Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Päivää!

Jouduin pitämään toisenkin vapaapäivän ku nyt vaan puutarhapuuhat ovat tärkeämmät kuin eurot. -Ni ja vironvahvistus pääsi takaisin työmaalle ja on niin nälkäinen hassattuaan kaikki rahansa kotimaassa, se jaksaa kyllä meikäläisenkin puuhat päivän, pari.

Mut nyt kahvia.

Nii ja @Echo kalium, magnesiun ja natrium! Niiden puute se saa sydämen muljahtelemaan kun hikoilee enemmän mitä aiemmin. Osta jotain urheilujuomatiivistettä ellet halua suoraan purkista napsia.

 
r0s
Nii se urheilurintsikkakommellus.


Tässä eräänä kuumana kesänä ajattelin ostaa sellaiset, jotta voisi hellepäivänä työmaalla käyttää hihatonta toppia ilman että pitää pelätä vilautteluvahinkoja.

Eli paikalliseen Cittariin marssin kuumissani ja just niitä tukevimman oloisia sopivat koot mukaan ja pukukoppiin.

Aloitin tietty siitä pienimmästä olettamastani koosta koska pitäähän niiden sit kunnolla tulea ja käytössä ne löystyvät ja blaablaa -kaikkia oppimiani rintsikanvalintaneuvoja pohtien ujuttauduin sentti sentiltä niihin vaikka aikaslailla meni akrobatian ja joogan ja venyttelyn ja jopa kestävyyurheilun puolelle koko touhu. Nehän olivat tottavie piukat mutta sainpas itseni ujutettua niihin.

Todetakseni, että argh, eihän näissä saa kunnolla ees henkeä ja voi luoja ku tuntuu epämukavalta. Otanpa äkkiä pois kureliiviäkin karmeammat kidutusvälineet.

Enpä muuten ottanut äkkiä! Valehtelematta ähersin ainakin vartin ennenko olin päässyt niistä ulos. Muutaman krran mietin, soitanko miehen hätiin mutta se ois ehkä herättänyt turhan paljon huomiota joten ihan yksikseni tuskailin.


Enkä muuten kokeile enää ikinä moisia!
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Echo
Nii se urheilurintsikkakommellus.


Tässä eräänä kuumana kesänä ajattelin ostaa sellaiset, jotta voisi hellepäivänä työmaalla käyttää hihatonta toppia ilman että pitää pelätä vilautteluvahinkoja.

Eli paikalliseen Cittariin marssin kuumissani ja just niitä tukevimman oloisia sopivat koot mukaan ja pukukoppiin.

Aloitin tietty siitä pienimmästä olettamastani koosta koska pitäähän niiden sit kunnolla tulea ja käytössä ne löystyvät ja blaablaa -kaikkia oppimiani rintsikanvalintaneuvoja pohtien ujuttauduin sentti sentiltä niihin vaikka aikaslailla meni akrobatian ja joogan ja venyttelyn ja jopa kestävyyurheilun puolelle koko touhu. Nehän olivat tottavie piukat mutta sainpas itseni ujutettua niihin.

Todetakseni, että argh, eihän näissä saa kunnolla ees henkeä ja voi luoja ku tuntuu epämukavalta. Otanpa äkkiä pois kureliiviäkin karmeammat kidutusvälineet.

Enpä muuten ottanut äkkiä! Valehtelematta ähersin ainakin vartin ennenko olin päässyt niistä ulos. Muutaman krran mietin, soitanko miehen hätiin mutta se ois ehkä herättänyt turhan paljon huomiota joten ihan yksikseni tuskailin.


Enkä muuten kokeile enää ikinä moisia!
Siis mä en saa niitä päälle ilman miehen apua. Pitää käydä lenkillä ennen kun tuo menee töihinsä. (y)
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja r0s
Päivää,etäpäivä oli tänään. :)
Lämmin ilma,välillä paistaa aurinko,välillä pilvessä.

Juuh,vähän huonosti nukuttu yö,välillä kuuma,sitten kylmä,katti tulee kainaloon leipomaan ja kehräämään,sitten klo 5 pomppii jaloilla ja jahtaa jalkoja peiton alta ja haluaa aamupalaa..

