Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Ääh.... täytyy laittaa auto piuhaan ja käydä kaupassa.... Noh, ehkä pikku happi hyppy virkistää

Mikähän aiheuttaa joka aamuista päänsärkyä?
Mulla on koko viikon ollut joka aamu krapulatyyppinen pään särky joka menee noin parissa tunnissa pois, se alkaa joskus 3-4 aikaan yöllä, ei tunnu makuulla vaan sen huomaa herätessä.

Nestehukka? Tai huono tyyny. Tai ehkä narskuttelet hampaitasi? Tai jotain häikkää verenpaineessa?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Nestehukka? Tai huono tyyny. Tai ehkä narskuttelet hampaitasi? Tai jotain häikkää verenpaineessa?
Nestehukka ehkä vois olla, yöllä kun herään niin mulla on hirveä janokin.... Vaikka oon kyllä ottanut tavaksi juoda 3-5dl illalla ennen nukkumaan menoa mut silti, en meinaa muistaa päiväaikaan juoda...
Olikos se alhainen verenpaine kun tuollaista aiheuttaa? Alhaiset mulla on ollut nimittäin aina, tartteekin mittailla pitkästä aikaa...
 
Kyllä oli, tämän viikon ollu hiljaista sillä saralla, kiitos kysymästä

Pitääkö se paikkaansa jos pyykkikoneen kulmalla kihnuttaa mirriä, että sillä saa orkut?
Ei ainakaan meidän pyykkikoneella, linkoo ja pesee niin tasaisesti ettei juuri täristä. Vanhoilla koneilla on saattanut onnistuakkin, niillä mitkä linkos niin että koko talo tärisi:D
 
Samis! Ainakin osittain...
Tuoreet puolukat sellaisenaan on ihania, pakastetut survottuna ripauksella sokeria. Ja partajugu, kreikkajugu tai luonnonjugurtti menee vain pilalle jos sinne sokeria lykkää, hunajaa joukkoon jos on vaikka flunssa tai pientä makean mielitekoa. Kylmään suihkuun en mene paitsi jos teen kylmä-kuumahoitoa lihaksille
Avannossa tahtoisin käydä lihashuollon vuoksi jos olisi enemmän aikaa, mutta olen hieman saamaton tuollaisien extrojen vuoksi.

Hmm...taitaa minustakin kasvaa Terttu
Mä teen niin kun tekee mieli makea, että laitan partajogua, puolikkaan banaanin, tummaa suklaata pari palaa (lidlin 86%) tai ruokalukisikallinen vähä sokerista maapähkinävoita, jäisiä marjoja jääpaloiks, kiiwi/kivettömiä viinirypäleitä....kaikki noi smoottikoneeseen ja nami nami mitä herkkua.
 
  • Rakkaus
Reactions: Ellimaar
Kyllä oli, tämän viikon ollu hiljaista sillä saralla, kiitos kysymästä

Pitääkö se paikkaansa jos pyykkikoneen kulmalla kihnuttaa mirriä, että sillä saa orkut?
Mun ystävä oli jokus nuorenpana kokeillut exänsä työpaikalla, exän toimistopöydän kulmaa vasten ja olis kuulema muuten saanut, mutta jännitti liikaa kiinnijäämistä.
Oli ootellut exää sen toimistohuoneessa., että pystyivät lähtee lounaalle :unsure:
 
Olipas kiihoittavaa tarina, jos sinulla on näitä lisää, niin luen niitä enemmän kuin mieluusti, kiitos :)

Joko olet alkanut katsomaan Good girlsiä ja oletko katsonut sellaista sarjaa The good place?


