Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Syööömääään!:p

...eikä tarvinnu sanoa kuin yhren kerran, ilmeisesti safka on suunmakuista kun lusikat käy tasaseen tahtiin ja pöydässä on hiljasta:)

Isopienihurmuri on lätynheitossa, vastas huuteluun ettei taija syyä mitn "ku on liika kuumaa". Tuttua huttua, omakin isopieninäläkä karistellu pölyt kintuistaan ja kipitelly toisaalle ( päivän saldona omppu ja coleslaw- annos ja kananmuna)... Kylmänraikas vesi kyllä maistuu sisäisesti ja kohta ulkoisestikin kun hilpasen suihkuun:)
 
Kais*halaa* - toivottavasti saat kivut ja olotilat nopeasti hoidon alle. Mä ite niin tiiän mitä on elää endon kanssa, toivottavasti sulla ei sitä ole ja jos on, niin semmonen lievä tapaus ja hoidettavissa.

Omani on ollut tässä jo luokkaa #&!@@kele mutta minkäs teet, hymyä nassuun vaan ja eteenpäin!
Kiitti murunen,joo toivottavasti ei oo endo tai jos on niin lievä.Jep ei kiva tauti. Halaus sinne myös. Ja toivottavasti myooma on sen verran pieni ja ettei tarvia leikata,mutta sen näkee sitten gynellä.
 
Perunoiden ja porkkanoitten pilkkomisen lomastavälistä moikat vaan ja raato ilmottautuu(en kyllä tiijä miks..)

Aivan upea aurinkoinen päivä! Ja mikä lintujen liverryskonsertti! Käsivarsissa ja poskipäissä kirraa eli tiijän jo kattomattakin että kärvähtäny oon... Kroppa huutaa hoosiannaa mutta ei kyllä töitten jälkeen tartte käydä lenkillä ollenkaan, kun on saanu kyykätä jabpunnertaa ja juostalaukata pitkin päivää...ja huomenna uusiks! Tosin toi ylösnousemus hirvittää, tuskin on tarjolla sulavaliikkeistä sängystä pomppaamista

Kielenkantojakin oon tänään herkistelly ja kiitokset saanu asiakaspalvelutaidoistani, sais tuo körömölliesimies olla kuulemassa kanz...

Kaks kolmesta inessiivissä eli paikalla. Raatoilemassa hekin " ku o nii guuma!!" No, keittiössä kohta kuumempaa, tarjolla kalakeittoa kun en nyt muuta jaksa. Onneksi noi tykkää. Kalakeitosta.

Muksaa päivänjatkumoa sulle!

Ja tähän jos vois laittaa ni laittaisin A. Soleron Sofia- viisun koska kesättää kikkurat kohdilleen
Inessiivi olis "paikaSSA". :sneaky:

Sori. Siis ihan oli pakko.
 
Kaisille tsemppiä myoomatutkimuksissa! (y)
Meikäläiseltä otti gyne kerran myooman pois naps, eikä ees ilmottanu etukäteen...se äijä perusteli että oisin pelänny, jos mulle ois kerrottu etukäteen. :rolleyes:

Mä sen sijaan soittelin äsken ensiapuun, kun tuli ihan ihme rytmihäiriö äsken sohvalla.
3-4 min.sydän värisi, sit menin huilaamaan ja se rauhoittui, mut välillä värisee taas.
Yleensä mulla rytmihäiriöt vaan muljahtelee mut ei värise, ja hra Google sanoi että vuorokauden sisään tutkimuksiin kun tuluppaa voi pukata.

Siis 1-2 h vähemmän nukuin viime yönä ku tavallisesti ja kahvia tänään ehkä 1-2 kuppia liikaa...
mut sairaanhoitajatäti-anteeks HENKILÖ rauhoitteli että normaalilta nuo värinät kuulostaa. :cautious:

*hautaan ei vieny korona vaan värinä*
 
Kaisille tsemppiä myoomatutkimuksissa!
Meikäläiseltä otti gyne kerran myooman pois naps, eikä ees ilmottanu etukäteen...se äijä perusteli että oisin pelänny, jos mulle ois kerrottu etukäteen.

