Saaran sormet ujuttautuivat pikkareihini

Saara, ihailemani naisbändin jäsen oli kutsunut minut kotiinsa. Yhden ainoan kerran olimme tavanneet erään festarin loppukaronkassa. Silloin jotenkin lähennyimme ja hän oli suudellut minua. Nyt kuukauden kuluttua olin hänen kotonaan.

Seinät oli tapetoidut hienostuneella tapetilla. Saara ryntäili keittiössä ympäriinsä etsien kahta lasia. Asunnossa vallitsi täysi kaaos. Ylt’ympäri oli laatikoita ja kasseja ja minä ujutin itseni varovasti sohvalle maalaiskissan viereen joka katsoi minua hetken pistävästi kunnes taas sulki silmänsä ja alkoi uneksia.

Saara tuli keittiöstä kaksi lasia kädessään. Hän siirsi varovasti kissan lattialle josta sille löysi pienen vapaan tilan.
”Tässä sinulle. Valkoviiniä USA:sta, kalifornialaista, luulisin. Ostin sen jo viime vuonna kun olimme bändin kanssa siellä”.
Hän iski silmää ja nosti lasiaan ja niin tein minäkin ja maistelin viiniä varovasti pienin suullisin. Istuimme kumpikin vaiti ja vilkuilimme toisiamme. Saara nosti lasin huulilleen ja siemaisi siitä. Viini oli viileää ja tunsin miten se sai pääni hieman sekavaksi. Panin oman lasini pöydälle ja katsoin miten Saara kallisti omaansa.
”Tämähän on oikein hyvää”, hän sanoi ja laski lasinsa myös pöydälle. Hän nojasi itseään taakse ja heitti käsivartensa selkänojalle samalla kun veti jalkansa alleen. Hän katsoi minua.
”Ihanaa nähdä sinua jälleen. Oletko kaivannut minua?”
Punastuin ja yritin olla näyttämättä takertuvalta ihailijalta.
”Ehkä hieman,” sain sanotuksi ja hymyilimme kumpikin.
Mielessäni mietin mitä hän sanoisi jos kertoisin, että olin useasti maannut ajatellen häntä ennen nukahtamistani. Ajatuksissa olin tuntenut hänet päälläni ja kuvitellut miten ihanalle tuntuisi kun hänen kätensä liukuisi pikkareihini ja saisi aikaan monta orgasmia joita en edes pystyisi laskemaan. Saara veti sormeaan punoittavan poskeni yli ja pelästyin, että hän lukisi sen hetkiset ajatukseni.
”Minä olen ikävöinnyt myös sinua, mutta hieman enemmän kuin sinun ””ehkä hieman””. Ja näin olen sinua kaivannut,” ja Saara kumartui kohti ja suuteli minua! Hänen kielensä liukui sulavasti kielelleni ja hän kaappasi pääni käsiensä väliin. Tunsin miten kihelmöinti valtasi koko vartaloni ja olin kuin taivaassa. Tartuin häntä käsivarresta ja hyväilin sitä. Hyväilin olkapäältä alas yli kyynärvarren tatuoinnin aina ranteeseen asti ja taas ylös. Ojensin käden hänen selkäpuolelle ja hivelin sormin puseron päältä pitkin selkärankaa. Saara taas liutti kättään pitkin poninhäntääni ja nykäisi pääni takakenoon. Hän suuteli kaulaani ja solisluuta ja hänen kätensä alkoi etsiytyä puseroni alle kun hän hyväili vatsaani.

