Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kehari? Koulukiusaajaslangia?

Ei naisen tuota kakkua tarvitsekaan syödä. Ystävällinen mies puhdistaa kermat pois nuolemalla ja nainen vastavuoroisesti puhdistaa "kermat" jälkeenpäin nuolemalla. Kakku paiskataan biojätteisiin, josta sitä himoitseva voi sen noutaa...
-tuolla naisella on ehkä laaja-alainen toiminnallinen/neurologinen häiriö kun ei osaa syödä kakkua
-jos koulukiusaajana mua pidät (mitä en ole ollut), niin samalla tavalla mä voin pitää kiusaamisena sitä, että laitat mulle akkojen kuvia mun viesteihin, vaikka tiedät etten pidä siitä.

Mä haluan JOSKUS edes puhua itse asiasta eli vaikkapa makeanhimosta, eikä niin että joku sana-assosiaationero lätkäisee viestin jälkeen siihen viestiini "muka" sopivan naisen kuvan.
 
Me hyödynnettiin viimeinen pakkaspäivä palauttamalla soutulaite. Samalla haettiin XXl-kaupasta kummallekin maastolenkkarit kanarianreissua varten ja HobbyHallista tilaamani paketti jossa kaksi kympin sellaista, makuupussia, tai siis peittoa mitkä saa pussiksi, MIKSI niitä kutsutaankaan. Aattelin, että toimivat sekö rantaviltteinä että hätäpeittoina ku ei ikinä tiedä, mitö tapahtuu...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä