J
"jjj"
Vieras
Palkan siirtäisin sitten tulemaan sinne Osuuspankkiin. Meni vaan hermot Sampoon kun laitoin luotonkorotushakemuksen että saisin vaihdettua auton, ei se ollut kuin 1500e korotusta luottoon (laitoin varoksi vähän yläkanttiin) mutta sampo ei hyväksynyt sitä. Ja kun laitoin uudelleen pienemmällä summalla niin ilmoittivat että en voi hakea uutta korotusta enää puoleen vuoteen kun he olivat jo tehneet kieltävän päätöksen.
Eli, pitäköön rahansa. Avaisin uuden tilin siis osuuspankkiin ja ottaisin Visan, minimiluotto heillä on 1000e mikä riittäisi minulle mainiosti ja nettisivuillakin lukee että opiskelijat voivat saada tömön summan, itse olen siis osa-aikatöissä ja tuloni ovat n. 900e/kk käteen. Eli mitä luulette, saankohan Visan Osuuspankista?
Eli, pitäköön rahansa. Avaisin uuden tilin siis osuuspankkiin ja ottaisin Visan, minimiluotto heillä on 1000e mikä riittäisi minulle mainiosti ja nettisivuillakin lukee että opiskelijat voivat saada tömön summan, itse olen siis osa-aikatöissä ja tuloni ovat n. 900e/kk käteen. Eli mitä luulette, saankohan Visan Osuuspankista?