Kun Saara ojentautui ja silmämme kohtasivat, niin tunsin taas sen katseen jonka näin sinä päivänä kun kohtasimme. Hän katsoi tutkivasti minua ja hymykuopat poskilla tasoittuivat. Hän näki varmaan jotain erikoista katseessani ja hän helpotti otettaan poninhännästäni ja paransi ryhtiään. Hänen sormensa hyväilivät poskeani ja tunsin miten vatsaani kuumotti.
”Onko kaikki ok”, hän kysyi ja katsoi epäilevästi minua ja minä nyökyttelin hyväksyttävästi.
”Kaikki on ok, ihan kaikki,” vastasin ja tunsin itseni hätääntyneeksi, ”teinkö minä jotain väärin?” Saara hymyili jälleen ja hymykuopat syvenivät ilokseni uudestaan.
”Ei, ei mitään väärää. Haluan vaan, ettet tee mitään mitä et halua. Ei mitään semmoista jota ehkä… Niin, katuisit.”
Viimeiset sanat hän lausui samalla kun veti kevyesti kynsillään pitkin käsivarttani alas kohti kättä jonka sitten otti omaansa.
”En ole vaan koskaan ennen ollut kenenkään muun naisen kanssa… paitsi silloin festareilla sinun kanssa vähän. En yhtään tiedä miten olisin?”
Saaran ilme oli iloinen. Hänen kätensä alkoivat riisua puseroani.
”Riisutaan sun pusero.”
Kun pusero oli puolitiessään ja peitti silmäni tunsin miten Saara lopetti puseron riisumisen.
”Siis olet niin sanotusti kokematon… tytön kanssa? Mutta miten sitten poikien kanssa?”
Punastelin paidan alla ja ravistin päätäni.
”Olen ollut poikien kanssa kyllä,” sain sanottua ennen kuin hän sai riisuttua puseroni.
”Ota pois ritsikat,” Saara kehoitti ja tottelin. Riisuin ne ja heitin lattialle. Pian tunsin Saaran kädet terävillä rinnoillani ja tunsin miten hän puristi nännejä ja tunsin miten vartaloni värähti ja suustani pääsi tahaton huokaisu.
”Pidit tästä? No entä tästä,” ja hän kumartui ja otti toisen nännin suuhunsa ja tunsin kuin olisin laskeutunut kokonaan toiselle planeetalle ja äännähdin jo äänekkäästi.
Käteni kaivautuivat syvälle Saaran hiuksiin ja koetin keskittyä muuhunkin kuin siihen tunteeseen jonka Saara sai aikaiseksi suudellessa ja imiessä vuorotellen kumpaakin rintaani. Hitaasti hän kallisti minut selälleni. Kuin joku villieläin hän ryömi päälleni, otti rinnan suuhunsa ja puristi toista kädessään katse naulittuna omaani. Varovasti hän otti nännin hampaidensa väliin ja minä ulvahdin kun puraisu tuntui siinä. Hän vaihtoi rintaa ja teki saman samalla kun sormet hyväili kevyesti toista.

Kun Saara kohottautui ja riisui oman paitansa totesin, ettei alla ollut rintaliivejä ja rinnat olivat ihanan pyöreät. Kookkaat ne olivat, mutta arvelin niiden olevan kuitenkin aidot, sillä ne riippuivat hieman niiden painon takia, mutta olivat sitä ihanammat. Saara alkoi napittamaan auki farkkujani enkä vastustanut kun hän alkoi ujuttamaan niitä alas yli lantion ja pois päältäni. Kohotin hieman pyllyäni, että olisi helpompi riisua ne. Sitten olinkin sohvalla vain pikkuhousut päällä.

Saara siirtyi alemmaksi ja alkoi hieromaan jalkojani.
”Nouse istumaan, niin otetaan hieman viiniä.”
Istuin pidellen molemmin käsin viinilasista, sillä tunsin itseni hieman sumuiselta. Silmäni hakeutuivat yhtenään Saaran rinnoille. Hän pani lasinsa pöydälle ja otti myös minun ja pani sen myös pois.
”Haluatko tunnustella niitä,” kysyi Saara. Viini oli rohkaissut minua ja kosketin toista Saaran rintaa ja puristin hieman. Tunsin kämmenpohjallani kovan nännin. Menin lähemmäksi ja kohta jo suutelin ihanaa rintaa. Tunsin sen pehmeyden ja lämmön, tuoksun ja sydämen lyönnin sen alla.
”Ne ovat ihanat,” sanoin ja Saara naurahti sydämellisesti.
”Kyllä ne ovat, mutta niin ovat sinunkin.” ja hän puristi varovasti arkoja nännejäni.
”Tule tähän,” hän kuiskasi ja veti minut lähemmäksi itseään, ”tule tähän ja istu niin kuin ratsastaisit polvellani.”
Tein niin ja istuin kuin sylissä. Saara hyväili selkääni ja vatsaani. Hän hiveli reisiäni ja ihoni nousi kananlihalle. Nännit koveni ja sykkivät vimmatusti.

