Koikka loikka
Varmaan aika vanhaa mallia, joten turvaverkon metsästäminen voi olla työlästä. Tuleekohan turvaverkottomasta trampoliinista enemmän harmia kuin iloa?
Suosittelen kyllä tuota ruusupuskaa joka puolelle! Ei varmasti lapset tipu trampalta.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mä olen sitä mieltä että vain täydelliset idiootit laittavat trampan ilman verkkoa. Yleensä nämä ovat vielä niitä idiootteja, jotka kiilaavat sen trampan kolmen ison kiven, lasten hiekkalaatikon ja ruusupuskan väliin.
Ei, kyllä meillä on leikkimökin, orapihlaja-aidan ja luumupuiden välissä. Ja leikkimökin vierustalla on ne isot kivet. Edelleen, 5 vuotta mennyt ilman mitään harmia.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mä olen sitä mieltä että vain täydelliset idiootit laittavat trampan ilman verkkoa. Yleensä nämä ovat vielä niitä idiootteja, jotka kiilaavat sen trampan kolmen ison kiven, lasten hiekkalaatikon ja ruusupuskan väliin.
Minusta on sulaa hulluutta toivoa hyvää onnea, kun pienellä korjausliikkeella saa paljon enemmän turvaa. Vähän niinkuin "en tartte pyöräilykypärää, kun osaan ajaa hyvin", en tartte suojuksia ....Alkuperäinen kirjoittaja no:Täällä yksi täydellinen idiootti ilmoittautuu
Mä oon sitä mieltä että vain täydellinen idiootti kirjoittaa nuin ku NALKUTTAVA TALONMIES.
Kyllä siinä voi sattua vaikka mitä verkon kanskin mut verkko estää putoamisen maahan. Voi sattua ihan vaikka tasasella maalla kävellessä, kaikkea ei vaan voi estää jos on sattuakseen.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Itse tiedän vaan yhden tramppaonnettomuuden, lapselta meni polvesta ristisiteet ja verkolla ei ollut sen kanssa mitään tekemistä.
Näillä ohjeilla ollaan menty, mutta meillä on saanut olla kork. kaksi hyppijää kerrallaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yli puolet trampoliinivammoista voitaisiin todennäköisesti välttää turvaverkolla ja turvallisuusohjeilla
http://www.kuluttajavirasto.fi/File/fd5ab7e5-e946-4543-b09a-c431b7e7dd9c/070711%20trampoliinit%20lääkärilehti.pdf