Mä sen sijaan soittelin äsken ensiapuun, kun tuli ihan ihme rytmihäiriö äsken sohvalla.
3-4 min.sydän värisi, sit menin huilaamaan ja se rauhoittui, mut välillä värisee taas.
Yleensä mulla rytmihäiriöt vaan muljahtelee mut ei värise, ja hra Google sanoi että vuorokauden sisään tutkimuksiin kun tuluppaa voi pukata.

Siis 1-2 h vähemmän nukuin viime yönä ku tavallisesti ja kahvia tänään ehkä 1-2 kuppia liikaa...
mut sairaanhoitajatäti-anteeks HENKILÖ rauhoitteli että normaalilta nuo värinät kuulostaa.

*hautaan ei vieny korona vaan värinä*
Hui,kuulostaa pelottavalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kaisille tsemppiä myoomatutkimuksissa!
Meikäläiseltä otti gyne kerran myooman pois naps, eikä ees ilmottanu etukäteen...se äijä perusteli että oisin pelänny, jos mulle ois kerrottu etukäteen.

Mä sen sijaan soittelin äsken ensiapuun, kun tuli ihan ihme rytmihäiriö äsken sohvalla.
3-4 min.sydän värisi, sit menin huilaamaan ja se rauhoittui, mut välillä värisee taas.
Yleensä mulla rytmihäiriöt vaan muljahtelee mut ei värise, ja hra Google sanoi että vuorokauden sisään tutkimuksiin kun tuluppaa voi pukata.

Siis 1-2 h vähemmän nukuin viime yönä ku tavallisesti ja kahvia tänään ehkä 1-2 kuppia liikaa...
mut sairaanhoitajatäti-anteeks HENKILÖ rauhoitteli että normaalilta nuo värinät kuulostaa.

*hautaan ei vieny korona vaan värinä*
Apua, ota ny varuks ihan iisisti!:confused:
 
Oon muuten lonesti miettiny että mistä senkin muuten tietää onko joku tulppa tuolla verisuonessa matkalla jonnekin ja sit jää jumiin niinku hepokatti maantiellä poikittain...:eek: Tai repäsee verisuonen seinämän.
Pitäis keksiä joku tulppaskanneri....
 
Oon muuten lonesti miettiny että mistä senkin muuten tietää onko joku tulppa tuolla verisuonessa matkalla jonnekin ja sit jää jumiin niinku hepokatti maantiellä poikittain... Tai repäsee verisuonen seinämän.
Pitäis keksiä joku tulppaskanneri....
Mun 37v. työkaverilla kipeyty jalka työpäivän aikana, sano et se oli aamulla ihan vähän niin kuin olis edellisenä päivänä lyönyt sen, sitten kipeyty koko ajan lisää ja puolen päivän aikaan sano ettei meinaa pystyä kävelemään sillä. Lähti työterkkariin ja soittelikin sitten myöhemmin että veritulppa jalassa.. Eikä se kuulemma ollut edes turvoksissa. Sanoi ettei ikinä olisi tulpaksi uskonut vaan että olisi kolauttanut sen töissä.
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Huomenta. Mä kuristun näihin Shock Absorber- urheiluliiveihin, ostin ne hiljattain. (koko on kyllä oikea)
Mut nää on ilmeisesti yhdet markkinoiden parhaista - ja piti kyllä lenkillä mun meijeriosuuskunnan tiukassa paketissa.
Päästä hyvä nainen tissit vapaaksi, masentuvat vielä tuollasessa panssari suojuksessa:eek:
 
Päästä hyvä nainen tissit vapaaksi, masentuvat vielä tuollasessa panssari suojuksessa
Enhän mä niitä pidä kuin lenkin aikana, ja ovat ihan hikiset lenkin jälkeen joten riisun heti. :) Mun vanhat hörhelö-pitsi-toppaus -ihanuudet ei pidä tissejä lenkillä kurissa.

En halua että kohta nää tissit on lenkkeilyn takia kuin 2 maahan sojottavaa keilaa...:unsure:
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Elena777
mä pidin illalla muutaman tunnin ikkunaa auki
Täällä oli parvekkeen ovi ja keittiön ikkuna auki monta tuntia päivällä (siihen aikaan, kun aurinko ei porottanut niihin suoraan), mutta ei auttanut ja ikkunoita tai sitä ovea ei voi kissan takia pitää auki sillon kun kissa on samassa tilassa:(
Niin ja partsinovessa on haka, mutta kissa osaa avata sen. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä