Varovarovaaroo,,, jos sanot väärällä tavalla, tämä herra alkaa stalkkaan sun viestejä ja hyökkää puskista kimppuunPöllö, tarkoitin henkisesti. Pimppa toimii hyvin. Sulla on vain fyysinen toiminta mielessä.
Varovarovaaroo,,, jos sanot väärällä tavalla, tämä herra alkaa stalkkaan sun viestejä ja hyökkää puskista kimppuunPöllö, tarkoitin henkisesti. Pimppa toimii hyvin. Sulla on vain fyysinen toiminta mielessä.
Se on tyypillinen narsku eikä kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä...Varovarovaaroo,,, jos sanot väärällä tavalla, tämä herra alkaa stalkkaan sun viestejä ja hyökkää puskista kimppuun
Minulla on vain normaali muisti, ei siis vielä dementia vaivaa kuten niiden kohdalla, jotka päivänä yksi sanovat yhtä ja päivänä kaksi jotakin, mikä on sen kanssa täysin ristiriidassa.Varovarovaaroo,,, jos sanot väärällä tavalla, tämä herra alkaa stalkkaan sun viestejä ja hyökkää puskista kimppuun
Kovin väsynyt kommentti. Ei minulla ole mitään itseeni kohdistuvaa kritiikkiä vastaan ja jos se on hyvin argumentoitua, voin jopa muuttaa omaa näkökantaani.Se on tyypillinen narsku eikä kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä...
Halusin vain muistuttaa sinua siitä, että se fyysinenkin puoli on mukana. Eli kyllä se satunnainen panokin jotakin antaa.Pöllö, tarkoitin henkisesti. Pimppa toimii hyvin. Sulla on vain fyysinen toiminta mielessä.
Äh, sä et ymmärrä. Algoma sentäs ymmärtää.Halusin vain muistuttaa sinua siitä, että se fyysinenkin puoli on mukana. Eli kyllä se satunnainen panokin jotakin antaa.
Sinun logiikallasi rakastava suhde, jossa fyysinen seksi ei jostakin syystä onnistu, ei voi antaa mitään (koska vain henkinen puoli olisi kunnossa).
No ei hätää, koska en haaveile seksistä (henkisestä tai fyysisestä) sinun kanssasi. Onko fyysinen kontakti Algomaan (eli Kanadanmatka) tiedossa? Jos on, onnittelut!Äh, sä et ymmärrä. Algoma sentäs ymmärtää.
Älä huoli. Kyl se M.E.K varmaan tietää, mitä seksi on.Halusin vain muistuttaa sinua siitä, että se fyysinenkin puoli on mukana. Eli kyllä se satunnainen panokin jotakin antaa.
Sinun logiikallasi rakastava suhde, jossa fyysinen seksi ei jostakin syystä onnistu, ei voi antaa mitään (koska vain henkinen puoli olisi kunnossa).
Tiedä vaikka olis joskus.No ei hätää, koska en haaveile seksistä (henkisestä tai fyysisestä) sinun kanssasi. Onko fyysinen kontakti Algomaan (eli Kanadanmatka) tiedossa? Jos on, onnittelut!
Katkeran kusipään nillitystäNo ei hätää, koska en haaveile seksistä (henkisestä tai fyysisestä) sinun kanssasi. Onko fyysinen kontakti Algomaan (eli Kanadanmatka) tiedossa? Jos on, onnittelut!
No ei kai kultaapoika sentään...Varovarovaaroo,,, jos sanot väärällä tavalla, tämä herra alkaa stalkkaan sun viestejä ja hyökkää puskista kimppuun
En mä tietenkään tiedä, näin hän mulle väitti. Ehkä vain luodakseen jännityksen tunnelmaa.No ei kai kultaapoika sentään...
Punatakkeja näkyy vain paraateissa ja lasten kuvalehdissä.En mä tietenkään tiedä, näin hän mulle väitti. Ehkä vain luodakseen jännityksen tunnelmaa.
Mites siellä, onks niit komeita punatakkisia vuoristopolliiseita näkyny?
Mä halusin lapsena mennä semmoisen kanssa naimisiin. Ite olisin hoitanut maatilan eläimiä. Onneksi siis haaveet muuttui tai elämän realiteetit tuli vastaan!Punatakkeja näkyy vain paraateissa ja lasten kuvalehdissä.
Luulen, että teit oikein, ne eivät varmaankaan saa naida lapsia.Mä halusin lapsena mennä semmoisen kanssa naimisiin. Ite olisin hoitanut maatilan eläimiä. Onneksi siis haaveet muuttui tai elämän realiteetit tuli vastaan!
Eiks ikä oo vaan numeroita? Ja jos ne ei oo kovin todellisia, niin syyllistyiskö ne silloin edes mihinkään rikokseenLuulen, että teit oikein, ne eivät varmaankaan saa naida lapsia.
Kyll ne todellisia ovat.Eiks ikä oo vaan numeroita? Ja jos ne ei oo kovin todellisia, niin syyllistyiskö ne silloin edes mihinkään rikokseen
ttavoitteletko kovaa ääntä vai pahaa hajuaOn taas niin hiljasta , että vois vaikka pier....kiljasta.
ääntättavoitteletko kovaa ääntä vai pahaa hajua
HuomentaErittäin hyvää tissitiistaita kaikille
Täällä on valoisaa ja linnut ei laula.Huomenta! Täällä on pimeetä ja linnut laulaa niin, et sisälle kuuluu!
Kaupallinen yhteistyö: Berner
Nappaa vinkit lapsiperheen helppoon kevätsiivoukseen ja voita tuotepaketti!