Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aiemmin se onnistui, enon puhelimen kautta. Mut nyt ei enokaan pääse mummoa tapaamaan ja osastolla on vain tavallinen luuri. Ei toi liki satavuotias ole oppinut kännykkää käyttämään vaikka yritetty kyllä on.
Nyt olis tänä aikana tärkeää, että jokainen osasto sais ainakin sen yhden älyluurin tai tabletin potilaita varten!
Toki sitä pitäs putsata jatkuvasti, mutta silti.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
Voi elämän noloimmat hetket!!!

Kuulun whatsappissa yhteen ryhmään missä on ystäviä ja heidän ystäviä ja painoin vahingossa siellä ryhmässä olevan ihmisen puhelinnumeroo kun olin kirjoittavinani sinne jotain ja yhtä äkkiä ihmetellen tajusinkin muka soittavani sille!!
No ei muuten, mutta suomalaiseen tapaan olen valmis vajoamaan maan alle ja pysymään siellä seuraavat sata vuotta ja mun puhelimeen tuli takaisinpäin soitto samalta ihmiseltä (johonentietenkäänkehdannutvastatayhtäänmitään)...voi miksi emme enää elä ajassa missä morsetus ja savumerkit oli kova sana ja luolissa asuminen muotia?!
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja r0s
Voi elämän noloimmat hetket!!!

Kuulun whatsappissa yhteen ryhmään missä on ystäviä ja heidän ystäviä ja painoin vahingossa siellä ryhmässä olevan ihmisen puhelinnumeroo kun olin kirjoittavinani sinne jotain ja yhtä äkkiä ihmetellen tajusinkin muka soittavani sille!!
No ei muuten, mutta suomalaiseen tapaan olen valmis vajoamaan maan alle ja pysymään siellä seuraavat sata vuotta ja mun puhelimeen tuli takaisinpäin soitto samalta ihmiseltä (johonentietenkäänkehdannutvastatayhtäänmitään)...voi miksi emme enää elä ajassa missä morsetus ja savumerkit oli kova sana ja luolissa asuminen muotia?!
Pistä sille viestii, että nakkisormet sähläsi vahinkosoiton
 
  • Haha
Reactions: Elena777
r0s
Tulispa mies jo!

Naapurimökkiin tupsahti asukkaita eikä meidän vessan ikkunassa oo vielä verhoa (eikä kyl sitä juoksevaa vettäkäänmut hätätapauksessa ämpärivesi toimii) eikä tonne yleiseenkään ilkeä kun pihalla näyttää olevan kuutisen autoa.

*kaipaa ekaa kertaa elämässään työmaakopin veskiä*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ku siinä ei oo mitään mihin ripustaa se. Ja se on koko seinän korkuinen. Jos ois ees sanomalehti ni teippaisin niitä eteen mut ku ei oo.

Naapuritontti alkaa tosiaan parin metrin päästä ikkunan alta ja siinä ne ny putsaavat terassia ja toinen napsii jotain ruusunoksia ja lapsoset loikkivat eestaas.
Kuin se vessanikkuna sellaseks on tehty?:eek:
 

Yhteistyössä