Saanko mistään selville kenen biisi kyseessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Tänään autossa kuulin yhden biisin ja tietenkään sitä laulun nimeä tai esittäjän nimeä ei sanottu siinä mutta mä niin haluaisin sen löytää mut onko mitään mistä sen voisi löytää kun tiedän jotain mitä siinä laulettiin?Itse veikkaan että olisi Suurlähettiläät mutta mä olen näissä suomi biiseissä niin huono joten voi mennä ihan ohi tuokin..

Siinä laulettiin aika tarkalleen näin "Ei se oo maailmnaloppu vaikket tuu mun luo..enkä mä kuole suruun ilman sua..ei se oo maailmaloppu vaikket tuu mun luo..vaan ei se kovin paljon puutukkaan"

Toivotonta varmaan mut aina sitä voi yrittää.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ei kuulosta Suurlähettiläiltä, noin äkkiseltään. Miltä kanavalta se tuli? Joillakin kanavilla on soittolistat, voi etsiä kellonajan mukaan mitä on soitettu.

Mä olen teininä kuunnelut suurlähettiläitä ja se ääni kuulosti ihan siltä..asema oli joku pooki mitä en yleensä edes kuuntele..mut surffailin kanavilla ja tuo biisi vain oli niin hyvä joka oli silloin menossa..

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Google tietää :D se on Suurlähettiläiden biisi ja nimi on Ei se oo.

No olinpa väärässä =)

Siis mie en oo ees kuullu koko biisiä, laitoin vaan googleen hauksi noita sanoja ja löysin suomi24:llä olleen keskustelun jonka perusteella googlasin vähän lisää jne. jne. :laugh: :laugh: Mullako tylsää ja luppoaikaa? Höpö höpö.

Jee se on tämä,http://www.myspace.com/suurlahettilaat kiitos raparperitaivas..sieltä löytyi koko biisikin =) Hyvä että jollain on aikaa etsiä ei se mitään luppoaikaa ole ;)

Yhteistyössä