Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
ei varsinaisesti mutta on ymmärrettävää että siveellistä Echoa tympäsee ainaset alapääjutut
*kahlattu 13 sivua keskustelua * :rolleyes:

Ei, vaan se että jos yrittää puhua muusta välillä, niin sitäkään ei suoda, vaan joko kronkeloidaan tai muutoin se käännetään vaikka miten kaukaa haetusti seksiin.
"Tein pullapitkoja"-> "Hihihii, pitkoa suihin!"
Ei tää ketju silloin oo aiheeltaan vapaa.
Tämä, ja vain tämä on mun pointti.

Mutta kuten olit jälkikäteen hiffannu mun pointin, niin
-mun kohdalla voi kronklaamista vähentää ainakin puolella, ronkkikaa toisianne niin paljon kuin haluutte
-satunnainen mun tekstien ronklaus ei vie mun yöunia
-EN todellakaan halua olla mikään ylikireä viulunkieli täällä, eli toisten läpänheitto ei haittaa. Ja koska ootte ihania, niin enhän mä kauaa pysy tästä ketjusta pois. ❤

Mutta ehkä sit kun mulla on olevinaan jotain asiaakin, niin kirjotan isolla puolella. Ehkä tää ketju ei oo paikka siihen. :)
 
Kun tulin tänne Kanataam niin virolainen työkaveri sanoi, että et opi englantia ja unohdat suomen. Ajattelin että äijä ei tiedä mitä sanoo, että eihän sitä äidinkieltä niin vain unohdeta. Kuitenkin niin on käynyt ja käy. Suomi unohtuu ja Englantia puhun huonosti, kirjoitan vielä huonommin, mutta luen ja ymmärrän hyvin
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
*kahlattu 13 sivua keskustelua * :rolleyes:

Ei, vaan se että jos yrittää puhua muusta välillä, niin sitäkään ei suoda, vaan joko kronkeloidaan tai muutoin se käännetään vaikka miten kaukaa haetusti seksiin.
"Tein pullapitkoja"-> "Hihihii, pitkoa suihin!"
Ei tää ketju silloin oo aiheeltaan vapaa.
Tämä, ja vain tämä on mun pointti.

Mutta kuten olit jälkikäteen hiffannu mun pointin, niin
-mun kohdalla voi kronklaamista vähentää ainakin puolella, ronkkikaa toisianne niin paljon kuin haluutte
-satunnainen mun tekstien ronklaus ei vie mun yöunia
-EN todellakaan halua olla mikään ylikireä viulunkieli täällä, eli toisten läpänheitto ei haittaa. Ja koska ootte ihania, niin enhän mä kauaa pysy tästä ketjusta pois. ❤

Mutta ehkä sit kun mulla on olevinaan jotain asiaakin, niin kirjotan isolla puolella. Ehkä tää ketju ei oo paikka siihen. :)
Sä vihaat ja olet vihainen e777lle kaikesta tästä? Älä murehdi me vihataan sitä sun kaa.
 
Kun tulin tänne Kanataam niin virolainen työkaveri sanoi, että et opi englantia ja unohdat suomen. Ajattelin että äijä ei tiedä mitä sanoo, että eihän sitä äidinkieltä niin vain unohdeta. Kuitenkin niin on käynyt ja käy. Suomi unohtuu ja Englantia puhun huonosti, kirjoitan vielä huonommin, mutta luen ja ymmärrän hyvin
Mun yks sukulainen asui rapakon takana ja kun se kävi Suomessa niin puhe oli suomen ja enkun sekotusta. :D Sä kirjotat siihen nähden hyvin.
 
Höpönlöpö mitään vihaa, mee muualle sotkemaan välejä...mää tykkään Echosta ja hän minusta ja tähän ihan älyttömän iso PISTE!
Juu jahka tuo mode pullauttaisi pannasta mun tuon viestin niin siinä lukee suunnilleen niin että meillä on aina piis änd laav änd haamöni. :love:

Nyt kattomaan viimeset minuutit snookerin finaalista. On jännä! Tuo kalju Bingham on hyvä. (y)
 
Miten sää jaksat jotain boorin snuukerssia kattoo hyvä ihiminen*itkee*
Itke tihrusta vaan!
Mä tuskin pystyn hengittämään kun keskityn noihin lyönteihin. Sit mua huvitti kun tuon Binghamin piti röhnöttää pöydällä jotta sais pussitettua pallon, mut ei löytäny kunnon asentoa ja se meni rönyämiseksi. :D

(Tiedän että edellisessä tekstissä ois mooonta kronklausmahdollisuutta ja sun niiiiiin tekis mieli ronkeloida urakalla, mutta hahhaa, näpit irti :sneaky::love:)
 

Yhteistyössä