Vois siellä käydä. Syksyllä vois kuolla.Nooh tykkäisitkö mennä gröölantiin?. Minä vuoden aikana tykkäisit kuolla? Itte kesällä kun silloin on jotenkin kauniinpaa ja tulisi hyvä mieli.
Ei helteellä sade viilennä kuin hetkeksi, mutta jos on kunnon sade niin kasvit saavat edes vähän vettä.Okei satakoot metsissä ja muualla ihana aurinko. Maanviljelijät voi asentaa traktoriin isot tankit jotkakastelee viljelykset. Mä niin tykkään lämmöstä
Olenhan mie ilmaston hErraSadepilvet hävisivät. Perkuleen vierailija..
Nojoo mut nyt oon kaljoilla puistossa ni haluun et aurikänko paistas. Ja onko maan alla märkää mistä kasvi saa vähän? Sitä paitsi eikö vesi pisara auringossa polta lehden nopeemmin keltaseks?Ei helteellä sade viilennä kuin hetkeksi, mutta jos on kunnon sade niin kasvit saavat edes vähän vettä.
Eli jos tänään sataa, niin sulle ei tule vilu.
Mikä tekee syksystä niin kauniin et silloin voisi kuolla?Vois siellä käydä. Syksyllä vois kuolla.
Vai herra.Olenhan mie ilmaston hErra
Vanhoilla miehillä ei veri kierräEn ota kantaa Natoon, mutta näitä papparaisia kävi tänään sääliks. Madridissa oli +31 asteen helle ja auringossa ne lukemat on enemmän - miks puvun takki piti olla päällä?
Onhan siihen nykyään lääkkeet, jotka pitävät Jennin tyytyväisenä/tyydytettynä. Mutta mistä saataisiin pillerit, jotka herättäisivät vanhat kuivuneet lahnat kutukuntoisiksi?Vanhoilla miehillä ei veri kierrä
joo ja me yhdessä yrityspomojen ja muioden nousukkaiden kanssa päätettiin että köyhille rakkenbtaan stadiin tunnelit mistä ne kulkee töihin ja kauppaan. ettei meijän parempaan väkeen kuluvien tarvitse enään nähdä kurjuutta missään.Vai herra.
Huono vitsi.joo ja me yhdessä yrityspomojen ja muioden nousukkaiden kanssa päätettiin että köyhille rakkenbtaan stadiin tunnelit mistä ne kulkee töihin ja kauppaan. ettei meijän parempaan väkeen kuluvien tarvitse enään nähdä kurjuutta missään.
Täällä veri kiersi eilen 3 kertaa.Vanhoilla miehillä ei veri kierrä
Minä heräsin silloinHuomenta, nukahdin vasta 4.30 jälkeen.
Vaikka näyttääkin herkulliselta, niin en ole maistanutOnhan siihen nykyään lääkkeet, jotka pitävät Jennin tyytyväisenä/tyydytettynä. Mutta mistä saataisiin pillerit, jotka herättäisivät vanhat kuivuneet lahnat kutukuntoisiksi?
Kalamiestä kiinnostanee liukas ja sätkivä saalis....
Kuivaa mutta herkullista, вобла. Oletko maistanut Viron-reissuilla?
Onko herra >75vTäällä veri kiersi eilen 3 kertaa.
Vasta 63 mutta kyllä seiskavitosellakin veri kiertää.Onko herra >75v
Joskus nuorempana tykkäsin näistä. En juo kaljaa, mutta sitä on tapana kitata noiden kanssa, ja jos uimarakko on edelleen ehjä ja sen polttaa niin saa toivoa.Onhan siihen nykyään lääkkeet, jotka pitävät Jennin tyytyväisenä/tyydytettynä. Mutta mistä saataisiin pillerit, jotka herättäisivät vanhat kuivuneet lahnat kutukuntoisiksi?
Kalamiestä kiinnostanee liukas ja sätkivä saalis....
Kuivaa mutta herkullista, вобла. Oletko maistanut Viron-reissuilla?
![]()
![]()
Helteen torjunta vei taas Elenan voimat...
Näin tapahtui, heräsin Pirates of the Caribbeanin lopputeksteihinHelteen torjunta vei taas Elenan voimat...
Kaupallinen yhteistyö: Libero