Ehhehei. 5 pisteen vihje: leipomus johon tulee kardemummaa ja kanelia.
Ehhehei. 5 pisteen vihje: leipomus johon tulee kardemummaa ja kanelia.
KorvapuustiEhhehei. 5 pisteen vihje: leipomus johon tulee kardemummaa ja kanelia.
Väkevä ulostulo!Paska, paskempi, Star Wars: The Rise of Skywalker.
Ei mulla muuta.
Tää elokuva on väkevä ulostus.Väkevä ulostulo!
(En voi ymmärtää ulostulo-sanaa)
onko se lusmu taas päikköreillä?Haistan palaneen käryä...epäilykseni heräävät....
ELLU! Herätys! Ylös sieltä!
Rise of Elluwalker!
eipä niistä keleistä ihan varmaa koskaan voi sanoa mutta maaliskuu on aika varmaa aikaa kuivanlihan tekoon@krut mä luin just, miten kuivalihaa tehdään.
Onko satavarmaa, että se onnistuisi jos ois pohjoisessa maaliskuun lopulta huhtikuun alkuun vai voiko keli olla yllättäen väärnlainen siihen touhuun?
*yrittää keksiä jotain kivaa kanarian tilalle*
Sinne pääs livahtamaan, valvonnastani huolimatta.onko se lusmu taas päikköreillä?
Mee suihkuun, sit pistät peban ovesta ulos ja annat kuivua tuulessa, nii sulla on ilmakuivattua kinkkua. Hiustenkuivaaja toimii vielä nopeemmin.@krut mä luin just, miten kuivalihaa tehdään.
Onko satavarmaa, että se onnistuisi jos ois pohjoisessa maaliskuun lopulta huhtikuun alkuun vai voiko keli olla yllättäen väärnlainen siihen touhuun?
*yrittää keksiä jotain kivaa kanarian tilalle*
Riippuu missä asut? Me ollaan keskisessä Suomessa joten senon usein viikolla....ööö 8?Onks maaliskuussa hiihtoloma? Vai helmikuussa?
Mee suihkuun, sit pistät peban ovesta ulos ja annat kuivua tuulessa, nii sulla on ilmakuivattua kinkkua. Hiustenkuivaaja toimii vielä nopeemmin.
Riippuu missä asut? Me ollaan keskisessä Suomessa joten senon usein viikolla....ööö 8?
Korson sanomien menekki nousi heti.Ni mieti nyt hieman, ketä yllytät!
(pian ollaan Korson paikallisuutisissa)
Korson sanomien menekki nousi heti.
"Tiistai-iltana hämmennystä ohikulkijoissa herätti eräs tuulenhuuhtoma p*rse."
shhhHaistan palaneen käryä...epäilykseni heräävät....
Rise of Elluwalker!
Haistan palaneen käryä...epäilykseni heräävät....
Rise of Elluwalker!
Elluhan tietysti nukkuu taas.
Sinne pääs livahtamaan, valvonnastani huolimatta.
Ellu on nykyään taitavaksi tullu!
HEI KAIKKI!shhh
Tää elämä on yhtä kujanjuoksuamiten te siellä etelässä olette noin kujalla?
Kaupallinen yhteistyö: Mr Muscle