Jogurttia taas tulossa nam :) pitkästä aikaa pitäis tehä viiliäkin.
4.1 kg lähteny :)
 
Höh ja pöh mä en löytänyt kauniita ja mieleisiä kukkia tokmannilta enkä prisman kesämyymälästä.
Osa oli rumia,kuivuneita ja sitten ei ollu niitä kukkia mitä olisin halunnu. :cautious::poop::confused:
 
r0s
Höh ja pöh mä en löytänyt kauniita ja mieleisiä kukkia tokmannilta enkä prisman kesämyymälästä.
Osa oli rumia,kuivuneita ja sitten ei ollu niitä kukkia mitä olisin halunnu.

Mä kolusin eilen puoli Espoota kun Plantagenin rehut olivat ihan kamalia. Samoin Bauhausin. Joku pieni puutarhamyymälä yritti myydä tomaatintaimia jotka näyttivät surkeammilta mitä mun edellisvuotisen joista satoa ei tullut oikeastaan lainkaan. Prisman kesäkatolla kaikki olivat kuolla janoon ja pahalta jo näytti. Luulin, etten saa taimia lainkaan.

Kunnes löysin K-raudan, jonka pihaan oli keskimääräistä hankalampi ajaa (ainakin kaikki kaksikaistaista liikenneymäpyrää pelkäävät jättävät väliin) ja siellä oli vaikka mitä! Sain jopa himoitsemani karhunvatukan.
 
Mä kolusin eilen puoli Espoota kun Plantagenin rehut olivat ihan kamalia. Samoin Bauhausin. Joku pieni puutarhamyymälä yritti myydä tomaatintaimia jotka näyttivät surkeammilta mitä mun edellisvuotisen joista satoa ei tullut oikeastaan lainkaan. Prisman kesäkatolla kaikki olivat kuolla janoon ja pahalta jo näytti. Luulin, etten saa taimia lainkaan.

Kunnes löysin K-raudan, jonka pihaan oli keskimääräistä hankalampi ajaa (ainakin kaikki kaksikaistaista liikenneymäpyrää pelkäävät jättävät väliin) ja siellä oli vaikka mitä! Sain jopa himoitsemani karhunvatukan.
me laitettiin kans pari karhunvitukkaa


Meinaatko vaginan salvaa? Sitä näyttäs olevan liikkeellä.
Mä pystyn ottamaan suihin myös pahan makuista.
hyvä jos ei haittaa että on märstänen
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
r0s
Meinaatko vogelin salviaa? Sitä näyttäs olevan kapseleinakin.
Mä pystyn ottamaan myös pahan makuista.

Mä ostin kaupasta salvian, istutin sen pihalle muiden yrttien seuraksi ja haen siitä muutaman ison lehden illalla ja rouskuttelen. Toimii, kunhan muistaa syödä joka ilta.

Tabletit kuulostavat loistavalta idealta ainakin reissuille ja ehkä joskus muutoinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
r0s
me laitettiin kans pari karhunvitukkaa




hyvä jos ei haittaa että on märstänen

Mitä lajiketta?

Mä yritin Sonjaa metsästää, mutta kaikki mitkä löysin näyttivät valmiiksi kuolleilta.
Tämä oli K-Raudassa ja näytti hyvinvoivalta. https://www.jarvenpaanpihapalvelu.fi/tuotteet/marjakasvit/rubus-fruticosus-karhunvatukat/rubus-fruticosus-siperialainen-karhunvatukka

Tehdään vaihtarit sit kun ovat pari vuotta kasvaneet ja alkavat tehdä juurivesoja!
 
Mitä lajiketta?

Mä yritin Sonjaa metsästää, mutta kaikki mitkä löysin näyttivät valmiiksi kuolleilta.
Tämä oli K-Raudassa ja näytti hyvinvoivalta. https://www.jarvenpaanpihapalvelu.fi/tuotteet/marjakasvit/rubus-fruticosus-karhunvatukat/rubus-fruticosus-siperialainen-karhunvatukka

Tehdään vaihtarit sit kun ovat pari vuotta kasvaneet ja alkavat tehdä juurivesoja!
en tiiä nimeä, saatiin kaverilta

vaihellaan vaan
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä