukes...mutta molemmilta oli jäänyt kortit kotiin, joten jäi sitten välistä.
Kotona tein ruokaa (taas herkkusieniä, sipulia ja kanapekonia) ja salaattia ja nyt ne kaikki oottaa tuolla jääkaapissa tyhjänpanttina, kun ei tee mieli syödä mitään.,

Otin piiitkästä aikaa hannibalista lasillisen ja nyt sitten maistelen sitä ja toivon tässä samalla ettei kissa pudota kaapin päältä plenderiä...
 
r0s
Mites muiden päivä meni/on mennyt?

Mää kävin lenkillä ystävättären ja hänen koiransa kanssa.
Käveltiin n. 5,3km ja jo puolivälissä mietin, että mikä mua vaivaa kun lähen tällasessa kuumuudessa lenkille??!
Lenkin jälkeen meinattiin ensiks kävästä yksillä - kaksilla terassilla, kun ne täällä vihdoinkin aukes...mutta molemmilta oli jäänyt kortit kotiin, joten jäi sitten välistä.
Kotona tein ruokaa (taas herkkusieniä, sipulia ja kanapekonia) ja salaattia ja nyt ne kaikki oottaa tuolla jääkaapissa tyhjänpanttina, kun ei tee mieli syödä mitään.,

Otin piiitkästä aikaa hannibalista lasillisen ja nyt sitten maistelen sitä ja toivon tässä samalla ettei kissa pudota kaapin päältä plenderiä...

Sielläkin pekonia! Eeeeii!
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Mites muiden päivä meni/on mennyt?

Mää kävin lenkillä ystävättären ja hänen koiransa kanssa.
Käveltiin n. 5,3km ja jo puolivälissä mietin, että mikä mua vaivaa kun lähen tällasessa kuumuudessa lenkille??!
Lenkin jälkeen meinattiin ensiks kävästä yksillä - kaksilla terassilla, kun ne täällä vihdoinkin aukes...mutta molemmilta oli jäänyt kortit kotiin, joten jäi sitten välistä.
Kotona tein ruokaa (taas herkkusieniä, sipulia ja kanapekonia) ja salaattia ja nyt ne kaikki oottaa tuolla jääkaapissa tyhjänpanttina, kun ei tee mieli syödä mitään.,

Otin piiitkästä aikaa hannibalista lasillisen ja nyt sitten maistelen sitä ja toivon tässä samalla ettei kissa pudota kaapin päältä plenderiä...
Ei kai se maistukaan kun menit tuota ohutta kanaviipaletekelettä sinne sotkemaan.
Pekoni tehdään edelleen possusta, ei kanasta taikka tofusta.
 
toivottavasti ei köy ni ku mulle,että joutuu tökkimään moneen eri paikkaan ja monella piikillä ennen kuin sai riittävästi verta.
:eek::eek:
Pahan piikkikammon omaavana toi on mulle pahin painajainen verikokeessa ja on myös toteutunut usein, koska pelkään niin paljon että veri kuulema pakenee neulan tieltä!!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mua on tökitty niin paljon etei tunnu missään.

toki ois suotavaa, ettei mitään jättimustelmia tuu käsivarteen.
Mulla sattui eniten kun tuohon kämmenselän suoneen tökkäsivät ja käänteli neulaa,toki kyynärtaipeen suonen kaivelu tuntui ilkeeltä. Varsinkin kun oli huono olo ja muutenkin vielä pahoja oireita.
Onneksi n 1-2 vuodessa on kokeita
 
Pahan piikkikammon omaavana toi on mulle pahin painajainen verikokeessa ja on myös toteutunut usein, koska pelkään niin paljon että veri kuulema pakenee neulan tieltä!!
Tuo pelko on kyllä ikävä
Mä en onneksi hirveesti pelkää,mutta oli tuo edellinen kerta kyllä niin karmee,että toivottavasti ei enää ikinä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Mulla sattui eniten kun tuohon kämmenselän suoneen tökkäsivät ja käänteli neulaa,toki kyynärtaipeen suonen kaivelu tuntui ilkeeltä. Varsinkin kun oli huono olo ja muutenkin vielä pahoja oireita.
Onneksi n 1-2 vuodessa on kokeita

Ilkeää ja ällöttävää se kyllä on. Yh, hyh. :X Jos ottaisi kahvia termarimukiin ja keskittyisi siihen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Tuo pelko on kyllä ikävä
Mä en onneksi hirveesti pelkää,mutta oli tuo edellinen kerta kyllä niin karmee,että toivottavasti ei enää ikinä
Joo ja kun mulla se menee siihen, että pitää olla joku pitämässä paikallaan etten karkaa = saan siis ihan aidon paniikkikohtauksen.
Kerran tosin oli yks nainen imemässä verta, joka pelkäs sitä mun paniikkikohtausta niin paljon, että hikoili naama kiiltävänä ja hoki ettei tiedä pystyykö ottamaan....kivasti sen tärisevä käsi sai mut hyperventiloimaan:eek::eek:
 
Joo ja kun mulla se menee siihen, että pitää olla joku pitämässä paikallaan etten karkaa = saan siis ihan aidon paniikkikohtauksen.
Kerran tosin oli yks nainen imemässä verta, joka pelkäs sitä mun paniikkikohtausta niin paljon, että hikoili naama kiiltävänä ja hoki ettei tiedä pystyykö ottamaan....kivasti sen tärisevä käsi sai mut hyperventiloimaan
Huh,ei ihme jos saa hyperventiloimaan kun hoitaja pelkää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä