Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En malta oottaa aaton vastaista yötä kun teen mun venalaisen sawatin!!!!😋
Ja siinä välillä hiippailen kotona pitkin yötä tonttuja ettien, koristusta ihaillen, kinkkua kytäten, ja on ollut tapana jättää joku pakettikin vielä käärittäväksi.
Sitten istun sohvalle hiljaisuudessa lämpimän glögin kanssa ja kyttään kuusta!❤
mitä sää paat venäläiseen salaattiin?

on meidän perheen ykkösherkku jouluna
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
  • Haha
Reactions: KalaMies
mitä sää paat venäläiseen salaattiin?

on meidän perheen ykkösherkku jouluna
No siis, oikeasti venäläinen perunasalaatti syyään luonnollisesti uunnavuonna ja siihen tulee kulmapaistia, porkkanaa, perunaa, herneitä, kananmunaa, suolakurkkua, ja ne kaprikset ovat valinnainen, sitte kavlin herkkumajoo ja vatkattua kuohukermaa (olikohan tuossa ny kaikki)


Mun venalainen joulusillimajo:

Joko norjalaista ”ravintelisilliä” tai matjeskin käypi. Oikeastaan silli oman maun mukaan, mutta ehottomasti maustesilli, ei mikään tomatti tai majosilli.

Siihen tulee silliä, keitettyjä munia, vatkattua kuohukermaa ja kavlin herkkumajoo, kaprikset valinnainen.

Ommahtavaa laatikkojen kylessä!

Mitä teijjän sawatteihin tulee?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Olin vahingossa tänään ostoksilla. Että ihmiset on hulluja koska musta perjantai. Jengi repi tuotteita toistensa käsistä ja paikat oli ihan turvoksissa vaikka iso kauppakeskus! Ei meinannu ees autopaikkaa saaha perhana!

Tiiämpä ens kerralla pysyä poissa ku joku hullupäivä jutska meneillään!
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja KalaMies
Olin vahingossa tänään ostoksilla. Että ihmiset on hulluja koska musta perjantai. Jengi repi tuotteita toistensa käsistä ja paikat oli ihan turvoksissa vaikka iso kauppakeskus! Ei meinannu ees autopaikkaa saaha perhana!

Tiiämpä ens kerralla pysyä poissa ku joku hullupäivä jutska meneillään!
Vain netistä kannattaa hommata tämmöisinä päivinä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m1es
En tiiä kuka mut viimeks mittas kun sai 168cm!
165cm mä olen! Tyttö mittas mut.

Eli taskuveenus.
Vai miksikä nysiä kutsutaan?
Hukkapätkiksi kutsutaan. Meitsin tytär oli 169 cm viime mittauksessa... Enpä tiiä kenen pituusgeenit on mahtanut periä, koska olen itse myös keskipituinen.

No joo, taidat olla keskimittainen daamiksi.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
No siis, oikeasti venäläinen perunasalaatti syyään luonnollisesti uunnavuonna ja siihen tulee kulmapaistia, porkkanaa, perunaa, herneitä, kananmunaa, suolakurkkua, ja ne kaprikset ovat valinnainen, sitte kavlin herkkumajoo ja vatkattua kuohukermaa (olikohan tuossa ny kaikki)


Mun venalainen joulusillimajo:

Joko norjalaista ”ravintelisilliä” tai matjeskin käypi. Oikeastaan silli oman maun mukaan, mutta ehottomasti maustesilli, ei mikään tomatti tai majosilli.

Siihen tulee silliä, keitettyjä munia, vatkattua kuohukermaa ja kavlin herkkumajoo, kaprikset valinnainen.

Ommahtavaa laatikkojen kylessä!

Mitä teijjän sawatteihin tulee?
Mä kuukletin rys...siis venäläisen salaatin ja K-kaupan ohjeessa köskettiin laittaa broilerin filettä ja ravunpyrstöjä. :eek:
Mut mikä on se ihan oikee ohje? :)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Jotenki härö olo. :eek:
Kirjoittelin salaatista, ja sit kohta telkkarissa Matleena Kuusniemi höpötti josaain leffassa eri salaateista. No ei siinä vielä mitään.

No sit meni pari minuuttia ja aloin laulaa Peter Franzenin ja Irina Björklundin "Joulupukki rakkauden tuo"-laulua (on sit melekosen imelä biisi", ja parin sekunnin päästä oli leffassa Franzénin naama.

Pitäsköhän kirjottaa seuraavaks Asko Järvisestä. :D
 

Yhteistyössä