Saas nähdä mitä tästäkin seuraa, ruokamyrkytys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatamin akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aatamin akka

Aktiivinen jäsen
29.06.2010
5 917
0
36
Söin vahingossa 22 päivää vanhaa Creme Cuisinea. :x Kauheassa nälässä aloin syödä ja en yhtään katsellut päiväystä. Syömisen jälkeen tuli katsottua, että onpa löysän näköistä sotkua. 30.6 oli päiväys.
Ostin vielä purkin 2 viikkoa sitten joten ollut vanhaa jo ostettaessa. Onneksi muut eivät sitä syöneet...

jos se kerran hajun, maun ja koostumuksen puolesta meni kakomatta alas, niin tuskin se ylöskään alkaa tulemaan. kyl noi avaamattomat paketit aika usein säilyy. ja säilyy....

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Mun pahin painajainen on, että kävis noin. Oikeesti.

No onneksi sitten et asu täällä. Tossa lähikaupasta tulee aika usein ostettua tuotteita jotka on vanhalla päiväyksellä. Yleensä sillä vaan ei ole ollut väliä kun on ollut sellaisia mitkä säilyy päiväyksestä huolimatta esim. jauhoja tai sokeria.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos se kerran hajun, maun ja koostumuksen puolesta meni kakomatta alas, niin tuskin se ylöskään alkaa tulemaan. kyl noi avaamattomat paketit aika usein säilyy. ja säilyy....

Joo ei se haissu eikä maistunut omituiselta mutta oli tosi löysää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nonnuli:
Minä ostin tänään kaupasta limpparia ja vasta kun olin sen juonut, huomasin että oli parasta ennen päiväys menny jo huhtikuussa...

No jossain limpparissa on niin paljon säilöntäaineita ja muita mömmöjä, että se on ihan juotavaa vielä 20 vuotta parasta ennen -päivän jälkeenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:

No onneksi sitten et asu täällä. Tossa lähikaupasta tulee aika usein ostettua tuotteita jotka on vanhalla päiväyksellä. Yleensä sillä vaan ei ole ollut väliä kun on ollut sellaisia mitkä säilyy päiväyksestä huolimatta esim. jauhoja tai sokeria.

Onneksi en. Aina olen kyllä ollut ihan hysteerisen tarkka säilyvyyksien ja päiväyksien suhteen. Vikansa jokaisessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:

Onneksi en. Aina olen kyllä ollut ihan hysteerisen tarkka säilyvyyksien ja päiväyksien suhteen. Vikansa jokaisessa :)

No, en menisi tuota viaksi sanomaan. :) Pitäisi varmaan itsekin opetella aina tarkistamaan päiväykset ennen kuin ostan mitään.

Yhteistyössä