Way too much information dude!Viikonloppuna pitää vatkata emännän munia
Way too much information dude!Viikonloppuna pitää vatkata emännän munia
Meilläkin oli melkis aina perunoiden kanssa ruskeeta kastiketta.on tosi että ruokavalio oli yksitotisempi entisvanhaan, meilläki oli sitä ruskeetakastiketta tämän tästä
kalaruuan kanssa ei kummiskaan
Eikös Tallinnassa ole joku vanhanajan ruokaravintola, mistä saa entisjan ruokia...keskimmäinen kävi siellä viimeks syömässä karhya ja minä pauhasin kotona trikiineistä naama valkosenaNii ja terkkuja Tallinnasta!
Täälläkin on lunta. Kohtpian pitäisi päättää minne mennään syömään ja treffaamaan tuttuja. Huomenna matka jatkuu Tarttoon. Mies näyttää -kuten aina viroon joutuessaan- myrkyn syöneeltä mutta mä päätin että nautuitaan sit kunnolla kun tänne kerran tultiin.
Ruokaa, juoma, herkkuja, jouluvaloja, tuoksuja, kaikki, kaikki!
Olde Hansa on ainaki se keskiajan kahvila-ravinteliEikös Tallinnassa ole joku vanhanajan ruokaravintola, mistä saa entisjan ruokia...keskimmäinen kävi siellä viimeks syömässä karhya ja minä pauhasin kotona trikiineistä naama valkosena
Oikea asenne!Päivää. Viikko pulkassa. Olisi vielä hirveästi hommia töissä sekä kotona, mutta ajattelin olla tekemättä mitään![]()
Aiheuttaako trikiinit naaman valkoisuutta…Eikös Tallinnassa ole joku vanhanajan ruokaravintola, mistä saa entisjan ruokia...keskimmäinen kävi siellä viimeks syömässä karhya ja minä pauhasin kotona trikiineistä naama valkosena![]()
ei kande mennä snadiinOikea asenne!
Itse tein samoin.
Käyn sunnuntaina töissä tekemässä muutaman homman kun muutenkin asiaa sinne päin.
Lapset kylillä yötä ja minä korkkasin just napanterit, huudatan musaa ja tanssin.
Kohta revin kaapista vaatteet lattialle isoon kasaan ja pyörin kasan ympärillä valittaen että ei oo mitään päälle pantavaa!
Jospa lähtis vaikka tsadiin jossain kohtaa.![]()
No ei todei kande mennä snadiin
Liian myöhäistä se nyt on.ei kande mennä snadiin
Eikös Tallinnassa ole joku vanhanajan ruokaravintola, mistä saa entisjan ruokia...keskimmäinen kävi siellä viimeks syömässä karhya ja minä pauhasin kotona trikiineistä naama valkosena![]()
Kyllä minunkln naamani kalpenisi, jos tietäisin syöneeni trikiinejä sisältävää lihaa. Tuon takia minäkin suhtaudun erittäin varauksellisesti riskieläimistä tehtyyn ruokaan, jos en ole ollut itse laittamassa. Villisikakinkku paistetaan erittäin ylikypsäksi.Aiheuttaako trikiinit naaman valkoisuutta…
Olihan tuo tiedossa, mutta tässä lisää infoa.Kyllä minunkln naamani kalpenisi, jos tietäisin syöneeni trikiinejä sisältävää lihaa. Tuon takia minäkin suhtaudun erittäin varauksellisesti riskieläimistä tehtyyn ruokaan, jos en ole ollut itse laittamassa. Villisikakinkku paistetaan erittäin ylikypsäksi.
Näitä pikku veijareita ei halua lihaksiinsa tai aivoihinsa....
![]()
Hyvät hyssykät, älä nyt järkytä vanhaa ihmistä!Olihan tuo tiedossa, mutta tässä lisää infoa.