Mun ystävä oli jokus nuorenpana kokeillut exänsä työpaikalla, exän toimistopöydän kulmaa vasten ja olis kuulema muuten saanut, mutta jännitti liikaa kiinnijäämistä.
Oli ootellut exää sen toimistohuoneessa., että pystyivät lähtee lounaalle
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Mun ystävä oli jokus nuorenpana kokeillut exänsä työpaikalla, exän toimistopöydän kulmaa vasten ja olis kuulema muuten saanut, mutta jännitti liikaa kiinnijäämistä.
Oli ootellut exää sen toimistohuoneessa., että pystyivät lähtee lounaalle :unsure:
Mä sain joskus polkupyörällä ajaessa kun oli sellainen pikkukuoppainen kivinen tie mikä täristi hirveesti ja pyörän satula hinkkas just sopivaan kohtaan:X3:. Silloin tais olla muutenkin joku kiimakausi, sellaisina aikoina saan O:n lähes ajatuksen voimalla:sneaky:
 
Mä teen niin kun tekee mieli makea, että laitan partajogua, puolikkaan banaanin, tummaa suklaata pari palaa (lidlin 86%) tai ruokalukisikallinen vähä sokerista maapähkinävoita, jäisiä marjoja jääpaloiks, kiiwi/kivettömiä viinirypäleitä....kaikki noi smoottikoneeseen ja nami nami mitä herkkua.
Maapähkinävoi (makeuttamaton) on ihanaa kauraleivällä kun siihen ripauttaa vähän merisuolaa päälle:p pitäiskin ostaa taas:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Olipas kiihoittava tarina, jos sinulla on näitä lisää, niin luen niitä enemmän kuin mieluusti, kiitos :)


Mä sain joskus polkupyörällä ajaessa kun oli sellainen pikkukuoppainen kivinen tie mikä täristi hirveesti ja pyörän satula hinkkas just sopivaan kohtaan. Silloin tais olla muutenkin joku kiimakausi, sellaisina aikoina saan O:n lähes ajatuksen voimalla
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Mä en ole ikinä oppinut syömään sitä leivällä kyllä
Ei se oikein kaikille leiville sovi, Pirjon pakarin kauraleipä, siihen sipaus voita ja sitten maapähkinä voita reippaasti ja hienoa merisuolaa, nam!
Mä syön kyllä maapähkinä voita sellaisenaankin ja sit jos ripsauttaa vähän suolaa niin se maistuu ihan suolapähkinöille.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Lahjaksi olen pari antanut, sopii erityisesti peilihuoneeseen :)

En ole ajatellut tuotetta kaupalliseen käyttöön, ihan vain antamisen tahi saamisen iloksi.

Patentointi on liian kallista ja monimutkaista, joten sille tielle en lähde.


Ookko saanut vielä myytyä yhtään niistä?
Mikä hinta ja joko olet patentoinut keksintösi?

EN osta!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei se oikein kaikille leiville sovi, Pirjon pakarin kauraleipä, siihen sipaus voita ja sitten maapähkinä voita reippaasti ja hienoa merisuolaa, nam!
Mä syön kyllä maapähkinä voita sellaisenaankin ja sit jos ripsauttaa vähän suolaa niin se maistuu ihan suolapähkinöille.
Mutkun en tykkää kauraleivistä, ne ei maistu juur miltään
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä sain joskus polkupyörällä ajaessa kun oli sellainen pikkukuoppainen kivinen tie mikä täristi hirveesti ja pyörän satula hinkkas just sopivaan kohtaan. Silloin tais olla muutenkin joku kiimakausi, sellaisina aikoina saan O:n lähes ajatuksen voimalla
Sama!❤
Ja bussin takapenkillä istuessa moottorin tärinässä kun farkkujen sauma painui mukavasti.❤
Nautiskelin muutaman pysäkin ohi omasta pysäkistä, mutta hymyssä suin kävelin kotiin pidemmän matkan.:giggle:
 
Sama!
Ja bussin takapenkillä istuessa moottorin tärinässä kun farkkujen sauma painui mukavasti.
Nautiskelin muutaman pysäkin ohi omasta pysäkistä, mutta hymyssä suin kävelin kotiin pidemmän matkan.
18 veenä täyteen ahdetussa autossa kaverin(jätkä) sylissä istuessa, polvi/reisi painoi juurikin farkun saumaa oikeaan osoitteeseen:X3:
Voi pojat kun se tyyppi olis tajunnut:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä