Mut hei. Rokote siis toimii! Kehosi työstää vastustuskykyä virusta vastaan.Käsivarsi kipeä, pää kipeä ja väsyttää. Ja apea olo.
Lepää ja lepää vielä lisää.
Mut hei. Rokote siis toimii! Kehosi työstää vastustuskykyä virusta vastaan.Käsivarsi kipeä, pää kipeä ja väsyttää. Ja apea olo.
Eli me ollaan samaa mieltä ja erimieltä...samaa mieltä siitä, että ollaan erimieltä vaikka ollaan myös samaa mieltä
Joo, en mennyt kouluun.Mut hei. Rokote siis toimii! Kehosi työstää vastustuskykyä virusta vastaan.
Lepää ja lepää vielä lisää.
meikkä olis aika näppärä tommosessa ryhmätyössä mutta en tiiä miten saisin pidetty kädet ns. omalla puolella...Joo, en mennyt kouluun.
On ryhmätyö menos mutta nyt se on persiistä. Mun ryhmässä on 3 nuorta. Eivät puhu mitään. Yks ei tiiä mitään kun kysytään. Pitäs perustaa kuviteltu firma. Nimi, os., myytävä tuote/palvelu, hinnasto jne.
Tee sitten tällaisten kanssa. Harmi että en päässyt toiseen ryhmään.![]()
Mä voin tulla Roosan kanssa sun ryhmään, veetään lonkalta ja tehään joku uniikki seksifirma!Joo, en mennyt kouluun.
On ryhmätyö menos mutta nyt se on persiistä. Mun ryhmässä on 3 nuorta. Eivät puhu mitään. Yks ei tiiä mitään kun kysytään. Pitäs perustaa kuviteltu firma. Nimi, os., myytävä tuote/palvelu, hinnasto jne.
Tee sitten tällaisten kanssa. Harmi että en päässyt toiseen ryhmään.
Sä voit antaa kahden keskistä tukiopetusta muusta aineesta.meikkä olis aika näppärä tommosessa ryhmätyössä mutta en tiiä miten saisin pidetty kädet ns. omalla puolella...
sopii niinkin, ne nuorisoketjulaiset olis vain tielläSä voit antaa kahden keskistä tukiopetusta muusta aineesta.![]()
Elä yllytä, tiiä mitä se sulle opettaa kohta....fysiikkaa nyt ainae!Sä voit antaa kahden keskistä tukiopetusta muusta aineesta.
Ihunaa, siis pojan vierailu.Esikoinen tuli yöks tänne eilen extemporee ja kuorsaa sohvalla vieläkin...mulla on hillittömiä vaikeuksia olla hiljaa kun kattelen aikani kuluks kaikenmaailman naamakirja ja juutuuppiviteoita.
Yhen videon jälkeen meinas pissatkin lirahtaa haarakiilaan kun hirnuin ja yritin tehdä sen ääneti.
joo ja hydrauliikkaaElä yllytä, tiiä mitä se sulle opettaa kohta....fysiikkaa nyt ainae!
Fysiikka mulla tökkii. Kemia oli aika helppo.Elä yllytä, tiiä mitä se sulle opettaa kohta....fysiikkaa nyt ainae!
Joo ja muistin juuri äsken keneen poika on tullut kun kävelin sohvan ohi ja kehoitin kuors...nukkujaa nostamaan yläkroppansa lattialta sohvalle ennenkun mätkähtää matolle kokonaanIhunaa, siis pojan vierailu.
Samikset kuin penikset!Fysiikka mulla tökkii. Kemia oli aika helppo.
Joo, en mennyt kouluun.
Tee sitten tällaisten kanssa. Harmi että en päässyt toiseen ryhmään.
pakottaminen on kivaaMä voisin antaa tehohoitopaikkani sitä tarvitsevalle rokotetulle, jos se olisi vaihtoehto pakottamattomuudelle.
Ja kyllä, julkisten kulkuvälineiden ja työssäkäynnin evääminen on pakottamista.
Kaupassa, kulkuvälineissä, töissä ja koulussa pitää saada olla ilman passia.Mä voisin antaa tehohoitopaikkani sitä tarvitsevalle rokotetulle, jos se olisi vaihtoehto pakottamattomuudelle.
Ja kyllä, julkisten kulkuvälineiden ja työssäkäynnin evääminen on pakottamista.
Juu. Mä voisin elää vaikka 2 seuraavaakin vuotta käymällä vain noissa, koska tuttujen näkemistä tuo ei kiellä.Kaupassa, kulkuvälineissä, töissä ja koulussa pitää saada olla ilman passia.
Älä ota tätä henkilökohtaisesti, mutta porvarit tykkää pakottaa...pakottaminen on kivaa
otampas koska oon porvari pahinta sorttia eli kokkariÄlä ota tätä henkilökohtaisesti, mutta porvarit tykkää pakottaa...
T:ehkä 1/5 demari
Kaupallinen yhteistyö: Libero