Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eivät voi syödä tuota allergian yms takia eikä tykkää blinaxin kuivamuonasta.
hypoallergeenista väittää olevan:eek:
Katsos:
"Ainesosat
Hydrolysoitu kalaproteiini, riisi, hydrolysoitu hiivaproteiini, lojiöljy, hydrolysoidut eläinvalkuaiset, eläinrasva, kuivattu juurikasleike, lignoselluloosa, raakalesitiinit, sikuri-inuliini, kaliumkloridi, frukto-oligosakkaridit, mojaven jukkapalmu."

Miksi jukkapalmuakino_O
 
hypoallergeenista väittää olevan:eek:
Katsos:
"Ainesosat
Hydrolysoitu kalaproteiini, riisi, hydrolysoitu hiivaproteiini, lojiöljy, hydrolysoidut eläinvalkuaiset, eläinrasva, kuivattu juurikasleike, lignoselluloosa, raakalesitiinit, sikuri-inuliini, kaliumkloridi, frukto-oligosakkaridit, mojaven jukkapalmu."

Miksi jukkapalmuakino_O
En tiiä miks jukkapalmua mutta ei sovi meijän kissoille enkä osta.
 
r0s
Saunottu! :)


Mulla on harvinaisen hyvä fiilis. Se, että itse tietää kirjanpitäjän tehneen älyttömiä virheitä, ei oo sama kuin se että verottajankin mielestä valitus on perusteltu.

Toki. Jos ois tapana jäädä vellomaan ja katkeroitua niin tässä ois paikka. Kun olisinhan mä yhä yrittäjä ilman noita toisen aiheuttamia ylitsepääsemättömiä maksueriä.
 
Viimeksi muokattu:
Saunottu! :)


Mulla on harvinaisen hyvä fiilis. Se, että itse tietää kirjanpitäjän tehneen älyttömiä virheitä, ei oo sama kuin se että verottajankin mielestä valitus on perusteltu.

Toki. Jos ois tapana jäädä vellomaan ja katkeroitua niin tässä ois paikka. Kun olisinhan mä yhä yrittäjä ilman noita toisen aiheuttamia ylitsepääsemättömiä maksueriä.
talenom ommuuten aikas hyvä kirjanpitotoimisto
 
r0s
kirjanpito ja varsinki verotus on sen verran kimuranttia touhua että se on viisain teettää ammattilaisilla

myöskin tilintarkastajan olis hyvä olla ammattimies

Tavallaan ihan sama mulle. En enää ikinä, en ikinä ryhdy yrittämään suomessa.

Mä menen huhtikuussa duuniin, san palkkaa, nostan talvellla ansiosidonnaista ja loikoilen Teneriffalla kylmimmän ajan.
 

Yhteistyössä