Saara otti minut syleilyynsä ja hänen käsivartensa kiertyivät ympärilleni. Hän imi rintojani. Ensin toista ja sitten toista. Upotin kasvoni hänen tuoksuviin hiuksiinsa ja halasin. Hänen kätensä liukui pitkin selkääni alas ja tunsin miten se meni pikkareiden alle. Käsi hyväili pakaroitani ja upposi niiden väliin. Hänen sormensa tunnusteli hellästi pyllyaukkoa ja sitten käsi liukui hitaasti pois pikkareista.
”Haluan sinua nyt tässä. Haluaisitko sinä?” Hänen kysyvä äänensä oli kuin paksun usvan takaa kuuluva. Huomasin nyökkääväni. Hän kohottautui ja asetti minut selälleni sohvalle.
Lämmin käsi työntyi taas pikkareiden alle ja kun hän veti ne pois päältäni huomasi hän jotain.
”Olet hieman märkä huomaan,” ja naurahti iloisesti ihan niin ihanasti kuin osasi. Itse tirskahdin ja taas punastuin, nuolaisin huuliani ja tunsin miten kiihkoni nousi ja samalla jännitin. Saara levitti jalkani ja kun tunsin hänen kielensä kosketuksen, se oli kuin pieni maanjäristys ja sai minut inahtamaan ja huokaisemaan. Hän painoi suunsa ja huulensa häpyhuulilleni ja kieli liukui sisääni. Minua ravistutti ja aloin kiemurrella, mutta Saara piti minua paikoillaan ja painoi vasten sohvaa. Hänen kyntensä upposivat reisiini. Katsoin alas nähdäkseni jotain, mutta näin vaan Saaran nenän, silmät ja mustat hiukset jotka lainehtivan pään liikkeiden mukaan. Hänen silmänsä säihkyivät kiiltävinä. Minä hivelin sormin vartaloani täysin ihmeissäni tunteesta jonka nyt koin. Oli minua nuoltu aiemminkin, mutta ei koskaan ole ollut semmoista tunnetta kuin nyt. Vartaloni vavahteli ja pakonomaisesti puristelin rintojani ja olin äänekäs. Suustani purkautui huokauksia, inahduksia ja valituksia. Saaran ote reisilläni koveni ja hän veti minut lähemmäksi itseään ikään kuin haluisi uppoavan syvemmälle minuun. Hänen huulensa liikkuivat sylissäni ja osuivat klitorikseen ja kieli seikkaili sisälläni, päässäni salamoi. Silloin se tapahtui. Ei kulunut sekunteja, vaan minussa räjähti heti ja huusin. Tuntui kuin nousisin ilmaan ja kelluisin siinä pitkään ja ainoa asia jonka huomioin, oli Saaran silmät. Yritin sanoa jotain, mutta en saanut sanaa suustani vaan olin rentona sohvalla.

Varovasti Saara ryömi vierelleni. Yritin antaa tilaa mutta saimme tyytyä tilaan jossa olimme tiivisti kiinni toisissamme. Sohvan vierellä, lattialla, venytteli kissa katsellen meitä. Minä nukahdin melkein heti tuntiessa Saaran hyväilyt hiuksissani.

------

En kauaa nukkunut. Siirryimme Saaran vuoteelle, leveään ja ihanaan. Opin paljon. Opin tekemään hyvää myös Saaralle. Maistoin ja nautin hänen maustaan. Jostain hän kaivoi mukavia kapistuksia ja sain oppia niiden käyttöön. Minusta hävisi kaikki ujous ja tein semmoista jota en ikipäivinä olisi itsestäni uskonut. Haaveillut vaan. Olen jo muutaman kerran ollut vapautuneesti parin muunkin kuin Saaran kanssa. Saara on paljon matkan päällä eikä hän minua sido.
 
  • Tykkää
Reactions: Rmrm ja AinaAnnina

Yhteistyössä