No toi biisin laitto oli läppä.Meikäläisen mielestä on suorastaan naurettava ajatus, että kukaan haluaisi tulla noista lämpimämmistä maista suomeen pelkästään siksi, että täällä saa kämpän ja tarvittavat ja jopa rahaa vastikkeetta.
Meikä kyllä lötköttäisi palmun alla vaikka vatsa kurnien kunah ei tarvitsisi sietää tätä pimeyttä ja kylmyyttä ja kertakaikkista talvikurjuutta!
Ei kukaan edes ala katsella, että minne lähtisi, ellei kotipaikan oloissa ois jotain vikaa.
No toi biisin laitto oli läppä.
Mulla on varmaan kuulossa häikkää. Kuulin sivukorvalla tv-mainoksen. Siinä sanottiin kasvisrunkku.
Tuollainen voi olla naapurissasi, niitä on jotain 330.000 arvaamatonta aseita omistavaa tenunenää Suomessa.Jännämiehen kanssa se elinajanodote lyhenee.
Tällä hetkellä on keräkaali ja keltajuuria.Mekolta yritin kysyä että onko sinulla kasviksia, mutta autoripulille sekin oli liikaa, grrr
Tällä hetkellä on keräkaali ja keltajuuria.
Ei ole.Ei parhaita kasvisrunkulle
Tällä hetkellä on keräkaali ja keltajuuria.
Ei parhaita kasvisrunkulle
Kuinka moneen ketjuun meinaat vielä tän viestin tunkea?Tuollainen voi olla naapurissasi, niitä on jotain 330.000 arvaamatonta aseita omistavaa tenunenää Suomessa.
Aina valmiina ampumaan jos jossain rasahtaa tai vaikka ei rasahtaisikaan![]()
Mä aion huomenna vetää herkkuöverit. Jotakin oikein hyvää jätskiä ja siihen kermavaahtoa.
Mä harkitsen. Ainakin suklaakastiketta. Ja suklaakastiketta voi käyttää muuallakin.Vähän suolapähkinöitä murskattuna kans. Ja suklaakastiketta!
vehnä on saatanasta mutta muut kotomaiset viljat on hyviä
Jep, mun vatsa ei tykkää vehnästä.vehnä on saatanasta mutta muut kotomaiset viljat on hyviä
se on nössöjen ruakaaMikä vehnässä vikana?
Mut joo, ne muut ovat kyllä maistuvampia.
Kaupallinen yhteistyö: Ainu
Lapsiperheet huomio! Etsimme tuotetestaajia ihanille Ainu-tuotteille – hae mukaan nyt!