Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta. Tää ei ole aforismi, vaan Pirkka-niksejä vastaava vinkki jolla säästät vuodessa - öö sievoisen summan rahaa, ja saat jännitystä elämääsi. :)

Älä turhaan osta tuulilasin pesunestettä. Aja niin lähellä edelläajavaa autoa, että kun hän suihkaisee pesunestettä, pärskeet tulevat sullekin. Ja en edes jaksa selostaa, mistä se jännitysmomentti tulee. :)
 
Huomenta!
Onko @m.e.k. lla huono aamu?:confused:
Mä yritin saada vähän lisää torkkuaikaa kun kersat tuli herättään, huonolla menestyksellä. Loistava idea hiljaisesta telkun katselusta kariutui siihen kumpi istuu minnekkäkin, kumpi ottaa minkäkin torkkupeiton, kumpi käyttää kaukosäädintä ja vimppana vaan ei suinkaan vähäisimpänä metelinä mitä kanavaa katsoo....:cautious:
@Echo sulla kun on suhteita niin voisit kysellä miksi luoja loi minun lapselleni niiiiin kovan äänen...?:unsure:
 
Ostin ärrältä Meilläkotona-lehden joulunumeron jouluherkuista.
Siinä oli kivasti kaikkea modernia lohivoileipää ja uudenlaista joulutorttua jne.

No, sit oli osio "Parasta pöytään aatoksi", eli mentiin jouluruuan ytimeen.
Teemana Itämaan tietäjien jäljillä, ja mun su vak ki -tutka alkoi piipata.
Eli joulupöytään pitäisi kattaa...
-Batata harra -perunoita
-Baharat-maustettua naudan ulkofileetä
-Harissa-tahnalla maustettua punajuuri-röstipeltiä
-Manakeesh-pitaleipiä
-Sumakkisipulit (no tää ei ollu itämaista)
-valkosipulihummus
-shawarma-kanaa
-myskikurpitsa-falafelit

...arvatenkin sen jälkeen lauletaan jollekin ara fat-huiviselle geeli tukalle "joulupukki, joulupukki..."
 
Huomenta

Tänään vuorossa uuvven asunnon ensi tsekkaus!!

PS: Onpa ihana nähdä Elliäkin täällä pitkästä aikaa! Toivottavasti voit hyvin ja missäs sitä ollaan oltu?
Ollut vähän kiiruksia, vanhemmalla lapsella on ollut kisakausi ja nuoremmalla on ollut kova äiti-kausi joten olen jakanut lähes kaiken siivoomisen ja ruuanlaiton ulkopuolisen extrahuomion hälle. Lisäksi on ihan älytön väsymys päällä koko ajan, torkahtelen miten sattuu, varmaan lievää stressiä :unsure:
Nyt vaikuttais olevan vähän helpottamaan päin:)
 
Ostin ärrältä Meilläkotona-lehden joulunumeron jouluherkuista.
Siinä oli kivasti kaikkea modernia lohivoileipää ja uudenlaista joulutorttua jne.

No, sit oli osio "Parasta pöytään aatoksi", eli mentiin jouluruuan ytimeen.
Teemana Itämaan tietäjien jäljillä, ja mun su vak ki -tutka alkoi piipata.
Eli joulupöytään pitäisi kattaa...
-Batata harra -perunoita
-Baharat-maustettua naudan ulkofileetä
-Harissa-tahnalla maustettua punajuuri-röstipeltiä
-Manakeesh-pitaleipiä
-Sumakkisipulit (no tää ei ollu itämaista)
-valkosipulihummus
-shawarma-kanaa
-myskikurpitsa-falafelit

...arvatenkin sen jälkeen lauletaan jollekin ara fat-huiviselle geeli tukalle "joulupukki, joulupukki..."
Painajaisten joulu:eek:
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu ja Echo
Ostin ärrältä Meilläkotona-lehden joulunumeron jouluherkuista.
Siinä oli kivasti kaikkea modernia lohivoileipää ja uudenlaista joulutorttua jne.

No, sit oli osio "Parasta pöytään aatoksi", eli mentiin jouluruuan ytimeen.
Teemana Itämaan tietäjien jäljillä, ja mun su vak ki -tutka alkoi piipata.
Eli joulupöytään pitäisi kattaa...
-Batata harra -perunoita
-Baharat-maustettua naudan ulkofileetä
-Harissa-tahnalla maustettua punajuuri-röstipeltiä
-Manakeesh-pitaleipiä
-Sumakkisipulit (no tää ei ollu itämaista)
-valkosipulihummus
-shawarma-kanaa
-myskikurpitsa-falafelit

...arvatenkin sen jälkeen lauletaan jollekin ara fat-huiviselle geeli tukalle "joulupukki, joulupukki..."
Mutt eikös itämaan tietäjät olleet arabeja?
Näin joskus dokkarin missä seurattiin heidän jalanjälkiään ja tiiiätkös muuten mitä?:eek:
Ai etkö vai tiiä? No annappa kun valistan sua!
Niitä ei perimätietojen mukaan ollut kolme vaan on voinut olla enemmänkin tai kaksi. Missään kun lukumääriä ei ole mainittu!!
Ai niin ja se lapsi, jota ne menivät katsomaan, ei kuulema suinkaan ollut enää siinä vaiheessa mikään vauvva vaan jo taaperoikäinen (arvatenkin sen vuoksi, ettei sillon vielä lennelty lentsikoilla tai ajeltu autoilla).:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Ellimaar
Ollut vähän kiiruksia, vanhemmalla lapsella on ollut kisakausi ja nuoremmalla on ollut kova äiti-kausi joten olen jakanut lähes kaiken siivoomisen ja ruuanlaiton ulkopuolisen extrahuomion hälle. Lisäksi on ihan älytön väsymys päällä koko ajan, torkahtelen miten sattuu, varmaan lievää stressiä
Nyt vaikuttais olevan vähän helpottamaan päin
Oi, muistan noi ''Äiti, mitä sä teet vessassa niin kauan?'' - kaudet :love: :love: ....yritä siinä sitten väkertää edes muutama minuutti sitä kuuluisaa aamukakkaa mitä me naiset emme koskaan tee.
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä