Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Missä paikoissa piät niitä? Pää, kainalot ja haaroväli?
Alkuyöstä kaikki on sulassa sovussa pään takana/vasemmalla puolella, eli sivuilla kaksi päällekkäin ja keskellä yksi iso, mutta sellanen pehmyt johon meen makuulle niin, että yläselkä/vasen kylki ja niska/naaman vasen puoli on siinä....peittoja mullon kaksi. ☺ ☺ ☺
Toiseen peittoon kietoudun = sotkeudun ja toinen on polvien välissä. Aamulla tyynyistä vähintään puolet saattaa olla lattialla, samoin saattaa olla peitotkin ja minä nukun ihan missä kohtaa sänkyä tahansa. En tiedä miten se oikein tapahtuu:unsure:
 
mulle olis kans kelvannut aikoinaan tykkimiehen kolutus mutta määräsivät aliupseerikouluun

tossa ceessä on se etu että saa paljon kirjaimia ajokorttiin
Mikähän logiikka noissa jaotteluissa mahtaa olla, koska pojan tuvasta laittoivat sellasen tosi hintelän nuorukaisen tykkimiehiin ja hänen sanojensa mukaan siellä ei ole yhtään kivaa, ainoo ilo on kuulema se, että sinne meni myös sellanen nuorimies josta tää toinen oli kiinnostunut (on siis miehiinpäin).
Mun pojalla olis taas ollut halu päästä sinne ja kykyä :unsure:
 
Alkuyöstä kaikki on sulassa sovussa pään takana/vasemmalla puolella, eli sivuilla kaksi päällekkäin ja keskellä yksi iso, mutta sellanen pehmyt johon meen makuulle niin, että yläselkä/vasen kylki ja niska/naaman vasen puoli on siinä....peittoja mullon kaksi. ☺ ☺ ☺
Toiseen peittoon kietoudun = sotkeudun ja toinen on polvien välissä. Aamulla tyynyistä vähintään puolet saattaa olla lattialla, samoin saattaa olla peitotkin ja minä nukun ihan missä kohtaa sänkyä tahansa. En tiedä miten se oikein tapahtuu:unsure:
 
Mikähän logiikka noissa jaotteluissa mahtaa olla, koska pojan tuvasta laittoivat sellasen tosi hintelän nuorukaisen tykkimiehiin ja hänen sanojensa mukaan siellä ei ole yhtään kivaa, ainoo ilo on kuulema se, että sinne meni myös sellanen nuorimies josta tää toinen oli kiinnostunut (on siis miehiinpäin).
Mun pojalla olis taas ollut halu päästä sinne ja kykyä :unsure:
se on SA-INT logiikkaa, kaikki määrätään sinne mihin ne ei halua

näin kaikki ovat tyytymättömiö = tasapuolisuus
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Alkuyöstä kaikki on sulassa sovussa pään takana/vasemmalla puolella, eli sivuilla kaksi päällekkäin ja keskellä yksi iso, mutta sellanen pehmyt johon meen makuulle niin, että yläselkä/vasen kylki ja niska/naaman vasen puoli on siinä....peittoja mullon kaksi.
Toiseen peittoon kietoudun = sotkeudun ja toinen on polvien välissä. Aamulla tyynyistä vähintään puolet saattaa olla lattialla, samoin saattaa olla peitotkin ja minä nukun ihan missä kohtaa sänkyä tahansa. En tiedä miten se oikein tapahtuu
No kyllä oot aikamoinen. 🤭
Mä oon ajatellut ostaa tyynyvartalon. Siihen voi nojata ja halia.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Kais ja Elena777
se on SA-INT logiikkaa, kaikki määrätään sinne mihin ne ei halua

näin kaikki ovat tyytymättömiö = tasapuolisuus
Nii ja ahhah, nyt vasta hämmentää toi logiikka, koska kun poika meni sinne niin hän sai sitä ennen paperinivaskan ja yhdessä niistä piti laittaa tärkeysjärjestykseen ne mihin haluaa mennä.
Hänellä oli toi c kuljettajat ja johtajakoulu viimeisinä 🤯
 
  • Surullinen
Reactions: m.e.k. ja Echo
Murmur kävin prismassa ostoksilla,ruokaa ja irtokarkkia,miehelle suomikonvehtia. Tupakkaa en saanu ostettua,ei oo ajokorttia eikä henkilöllisyystodistusta. Melkein 45 v kysyy vielä papereita
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä