Saanko mä valittaa..mä oon ihan poikki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiviina

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
3 685
0
36
Sisältää valitusta ja vaikka kyse ei olekkaan kuoleman vakavasta asiasta ni antakaa mun valittaa :whistle: siis..

Vauva joutui sairaalaan viime viikolla kun sitä alkoi ahdistamaan, ristiäiset la jotan stressiä pukkas senkin asian tiimoilta, vauva onneksi pääsi juhliinsa ja voi nyt jo kohtalaisesti, Sitten pojalta löytyi ammottava aukko sydämmestä, pelottaa että, mitä siitä seuraa, reikä on iso ja mietinnässä onki että oliko toi hengenahdistus sittenkään flunssaa vai sydänperäistä...

Isommat lapset on kuumeessa ja kauhiassa yskässä, auto se sitten ilosesti sanoi itsensä irti ja olemme nyt pari viikkoa autoton 6 henkinen perhe ..
*mä en ole mun rakkaan chryslerin kanssa väleissä täl hetkel*..

Väsyttää, pelottaa ja itkettää... Kaikki katuu samaan aikaan niskaan..Tilannetta ei auta hormooni huurut jotka vielä synnytyksen jäljiltä myllertää..'

KIITOS kun sain purnata..<br><br>

No voi sinua *hali*

Minun toiseksi vanhimmalla lapsellani oli iso ductus botalli, jota seurailtiin vajaa kaksi vuotta, ja se oli yhtä infektio- ja sairaalakierrettä. Vasen kammio oli jo tosi paljon laajentunut, kun viimein päästiin leikkaukseen.

Joten tiedän, mitä on huoli ja murhe...

Yleensä vaikeudet tulevat tyyliin ei kahta ilman kolmatta. Hormonimyrskytkin tuttuja, on näet neljä kertaa veivattu nekin läpi...

Sen neuvon annan, että jos yhtään tuntuu, että elämä kaatuu niskaan justiinsa, niin soitat heti neuvolaan tai mihin vaan, että saat apua ja tukea ettei olo mene pahemmaksi!

Siis semmoinen reikä, mikä kuuluu olla sikiön sydämessä, mutta ei enää syntyneen vauva sydåmessä. Kyseessä siis sikäli lapsuusiässä vaaraton reikä, minkä kuuluisi umpeutua itsestään 1-3 vrk:n kuluessa synntyksestä.

Aikuisiällä ductus botalli on sitten vaarallisempi, joten siksi ne korjataan lapsena.

Yhteistyössä