Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Et sanonut, mutta jos ajattelet niin, aina pahempi. Avoimessa demokraattisessa yhteiskunnassa saa kaikelle nauraa ja kaikesta tehdä pilaa. Erityisen tärkeää on osata nauraa itselleen ja omalle viiteryhmälleen. Odottelen siis innokkaana lohkaisemaasi räväköiden menopaussivitsien ketjua.

En mä keksi tästä tilasta kuin kehuvanpuoleisia vitsejä.

Ku olenhan mä aina ollut kuuma mut nyt vasta kuuma olenkin. :p
 
Vaihdettiin kuopuksen kanssa täks illaks kännyköitä, kun mun kännyssä on tehokkaampi netti, mikä taas auttaa lataamaan jonkun kuulemma elintärkeän pleikkapelin...(en halua tänne mokkulaa tai reititintä tms)

Täs kännyssä on panssarilasi, mut sen ALLA on tajuttomat likamäärät. Palstakin on ihan ruskeanharmaa. Aina ollaan varmistettu että lasi on puhdas kun suojus laitetaan. Missä pottupellossa tää muksu on viuhtonu?? :D
 
r0s
Vaihdettiin kuopuksen kanssa täks illaks kännyköitä, kun mun kännyssä on tehokkaampi netti, mikä taas auttaa lataamaan jonkun kuulemma elintärkeän pleikkapelin...(en halua tänne mokkulaa tai reititintä tms)

Täs kännyssä on panssarilasi, mut sen ALLA on tajuttomat likamäärät. Palstakin on ihan ruskeanharmaa. Aina ollaan varmistettu että lasi on puhdas kun suojus laitetaan. Missä tää muksu on viuhtonu??

Siis minne se sen jakaa? Mikset vaan jaa nettiäsi?

Mutta joo. Lapset ja lika. Tarraavat toisiinsa.
 
Siis minne se sen jakaa? Mikset vaan jaa nettiäsi?

Mutta joo. Lapset ja lika. Tarraavat toisiinsa.
Siis meidän talon netti on vain meidän kännyköissä. Mun kännykkä jakaa tällä hetkellä netin pleikalle.
Tiedän että kännykkä rasittuu, mutta mun kännykän netti on vahva, oon testannu sen ja työpaikan reitittimen ja liittymän tehon. Mun känny ja liittymä oli vahvempi.
Tehos jo aikoinaan 10-megasena, ja nyt on enemmän tehoja.
 
r0s
Siis meidän talon netti on vain meidän kännyköissä. Mun kännykkä jakaa tällä hetkellä netin pleikalle.
Tiedän että kännykkä rasittuu, mutta mun kännykän netti on vahva, oon testannu sen ja työpaikan reitittimen ja liittymän tehon. Mun känny ja liittymä oli vahvempi.
Tehos jo aikoinaan 10-megasena, ja nyt on enemmän tehoja.

Juuh. Ei meilläkään ole nettiä muutoin kuin kännyköissä. Turha maksaa turhasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Nykyaika on siis hidas ja epävarma? Tullut käytettyä molempia, ja kyllä ero on kuin vertaisi neliveto-Mersua Daciaan. Jälkimmäiselläkin kyllä pääsee, mutta joskus hitaammin ja pysähdysten kautta.
Mäpä pelekään että meidän kaupungin puhelinyhtiö on kohta konkassa. Ensin yrittivät myydä kännyköitä kun lankaliittymät loppui, sit valokuitua, mut nyt en muista onko liikettä enää edes siellä missä oli ennen... :unsure:
 
Mäpä pelekään että meidän kaupungin puhelinyhtiö on kohta konkassa. Ensin yrittivät myydä kännyköitä kun lankaliittymät loppui, sit valokuitua, mut nyt en muista onko liikettä enää edes siellä missä oli ennen...
Sen ostaa sitten joku suurempi operaattori pois kuleksimasta...
Mutta eivät ne liittymäsopimukset silloinkaan katoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä