Saara esiintyy huomenna hesassa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä on iso merkitys sillä, minkälaista musiikkia esimerkiksi luistelijat tai tanssijat kilpailuissa "joutuvat" kuuntelemaan! Monissa oli suorastaan tylsät sävelet, mutta kai sitä valinnanvaraa ei kauheesti olekaan? Tarve on siis valtava uusille, kauniille äänille, mutta täytyy ne levytkin saada kaupaksi, mutta tanssikansa ainakin, jos ei muut enää! Puhelin kaulassa ei tanssita!
Seuraava osoituksena siitä, kuinka se ikä ei välttämättä ole mikään este... :

Kyllä on iso merkitys sillä, minkälaista musiikkia esimerkiksi luistelijat tai tanssijat kilpailuissa "joutuvat" kuuntelemaan! Monissa oli suorastaan tylsät sävelet, mutta kai sitä valinnanvaraa ei kauheesti olekaan? Tarve on siis valtava uusille, kauniille äänille, mutta täytyy ne levytkin saada kaupaksi, mutta tanssikansa ainakin, jos ei muut enää! Puhelin kaulassa ei tanssita!
Seuraava osoituksena siitä, kuinka se ikä ei välttämättä ole mikään este... :
On todellakin mistä valita, en voi ihan noin radikaalisti sanoa että tarvittaisi lisää uusia. Aina musiikit ovat myös muokattavissa.
Ja aina voi valita Hans Zimmeriltä jos ei muuta keksi.:D

Mun lemppari jäämiehet.:love: (oman kullan jälkeen):love:

On todellakin mistä valita, en voi ihan noin radikaalisti sanoa että tarvittaisi lisää uusia. Aina musiikit ovat myös muokattavissa.
Ja aina voi valita Hans Zimmeriltä jos ei muuta keksi.:D

Mun lemppari jäämiehet.:love: (oman kullan jälkeen):love:
Ihan mahtavia, kiitos!
Tarkoitin sitä valikoimaa sen jälkeen, kun olin töllännyt muutamat kisavideot, eikä niissä kovin kummosia kappaleita ollut. Useimmista puuttui varsinkin se kaunis lauluääni. Luistelumusiikissa se on vieläkin tärkeämpää.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Missä helvetin hesassa?

HESASSA?

Voiko juntimmalta enää kuulostaa?
Helsinki - oli muuten tällainen tänään keskipäivällä tuo taivaanlain ympärystä:
tahtikartta.php

Miten tuo aurinko ei ollutkaan ihan etelässä nyt?

Yhteistyössä