![]()
Kauhutarinoiden trikiini on hyvin aisoissa
Kauhutarinat karhun lihasta, tai verestä ihmiseen tarttuneesta trikiinistä elävät edelleen. Näin siitäkin huolimatta, että Suomessa on viimeksi tavattu trikiinin saanut ihminen 1970-luvulla. Sukkulamatoihin kuuluva trikiini on edelleenkin uhka, mutta se on hallussa tehokkaan...yle.fi
@Echo laitan tässä taas Ylen jutun!
Apropoo, olen syönyt myös pallofisua.
huutonauroun niin lukaa vessassa että porukka tuli kyselemään .Hyvät hyssykät, älä nyt järkytä vanhaa ihmistä!
Miltäs tuntuu? Ei oo joku Usan armeijan entinen upseeri Edward takkatulen ääressä kertomassa mystisellä äänellä totuutta trikiineistä?
Vaan Ylen jonkun voimaantuneen/valtautuneen toiseus-puunhalaaja-rekkis-toimittajan joka kukka hiuksissaan osallistui juuri underground-kesärata-kahlepartyihin .....tekemä trikiiniartikkeli?![]()
No ei se niin hauska vitsi ollut. Mutta onneks nauroit vessassa, ettei tullu kuset housuun.huutonauroun niin lukaa vessassa että porukka tuli kyselemään .
nyt lähetään hakemaan pikkujouluihin lisää vökeä.
Mukavaa iltaa kaikille.
mullekki kelpais pipariOstin piparitaikinaa leipoakseni niistä pipareita (yleensä teen taikinan itse).
Melkein koko taikina matkustaa nyt mahalaukun ja ohutsuoleni tietämillä.En voinu vastustaa.
Mut sentäs ilman trikiinimatoja.![]()
Asioihin puuttuminen on velvollisuuksien jakamista.Iltaa tänne. OIs pikujoulut tänään mutten viitsi mennä kun kaik pitävät mua kusipäänä. Enhän mie ystäviä töistä halua , yritän vaan puuttua asioihin mitkä ovat mielestäni väärin.
Vaivun yölliseen horrokseen, mutta...mitä epäkohtia sun työpaikalla on?Iltaa tänne. OIs pikujoulut tänään mutten viitsi mennä kun kaik pitävät mua kusipäänä. Enhän mie ystäviä töistä halua , yritän vaan puuttua asioihin mitkä ovat mielestäni väärin.
Olen aina ihmetellyt, kenelle tehdään piparitaikinalla maustettua jäätelöä. No, nyt sekin selvisi...Ostin piparitaikinaa leipoakseni niistä pipareita (yleensä teen taikinan itse).
Melkein koko taikina matkustaa nyt mahalaukun ja ohutsuoleni tietämillä. En voinu vastustaa.
Mut sentäs ilman trikiinimatoja.
Parasta pipareissa on taikina. Ei ne paistettuna häävejä oleOlen aina ihmetellyt, kenelle tehdään piparitaikinalla maustettua jäätelöä. No, nyt sekin selvisi...
Ovat kyllä outoja jos sinusta nuin ajattelevat.Iltaa tänne. OIs pikujoulut tänään mutten viitsi mennä kun kaik pitävät mua kusipäänä. Enhän mie ystäviä töistä halua , yritän vaan puuttua asioihin mitkä ovat mielestäni väärin.
Lapsena tykkäsin äitin ja isäpuolen tekemistä piparkakkelitaikinoista raakana, mutta kaúpasta ostetuissa on ikävä sivumaku..pyh, en syö.Ostin piparitaikinaa leipoakseni niistä pipareita (yleensä teen taikinan itse).
Melkein koko taikina matkustaa nyt mahalaukun ja ohutsuoleni tietämillä. En voinu vastustaa.
Mut sentäs ilman trikiinimatoja.
AiheuttaaAiheuttaako trikiinit naaman valkoisuutta…
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Irene kärsi raskauspahoinvoinnista synnytykseen asti: "Oksensin lähes päivittäin"