Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenna on sitten SE päivä, eli poika ja ystävätär tulevat tänne ja siivotaan = imuroidaan/pestään kaikki lattiat, poitsu saa tampata vahvana miehenä matot ja sitten joko haetaan ruokaa tai tehdään yhdessä jotain, riippuu siitä miten hikinen ja väsynyt olo tulee kaiken rehkimisen jälkeen.
Mulla on ikkunoiden pesuprojekti meneillään, eilen pesin osan ikkunoista, tänään PITI pestä loput mutta kun nukahdin kaks kertaa reiluks tunniks sohvalle niin en ehtiny:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Vanhat tojotat onki laatuvehkeitä. Ellei tarttis ajaa suht paljon, niin voiskin mennä vanhemmalla
Mies oli vaihtamassa tuota jo pois, piti olla meillä vaan sen aikaa et keksitään mikä auto ostetaan mutta en mä suostunutkaan luopuun siitä enään:X3:
Mä haluan seuraavaks(sit kun tuosta aika jättää) sellasen vaaleanpunaisen tai vaaleansinisen yariksen(paitsi jos niitä on liloja:unsure:), mikäli niitä ei oo ihan lyttyyn haukuttu vikojen puolesta:giggle:
 
Mulla on ikkunoiden pesuprojekti meneillään, eilen pesin osan ikkunoista, tänään PITI pestä loput mutta kun nukahdin kaks kertaa reiluks tunniks sohvalle niin en ehtiny
Ikkunat pitäis kanssa pestä, alareunasta n. puoleen metriin saakka kissan nenätaidetta ja tassujen painalluksia (riippuen siitä missä asennossa on liimautunut tuijottelemaan ohikulkevia mummoja tai ohi lentäviä lintuja (jopa lokkeja) tai parvekkeen kaiteelle lennähteleviä ötököitä tai...tuosta ees aina ota selvää mitä se tekee:unsure:
 
Eiiii, vaan mun keskimmäinen tulee tänne ja ystävätärrrrrr....siis minun tai siis kai hän sellanen perheystävä on, apua miksikä _NIITÄ_ kutsutaan?
Ihania ystäviä sulla! :love:
Vaikka mä varmaan siivoisin enste noloimmat kohdat pois...vois olla ystävyys tiukilla jos joku perehtyis vaikka meidän vessaan aamupissojen ruiskimisten jälkeen. :eek:
 
Ikkunat pitäis kanssa pestä, alareunasta n. puoleen metriin saakka kissan nenätaidetta ja tassujen painalluksia (riippuen siitä missä asennossa on liimautunut tuijottelemaan ohikulkevia mummoja tai ohi lentäviä lintuja (jopa lokkeja) tai parvekkeen kaiteelle lennähteleviä ötököitä tai...tuosta ees aina ota selvää mitä se tekee
No kannattaako sitä ekaa puolta metriä sitten ees ylipäätänsä pestä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Hommaa niille joku putkenpätkä ellei niin suureen maaliin osu ilman sivuosumia
Mä laitoin vessan seinään tämmöisen lapun pari viikkoa sitten. Jotenki näin meni:

"Hei sinä nuori! :)

Sihti on joskus epätarkka, ja rapatessa roiskuu. Mutta kun olet tehnyt tuotoksesi pönttöön, vilkaise lattiaa.
Jos siellä on pissatahroja tai papanoita, ota wc-paperia ja Sanytolia, ja pyyhi lattia.
Kiitos! T:Äitisi <3"

Ja Sanytol-pullo oli kannellisen roskiksen päällä.

Tehosi hyvin! Mut kauheen kauan ei viitsi sitä paperia pitää, kun jos tulee joku yllärivieras joka käyttää vessaa. :)
 
Mä laitoin vessan seinään tämmöisen lapun pari viikkoa sitten. Jotenki näin meni:

"Hei sinä nuori!

Sihti on joskus epätarkka, ja rapatessa roiskuu. Mutta kun olet tehnyt tuotoksesi pönttöön, vilkaise lattiaa.
Jos siellä on pissatahroja tai papanoita, ota wc-paperia ja Sanytolia, ja pyyhi lattia.
Kiitos! T:Äitisi <3"

Ja Sanytol-pullo oli kannellisen roskiksen päällä.

Tehosi hyvin! Mut kauheen kauan ei viitsi sitä paperia pitää, kun jos tulee joku yllärivieras joka käyttää vessaa.
Ota seuraavaksi valokuva, printtaa kuva ja teippaa teinien oveen sekä varmuudeksi isännän auton oveen
 
Ihania ystäviä sulla!
Vaikka mä varmaan siivoisin enste noloimmat kohdat pois...vois olla ystävyys tiukilla jos joku perehtyis vaikka meidän vessaan aamupissojen ruiskimisten jälkeen.
No mää nyt siivoilen pikkusen sieltä ja täältä aina päivittäin, eli ei ole/ei pitäis olla mitään hirveen salaista ja toi ystävätär on sellanen ettei mulla ole mitään salaisuuksia hänen kanssaan (on joo sama jonka luona kävin lehvaillassakin juuri), välillä tuntuu että tiedetään ihan liikaakin toisistamme...sellanen mun mussukka :love:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä