Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aamupäivää kaikille!

Eilen oli mitä mahtavin päivä/ilta! Vietettiin kahden muun ystävän kanssa leffailta pitkästä aikaa, katteltiin Joker ja syötiin kebabbeja (minä: iskenderiä, jota on jääkaapissa vielä vaikka naapureillekin jaettavaks) ja aino suklaajäätelöä ja höpöteltiin yöhän saakka.
mulle voit lähettä vaikka yyveenä ne loput kepardit
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
r0s
Töttöröö.

Työpäivä jäi mun osalta tyngäksi. Mies jäi yhä kaivelemaan joten singahdin K-Rautaan sekä IKEAn poisto-osastolle.

Ny on bokashi-kompostori, valmista multaa parisataa litraa ja keittöön kaappi joka on valmiiksi koottu. -Tosin se siis odottaa autossa. Sain sen hienosti hilattua takakonttiin multasäkkien päälle ku oli ne kärryt IKEAsta mutta ei mulla täällä möksällä moisia ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Huomenna on sitten SE päivä, eli poika ja ystävätär tulevat tänne ja siivotaan = imuroidaan/pestään kaikki lattiat, poitsu saa tampata vahvana miehenä matot ja sitten joko haetaan ruokaa tai tehdään yhdessä jotain, riippuu siitä miten hikinen ja väsynyt olo tulee kaiken rehkimisen jälkeen. :giggle:
 
r0s
Huomenna on sitten SE päivä, eli poika ja ystävätär tulevat tänne ja siivotaan = imuroidaan/pestään kaikki lattiat, poitsu saa tampata vahvana miehenä matot ja sitten joko haetaan ruokaa tai tehdään yhdessä jotain, riippuu siitä miten hikinen ja väsynyt olo tulee kaiken rehkimisen jälkeen.
Kevätsiivo!

Mulle tuli huomiseksi vaoaapäivä eli taidan minäkin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Huomenna on sitten SE päivä, eli poika ja ystävätär tulevat tänne ja siivotaan = imuroidaan/pestään kaikki lattiat, poitsu saa tampata vahvana miehenä matot ja sitten joko haetaan ruokaa tai tehdään yhdessä jotain, riippuu siitä miten hikinen ja väsynyt olo tulee kaiken rehkimisen jälkeen.
Anopin luona siivousta? :eek:
Ootko aatellu osallistua "Unelmien anoppi" -skabaan? :unsure:
 
No ei kun ihan pakasta vedetty. Joku asetus varmaan pielessä. Tutka nappia painamalla ei tapahtunut mitään...
Tiiäkkö mitä, mä ostin pari vuotta sitten kiireellä jonkun -99? Vuoden yariksen ja tässä ei ole piipannut mikään, toimii kuin unelma:giggle:
Vanhassa vara parempi nääs:sneaky:
Nostalginen tunne kun vähän rämisee:love:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja KalaMies

Yhteistyössä