Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihana ihana ihana!! :heart:
Meidän pojasta tulee kans Niila, jos poika vielä saadaan. Eikä ees asuta lapissa
Saa nähdä tulisko kolmatta nimeä vai ei, isoveljillään on kolme nimeä ja toisaalta tahtoisin, toisaalta en..Alkuperäinen kirjoittaja miisku:kiva nimi ja sopiis hyvin kun lapissa asustelette.
mä en ehkä tohon enää laittais kolmatta nimeä!
Joo, täällä korvessa tykätään katoAlkuperäinen kirjoittaja ?:no onhan niitä parempiakin mutta sopii toisaalata sinne korpeen.
Se onkin suuri rikkaus =) Hirveän vaikea muuten keksiä kolmannelle pojalle nimeä, poikien nimiä on niiiin vähän ja pitäisi sukunimeenkin sopia :headwall: Ehkä tämä tästäAlkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Ei ole mun makuun ollenkaan. Mutta, nää on makuasioita, ei kaikki voikaan samoista tykätä
Paraskin puhumaan..eihän sulla ole muuta kuin keskenmenoja takana..Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Ei ole mun makuun ollenkaan. Mutta, nää on makuasioita, ei kaikki voikaan samoista tykätä
Täälläkin on jo nimeä pähkäilty, mutta ehkä se taas selviää sitten siinä vaiheessa kun on hetki elelty pienen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Se onkin suuri rikkaus =) Hirveän vaikea muuten keksiä kolmannelle pojalle nimeä, poikien nimiä on niiiin vähän ja pitäisi sukunimeenkin sopia :headwall: Ehkä tämä tästäAlkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Ei ole mun makuun ollenkaan. Mutta, nää on makuasioita, ei kaikki voikaan samoista tykätä
Onneksi on muutakin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula pampula paimenpoika:Paraskin puhumaan..eihän sulla ole muuta kuin keskenmenoja takana..Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Ei ole mun makuun ollenkaan. Mutta, nää on makuasioita, ei kaikki voikaan samoista tykätä
siis mihis helvettii tää nyt liittyAlkuperäinen kirjoittaja pimpula pampula paimenpoika:Paraskin puhumaan..eihän sulla ole muuta kuin keskenmenoja takana..Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Ei ole mun makuun ollenkaan. Mutta, nää on makuasioita, ei kaikki voikaan samoista tykätä
Ai yhdessä? Vai jompikumpi? Niila taitaa olla vanha kuin taivas, Otavasta en tiedä, jotain suomalaista ja suomalaisuuteen viittaavaa haluan toiseksi nimeksi.Alkuperäinen kirjoittaja kajo:mun mielestä liian teennäinen ja väkisin väännetty nimi.
Anteeks vaan mun aika hyvä näin niinku pari kaljaa juoneen silmin.. Mut miten olis Niila Otava ....... poika?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niila Otava Pyrstötähti