Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Iltaa.

Oli pitkä päivä! Mut autossa on uusi tuulilasi ja se on katsastettu. Möksän avaimet on haettu (vaik pitikin tovi kolkutella koronapelkoisen toimiston oven takana) ja verhot, peitot, tyynyt, liinavaatteet, pyyhkeet ja muu helppo pakattu auton takapenkille.

Huomenillalla kyytiin keittiötarpeita ja vaatteita elleivät tänä iltana päätä jotain kiireellistä.
 
r0s
Kyllä sopii. Mulla on puolukkaa pakkasessa. Pitää käyttää johonkin.

Jäisiä puolukoit noin desi korkeaan purkkiin (mä käytän niitä missä pitäisi höksytellä kaikenmaailan proteiinijuomia sun muita) päälle sen verran kiehuvaa vettä vedenkeittimestä että just ja just peittyvät. Sit jotain makeaa, vaikka banaani tai säilykehedelmiä. Ripaus kanelia. Ja smoothieksi. Vettä tai mehua tai mitä tahansa lientä vielä kunnes on juotavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Jäisiä puolukoit noin desi korkeaan purkkiin (mä käytän niitä missä pitäisi höksytellä kaikenmaailan proteiinijuomia sun muita) päälle sen verran kiehuvaa vettä vedenkeittimestä että just ja just peittyvät. Sit jotain makeaa, vaikka banaani tai säilykehedelmiä. Ripaus kanelia. Ja smoothieksi. Vettä tai mehua tai mitä tahansa lientä vielä kunnes on juotavaa.
Smoothieta varten pitää ostaa aineksia. Mutta nyt tekee mieli piirakkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailija
Väsyttäiskin.

Toisaalta, kai se on normaalia ku on työpäivän lisäksi tehnyt vaiks mitä.


Päivän piristys oli kyllä se, että lapsonen sai koulusta köksäntehtävän ja tänään siis ruokahuolto ei ollut mun/miehen vastuulla muutoin kuin siltä osin että tuotiin tarvikkeet tullessamme.
Mitä lapsi kokkasi?

- harmittelee kun ei ole tuon ikäistä lasta enää perheessä -
 

Yhteistyössä